Ελλάδα
Άλλη μια προκλητική φιέστα έστησε η κυβέρνηση σήμερα στο Κορωπί για τα λιγοστά νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα ενταχθούν στον γερασμένο και διαλυμένο στόλο των αστικών συγκοινωνιών.
Μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης βρήκε την ευκαιρία να «διαφημίσει» το κυβερνητικό έργο στις μεταφορές, επικαλούμενος τα νέα -μόλις 30- λεωφορεία που θα ενταχθούν σε διάφορα δρομολόγια της Αν. Αττικής από σήμερα.
«Η μεγάλη προσπάθεια της κυβέρνησης στο συγκοινωνιακό», που επικαλέστηκε ο πρωθυπουργός, περιορίζεται σε 950 συνολικά νέα λεωφορεία, τα οποία θα ενταχθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2025 σε όλη την Αττική κι ενώ τα προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες έχουν φθάσει στο κατακόρυφο με τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού αλλά και τον πεπαλαιωμένο στόλο, που έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζουν προβλήματα ενώ κινούνται γεμάτα επιβάτες, βάζοντας σε κίνδυνο τόσο το επιβατικό κοινό όσο και τους ίδιους τους εργαζόμενους.
Ο Κ. Μητσοτάκης, αναφέροντας ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφορικό δεν υπάρχουν», επισήμανε ότι με την ένταξη των νέων λεωφορείων θα ενταθούν και οι έλεγχοι στις λωρίδες των λεωφορείων κι ενώ παραμένει ο ελλιπής σχεδιασμός του συγκοινωνιακού τομέα στην Αθήνα.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην «προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών», προφανώς σε μια προσπάθεια να κάμψει τη μεγάλη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού, που καθημερινά ταλαιπωρείται από τα αραιά δρομολόγια, τις πολύωρες αναμονές, τα παλιά λεωφορεία που παίρνουν φωτιά εν κινήσει αλλά και τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στον ΟΑΣΑ. Αναφέρθηκε ακόμα στις εργασίες της γραμμής 4 του Μετρό, με τη διάνοιξη της σήραγγας που θα ολοκληρωθεί το 2026.
Για τη Θεσσαλονίκη ανέφερε ότι ήδη κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία και υποσχέθηκε ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα έχει παραδοθεί το Μετρό, του οποίου τμήματα με βάση τα αρχικά χρονοδιαγράμματα έπρεπε ήδη να λειτουργούν.
Την ίδια ώρα πάντως, οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης καθημερινά υποφέρουν από τις εργασίες του flyover που ξεκίνησαν χωρίς κανένα σχεδιασμό, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε τραγική κατάσταση το κυκλοφοριακό και οι συγκοινωνίες με τη χρόνια καθυστέρηση της κατασκευής του Μετρό και την υποβάθμιση του ΟΑΣΘ.
Άλλη μια προκλητική φιέστα έστησε η κυβέρνηση σήμερα στο Κορωπί για τα λιγοστά νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας που θα ενταχθούν στον γερασμένο και διαλυμένο στόλο των αστικών συγκοινωνιών.
Μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης βρήκε την ευκαιρία να «διαφημίσει» το κυβερνητικό έργο στις μεταφορές, επικαλούμενος τα νέα -μόλις 30- λεωφορεία που θα ενταχθούν σε διάφορα δρομολόγια της Αν. Αττικής από σήμερα.
«Η μεγάλη προσπάθεια της κυβέρνησης στο συγκοινωνιακό», που επικαλέστηκε ο πρωθυπουργός, περιορίζεται σε 950 συνολικά νέα λεωφορεία, τα οποία θα ενταχθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2025 σε όλη την Αττική κι ενώ τα προβλήματα στις αστικές συγκοινωνίες έχουν φθάσει στο κατακόρυφο με τις σοβαρές ελλείψεις προσωπικού αλλά και τον πεπαλαιωμένο στόλο, που έχει ως αποτέλεσμα να παρουσιάζουν προβλήματα ενώ κινούνται γεμάτα επιβάτες, βάζοντας σε κίνδυνο τόσο το επιβατικό κοινό όσο και τους ίδιους τους εργαζόμενους.
Ο Κ. Μητσοτάκης, αναφέροντας ότι «μαγικές λύσεις για το κυκλοφορικό δεν υπάρχουν», επισήμανε ότι με την ένταξη των νέων λεωφορείων θα ενταθούν και οι έλεγχοι στις λωρίδες των λεωφορείων κι ενώ παραμένει ο ελλιπής σχεδιασμός του συγκοινωνιακού τομέα στην Αθήνα.
Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην «προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών», προφανώς σε μια προσπάθεια να κάμψει τη μεγάλη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού, που καθημερινά ταλαιπωρείται από τα αραιά δρομολόγια, τις πολύωρες αναμονές, τα παλιά λεωφορεία που παίρνουν φωτιά εν κινήσει αλλά και τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στον ΟΑΣΑ. Αναφέρθηκε ακόμα στις εργασίες της γραμμής 4 του Μετρό, με τη διάνοιξη της σήραγγας που θα ολοκληρωθεί το 2026.
Για τη Θεσσαλονίκη ανέφερε ότι ήδη κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία και υποσχέθηκε ότι μέχρι το τέλος του 2024 θα έχει παραδοθεί το Μετρό, του οποίου τμήματα με βάση τα αρχικά χρονοδιαγράμματα έπρεπε ήδη να λειτουργούν.
Την ίδια ώρα πάντως, οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης καθημερινά υποφέρουν από τις εργασίες του flyover που ξεκίνησαν χωρίς κανένα σχεδιασμό, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε τραγική κατάσταση το κυκλοφοριακό και οι συγκοινωνίες με τη χρόνια καθυστέρηση της κατασκευής του Μετρό και την υποβάθμιση του ΟΑΣΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου