Η απορριπτική απόφαση αφήνει αναπάντητα ερωτήματα, καθώς ο ανακριτής επικαλείται αιτιολογίες που έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην οικογένεια του θύματος
Η αίτηση του Παύλου Ασλανίδη για την εκταφή της σορού του γιου του, Δημήτρη, ο οποίος έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, απορρίφθηκε για δεύτερη φορά από τον εφέτη ανακριτή. Η απορριπτική απόφαση αφήνει αναπάντητα ερωτήματα, καθώς ο ανακριτής επικαλείται αιτιολογίες που έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην οικογένεια του θύματος.
Η απόφαση της απορρίψεως της αίτησης για εκταφή βασίζεται σε δύο κύρια σημεία:
Ταυτόχρονα, ο εφέτης ανακριτής εξετάζει τις απολογίες δύο στελεχών του υπουργείου Μεταφορών, προκειμένου να αποφασίσει εάν θα προχωρήσει στην αποστολή δικογραφίας στη Βουλή για την περίοδο 2016-2023. Αν οι απολογίες οδηγήσουν σε νέα στοιχεία, ίσως υπάρξουν επιπλέον διώξεις.
Η υπόθεση φαίνεται ότι θα καθυστερήσει για αρκετό καιρό, με τις ανακριτικές πηγές να αναφέρουν ότι η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2025 (Δεκέμβριος) εάν προκύψουν νέες διώξεις. Αν όμως δεν υπάρξουν νέες κατηγορίες, η υπόθεση ενδέχεται να κλείσει νωρίτερα, τον Σεπτέμβριο του 2025.
Η αίτηση του Παύλου Ασλανίδη για την εκταφή της σορού του γιου του, Δημήτρη, ο οποίος έχασε τη ζωή του στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, απορρίφθηκε για δεύτερη φορά από τον εφέτη ανακριτή. Η απορριπτική απόφαση αφήνει αναπάντητα ερωτήματα, καθώς ο ανακριτής επικαλείται αιτιολογίες που έχουν προκαλέσει αντιδράσεις στην οικογένεια του θύματος.
Η απόφαση της απορρίψεως της αίτησης για εκταφή βασίζεται σε δύο κύρια σημεία:
- Έλλειψη Ανάγκης για Τοξικολογική Εξέταση: Ο ανακριτής υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις που να δικαιολογούν την εκταφή, ούτε τη διεξαγωγή τοξικολογικής εξέτασης στη σορό του Δημήτρη Ασλανίδη.
- Απουσία Παράνομου Φορτίου στην Αμαξοστοιχία: Σύμφωνα με το πόρισμα της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της ΕΛΑΣ, τα βίντεο της INTERSTAR, τα οποία θεωρούνται γνήσια, δεν αναδεικνύουν στοιχεία που να συνδέουν το δυστύχημα με παράνομο φορτίο ή άλλες παράνομες ενέργειες.
Ταυτόχρονα, ο εφέτης ανακριτής εξετάζει τις απολογίες δύο στελεχών του υπουργείου Μεταφορών, προκειμένου να αποφασίσει εάν θα προχωρήσει στην αποστολή δικογραφίας στη Βουλή για την περίοδο 2016-2023. Αν οι απολογίες οδηγήσουν σε νέα στοιχεία, ίσως υπάρξουν επιπλέον διώξεις.
Η υπόθεση φαίνεται ότι θα καθυστερήσει για αρκετό καιρό, με τις ανακριτικές πηγές να αναφέρουν ότι η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2025 (Δεκέμβριος) εάν προκύψουν νέες διώξεις. Αν όμως δεν υπάρξουν νέες κατηγορίες, η υπόθεση ενδέχεται να κλείσει νωρίτερα, τον Σεπτέμβριο του 2025.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου