Πέτρος Αργυρίου
Ο Άδης είναι το μέρος που πηγαίνουν οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν.
ΣΥΡΙΖΑ είναι το μέρος που πηγαίνουν τα λαμόγια όταν η αριστερά έχει πεθάνει μέσα τους.
Τι πιο λογικό από την υπουργοποίηση Αλεξι_Άδη από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αλεξιάδης ακολουθώντας τη γραμμή ΣΥΡΙΖΑ που δεν είναι τίποτε άλλο από συκοφάντηση και κούφιους εκβιασμούς έχει δείξει από τη σταδιοδρομία του στο υπουργείο το πλήρες του δίκιου της τοποθέτησης του:
Γνωρίζει τα προβλήματα των εφοριακών καλύτερα από άλλους γιατί έχει το γνώθι σαυτόν. Δεν είναι μέρος της λύσης αλλά μέρος του προβλήματος.
Ενός προβλήματος που αφορά τη διάβρωση μέρος του σώματος των εφοριακών από μεγάλους φοροφυγάδες.
Επί υπουργείας του λοιπόν η φοροδιαφυγή φεύγει από τις αρμοδιότητες του ΣΔΟΕ για να πάει στη Γενική Γραμματεία Εσόδων.
Επί των ημερών του οι μεγάλοι έλεγχοι αφορούν καστανάδες, γριούλες και Γιάννιδες Αγιάνιδες.
Επί των ημερών του η λίστα Λαγκάρντ έφυγε από τα χέρια της ελληνικής κυβέρνησης, ελέω … διαπραγματεύσεων.
Ως «ισοδύναμο» φέρανε τη λίστα Μπόργιανς που ελέγχεται με ρυθμούς τραυματισμένου σαλίγκαρου.
Δεκάδες χιλιάδες σεσημασμένοι φοροφυγάδες ευγνωμονούν και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και κάποιοι δεκάδες πληρώνουν κάτι ρέστα για τα μάτια του κόσμου.
Η δικαιολογία Αλεξιάδη είναι ότι δεν επαρκεί το προσωπικό των ελεγκτικών μηχανισμών: ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΤΟΤΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΑ. Για προσλήψεις παρασιτικών Συριζαίων μετακλητών δεν έχετε κολλήματα και τα επικαλείστε για υπαλλήλους που μπορούν να επαναφέρουν έσοδα υπερπολλαπλάσια των μισθών τους;
Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά για τον Αλεξιάδη και την κυβέρνηση του που κοσκινίζουν 1 χρόνο τώρα χωρίς να ζυμώσουν ποτέ.
Είναι σκυλιά που γαυγίζουν και δεν δαγκώνουν ενώ κρυφά γλείφουν το χέρι που τους ταίζει.
Όπως ακριβώς και η Κυβέρνηση Παπανδρέου, επικαλούνται το κατ επείγον των επαφών στο εξωτερικό για να επιδεινώνεται η κατάσταση στο εσωτερικό.
Κατανάτσιο υπέρ των δανειστών και των ντόπιων ολιγαρχών δηλαδή.
Πάρτε για παράδειγμα τα κανάλια.
Δείγμα της ποιότητας του Αλεξιάδη, αυτού του μάχιμου δημοσιογράφου, ε συγγνώμη, του υπουργού ήθελα να πω, είναι η πρόκληση προς τους καναλάρχες να βγει στον τηλεοπτικό αέρα των καναλιών τους για να τους αποδείξει με στοιχεία ότι είναι φοροφυγάδες.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι ένα στημένο reality show και υπακούει μόνο στους κανόνες της τηλεθέασης.
Ούτε πυγμή ούτε βούληση έχει. Μόνο άλλοθι.
Περισσότερα άλλοθι μόνο σε αστυνομικό μυθιστόρημα βρίσκεις.
Το ηθικό της πλεονέκτημα έχει γίνει απλά η πατερίτσα της ευροκρατίας.
Αφού λοιπόν ο προβεβλημένος αναπληρωτής υπουργός κρίνεται από το ανύπαρκτο του έργο, έτσι κρίνονται πλέον κι οι επιμέρους πράξεις του, εναρκτήρια των οποίων ήταν η απομάκρυνση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίας Περιουσίας Δημήτρη Κλούρα με συνοπτικές διαδικασίες, κατ εντολήν Μαξίμου.
Ο Κλούρας είχε τέσσαρα μεγάλα μειονεκτήματα: Δεν ήταν ΣΥΡΙΖΑ, δεν είχε γκόμενο τον Τσίπρα ή κάποιον από την αυλή του, επιδίωξε να αξιοποιηθεί η Δημόσια Περιουσία και να σταματήσουν οι ανομίες σε σχέση με αυτήν.
Η κυβέρνηση Συριζανέλ ήθελε ακριβώς τα αντίθετα.
Αλλά ας αφήσουμε τον ίδιο να μας μιλήσει για την υπόθεσή του όπως την σκιαγραφεί στην επιστολή παραίτησής του:
«Απέφυγα συνειδητά και να αξιοποιήσω τα προνόμια της θέσεως του Γενικού Γραμματέα. Ενδεικτικώς επισημαίνω, ότι, λαμβάνοντας υπόψη τη δυσχερή οικονομική κατάσταση της χώρας, επιδίωξα τον διορισμό μόνο ενός συνεργάτη – συμβούλου (μη συγγενικού προσώπου), ενώ είχα εκ του νόμου δικαίωμα να ζητήσω το διορισμό δύο συνεργατών – συμβούλων και δύο μετακλητών υπαλλήλων…
…Η πλήρης διάλυση των υπηρεσιών θα συντελεσθεί εντός συντόμου χρονικού διαστήματος, η περιουσία του Δημοσίου θα μείνει πλήρως απροστάτευτη και απαξιωμένη, βορά των κάθε είδους συμφερόντων, έσοδα εκατομμυρίων θα απολεσθούν, αλλά και τα φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς θα ενταθούν. Εάν οι δικές μου προειδοποιήσεις δεν κρίνονται αρκετές, τότε παραπέμπω στις σχετικές προειδοποιήσεις όλων των ελεγκτικών μηχανισμών του Δημοσίου, αλλά ακόμη και των εισαγγελικών αρχών, οι οποίες κοινοποιούνται στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας.
Είναι απολύτως βέβαιο, ότι εάν σταματήσει η διαχρονικά κακή και σκανδαλώδης διαχείριση – εκποίηση της Δημόσιας Περιουσίας και γίνει ορθή η διαχείριση- αξιοποίησή της, τότε, τα μεν έσοδα του Δημοσίου θα αυξηθούν αλματωδώς και θα εισπραχθούν ποσά πολύ περισσότερα από τα προβλεπόμενα από την πάταξη της φοροδιαφυγής, το δε όφελος για το λαό θα είναι τεράστιο (ποσοτικά/οικονομικά και ποιοτικά).
Πέραν του νομοσχεδίου για την τροποποίηση του Π.Δ/τος 111/2014, η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας επεξεργάσθηκε την τροποποίηση των διατάξεων του κώδικα κοινωφελών περιουσιών και σχολαζουσών κληρονομιών (Ν. 4182/2013), ως προς τις σχολάζουσες κληρονομίες, προκειμένου να επιτύχει την ταχύτερη αποκάλυψη και αξιοποίησή τους, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Και αυτές οι διατάξεις είναι έτοιμες για προώθηση στη Βουλή. Παράλληλα, ξεκίνησε η επεξεργασία τροποποίησης βασικών νομοθετημάτων σχετικών με τη Δημόσια Περιουσία.
Στο μείζον ζήτημα της αναπροσαρμογής των αντικειμενικών αξιών η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας, με τη σύμφωνη γνώμη της τέως Αναπληρωτού Υπουργού Οικονομικών, κας Όλγας – Νάντιας Βαλαβάνη, επεξεργάσθηκε, εντός ασφυκτικών χρονικών πλαισίων, που είχαν τεθεί, και υπό δυσμενείς συνθήκες, δια της αρμόδιας Υπηρεσίας της, με τη συνδρομή και υπαλλήλων της Διεύθυνσης Εφαρμογής Φορολογίας Κεφαλαίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, σχέδιο τροποποίησης του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και αντίστοιχη αναπροσαρμογή των αντικειμενικών τιμών (ο γενικός δείκτης των αντικειμενικών αξιών προέκυπτε από την έρευνα καθοδικός – μειούμενος). Πλην όμως, η προώθηση των σχετικών τροποποιήσεων «πάγωσε», λόγω των εν εξελίξει διαπραγματεύσεων της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας, οι οποίες δεν έχουν μέχρι σήμερα ολοκληρωθεί…
… Μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα των πέντε μηνών η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας κατόρθωσε να επεξεργασθεί και να ξεκινήσει την υλοποίηση προγράμματος μεταστέγασης δημοσίων υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, είτε σε ιδιόκτητα ακίνητα του Δημοσίου, είτε σε ακίνητα Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, καθώς και συστέγασης Υπηρεσιών, προκειμένου να επιτύχει τη μείωση των εξόδων του Δημοσίου. Ανέδειξε δε την υποχρέωση της Ε.Τ.Α.Δ. να καλύπτει το κόστος συντήρησης των κτιρίων του Δημοσίου, που υπάγονται στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών.
Για πρώτη φορά, με την αριθ. ΔΔΠ0005159/568Β΄ ΕΞ 2015/7-4-2015 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών, όπως αυτή ισχύει τροποποιημένη, τέθηκαν οι θεσμικές βάσεις μίας μεγαλύτερης προστασίας της κοινοχρησίας των παραλιών και αιγιαλών της χώρας και εν γένει του παράκτιου και παρόχθιου φυσικού περιβάλλοντός της, καθώς και της εξασφάλισης μεγαλύτερων εσόδων για το Δημόσιο, μέσω μίας πιο ορθολογικής και ασφαλούς διαδικασίας παραχώρησης της χρήσης τους στους Δήμους της χώρας, λαμβάνοντας υπόψη και τις υποδείξεις των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Επισημαίνω, ότι το παράκτιο και παρόχθιο περιβάλλον της χώρας αποτελεί ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της και για το λόγο αυτό πρέπει να προστατευθεί από αυθαίρετες παρεμβάσεις και χρήσεις, που, το μεν το απαξιώνουν, το δε αναιρούν την κοινοχρησία αυτών των περιοχών, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχισθεί με την τροποποίηση, στο ίδιο πάντα πνεύμα της ως άνω ΚΥΑ, των διατάξεων του Ν. 2971/2001 περί αιγιαλού και παραλίας.
Επέστησα αρμοδίως την προσοχή στο μείζον ζήτημα της ετήσιας απώλειας εσόδων και ρευστότητας για το ελληνικό Δημόσιο πολλών εκατομμυρίων ευρώ, όταν, από παρεμπίπτουσα έρευνα, διεπίστωσα, ότι, από ενδεχόμενη κακή ή καθυστερημένη ενημέρωση αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, συνεχίζονται να καταβάλλονται επί έτη σε συνταξιοδοτηθέντες υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, πέραν της συντάξεώς τους, οι μισθοί, τους οποίους ελάμβαναν, όταν ήταν ακόμη εν ενεργεία υπάλληλοι! Η απώλεια εσόδων ήταν τρομακτική και ξεπερνούσε τα τρία εκατομμύρια ευρώ για το έτος 2014 μόνο για το Υπουργείο Οικονομικών. Για δε το πρώτο εξάμηνο του έτους 2015 η απώλεια εσόδων ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο ευρώ. Η ίδια κατάσταση πιθανόν να ισχύει και σε άλλα Υπουργεία. Ελπίζω το ζήτημα αυτό να έχει πλέον διευθετηθεί.
Προκειμένου να προστατευθεί το δημόσιο συμφέρον, ήτοι να αποκαλυφθούν και να τερματισθούν φαινόμενα κακοδιαχείρισης και ενδεχόμενης διαφθοράς, ξεκινήσαμε στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας έρευνα για πλείστες όσες περιπτώσεις, οι οποίες απασχόλησαν ή απασχολούν τις Υπηρεσίες της, είτε με την αξιοποίηση επώνυμων και ανώνυμων καταγγελιών, πορισμάτων ελεγκτικών υπηρεσιών και εισαγγελικών παραγγελιών, είτε και αυτεπαγγέλτως, όταν γίνονταν αντιληπτές ύποπτες ενέργειες και παραλείψεις.
Ήδη έχουμε αποστείλει σε αρμόδιες ελεγκτικές και εισαγγελικές αρχές στοιχεία προς περαιτέρω διερεύνηση, τυχόν απόδοση ευθυνών και επιβολή ποινών, αλλά και, έχουμε συμβάλλει στη διασφάλιση υπέρ του Δημοσίου πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Μεγάλο μέρος αυτής της συστηματικής έρευνας γίνεται με τη συνδρομή των υπαλλήλων κυρίως της Μονάδας Αποκρατικοποιήσεων και Κινητών Αξιών, που υπάγεται σ’ αυτήν.
Μεταξύ των διερευνούμενων υποθέσεων, είναι και η γνωστή πλέον υπόθεση των 28 ακινήτων, που ανήκαν στο Δημόσιο και στη συνέχεια, αφού πωλήθηκαν σε ιδιώτες με αξία πολύ κατώτερη της αντικειμενικής, μισθώθηκαν από το Δημόσιο με άκρως ετεροβαρείς γι’ αυτό όρους (υπόθεση “sales and lease back”). Σ’ αυτό το σημείο αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τη βαθύτατη λύπη μου, διότι εντός των επόμενων ολίγων ημερών θα ολοκληρωνόταν, όπως είχα αρμοδίως (προφορικώς και εγγράφως) ενημερώσει τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, κ. Τρ. Αλεξιάδη, η έρευνά μας σε σχέση με τη συγκεκριμένη υπόθεση των 28 ακινήτων, καθώς και η σύνταξη σχετικού γνωμοδοτικού πορίσματος, με καταγραφή σημαντικότατων ευρημάτων, τα οποία θα έπρεπε να γνωστοποιηθούν στη Δικαιοσύνη και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Δυστυχώς, και όλως περιέργως, το αιφνίδιο και επιτακτικό αίτημα για υποβολή της παραίτησής μου, οδηγεί στην αδυναμία ολοκλήρωσης του όλου εγχειρήματος. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω στην ανάληψη σχετικής πρωτοβουλίας από το νέο Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας.
Με αφορμή, τέλος, τις διεξαγόμενες διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας και ιδίως σ’ ό,τι αφορά στο κεφάλαιο της Δημόσιας Περιουσίας οφείλω να επισημάνω τον κίνδυνο να επαναληφθούν και μάλιστα σε χειρότερο βαθμό τα λάθη του παρελθόντος. Η ανησυχία μου ενισχύεται από το γεγονός, ότι γίνονται οι σχετικές διαπραγματεύσεις, ερήμην της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας και των εμπειρότατων στελεχών – υπαλλήλων της. Οι όποιες διαπραγματεύσεις σχετικά με τη Δημόσια Περιουσία εμπλέκουν αποκλειστικά το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. Πλην όμως, εάν είναι να επαναληφθούν φαινόμενα ετεροβαρών για το Δημόσιο συμβάσεων, όπως αυτές των 28 ακινήτων, που ανήκαν στο Δημόσιο, καθώς και άλλων, που δεν έχει νόημα να τις απαριθμήσω, τότε η ζημία για το ελληνικό Δημόσιο θα είναι μεγίστη και ενδεχομένως μη αναστρέψιμη.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να αποφευχθεί η υποθήκευση των περιουσιακών στοιχείων της χώρας, πολλώ δε μάλλον, όταν έχει ομολογηθεί, ότι τα μέτρα, τα οποία λαμβάνονται ενδέχεται να μην αποδώσουν τα αναμενόμενα. Πρέπει, επίσης, να μην αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο τα αστικά ακίνητα με τις παράκτιες – παρόχθιες και δασικές εκτάσεις της χώρας (υγρότοποι, δασικές εκτάσεις, κλπ), καθώς και με τις κατάλληλες για αγροτικές καλλιέργειες εκτάσεις του Δημοσίου. Αυτές οι εκτάσεις, οι οποίες διέπονται από ειδικό προστατευτικό καθεστώς και παράλληλα αποτελούν το συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας, πρέπει να εξαιρούνται από κάθε είδους εκποίησης και να επιλέγεται η μορφή της ήπιας ανάπτυξης.
Ίσως δεν έχει γίνει αντιληπτό, αλλά η Δημόσια Περιουσία, δύναται να αποτελέσει μοχλό μεγάλης ανάπτυξης για τη χώρα μας, χωρίς καν να επιλεγεί η άρον άρον εκποίησή της. Το δε μεγάλο πλεονέκτημα των εσόδων, που προέρχονται από την προστασία, ανάδειξη και ορθή αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας, είναι, ότι αυτά δεν θα προέρχονται από τη φορολογία των πολιτών…»
Ποιος σκότωσε τον Κλούρα και τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις του;
Ο Αλέξης Τσίπρας και η παρεϊτσα του, ένα συνάφι αδίστακτων τυχοδιωκτών που σκοτώνουν ολόκληρη τη χώρα. Απλά Αλεξιαδί-στακτοι.
Δεν είναι καλύτεροι ή χειρότεροι από τους προηγούμενους. Είναι οι ίδιοι με διαφορετικό προσωπείο.
Οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων ετών και η Τρόικα-Κουαρτέτο, παίζουν εναλλάξ το ρόλο του καλού και του κακού μπάτσου.
Στην πραγματικότητα είναι αδίστακτοι συνεργάτες στο μέγα έγκλημα της πλήρους απαξίωσης και ξεπουλήματος της χώρας.
agriazwa
Ο Άδης είναι το μέρος που πηγαίνουν οι άνθρωποι όταν πεθαίνουν.
ΣΥΡΙΖΑ είναι το μέρος που πηγαίνουν τα λαμόγια όταν η αριστερά έχει πεθάνει μέσα τους.
Τι πιο λογικό από την υπουργοποίηση Αλεξι_Άδη από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αλεξιάδης ακολουθώντας τη γραμμή ΣΥΡΙΖΑ που δεν είναι τίποτε άλλο από συκοφάντηση και κούφιους εκβιασμούς έχει δείξει από τη σταδιοδρομία του στο υπουργείο το πλήρες του δίκιου της τοποθέτησης του:
Γνωρίζει τα προβλήματα των εφοριακών καλύτερα από άλλους γιατί έχει το γνώθι σαυτόν. Δεν είναι μέρος της λύσης αλλά μέρος του προβλήματος.
Ενός προβλήματος που αφορά τη διάβρωση μέρος του σώματος των εφοριακών από μεγάλους φοροφυγάδες.
Επί υπουργείας του λοιπόν η φοροδιαφυγή φεύγει από τις αρμοδιότητες του ΣΔΟΕ για να πάει στη Γενική Γραμματεία Εσόδων.
Επί των ημερών του οι μεγάλοι έλεγχοι αφορούν καστανάδες, γριούλες και Γιάννιδες Αγιάνιδες.
Επί των ημερών του η λίστα Λαγκάρντ έφυγε από τα χέρια της ελληνικής κυβέρνησης, ελέω … διαπραγματεύσεων.
Ως «ισοδύναμο» φέρανε τη λίστα Μπόργιανς που ελέγχεται με ρυθμούς τραυματισμένου σαλίγκαρου.
Δεκάδες χιλιάδες σεσημασμένοι φοροφυγάδες ευγνωμονούν και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και κάποιοι δεκάδες πληρώνουν κάτι ρέστα για τα μάτια του κόσμου.
Η δικαιολογία Αλεξιάδη είναι ότι δεν επαρκεί το προσωπικό των ελεγκτικών μηχανισμών: ΠΡΟΣΕΛΑΒΕ ΤΟΤΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΑ. Για προσλήψεις παρασιτικών Συριζαίων μετακλητών δεν έχετε κολλήματα και τα επικαλείστε για υπαλλήλους που μπορούν να επαναφέρουν έσοδα υπερπολλαπλάσια των μισθών τους;
Δεν χρειάζεται να ξέρεις πολλά για τον Αλεξιάδη και την κυβέρνηση του που κοσκινίζουν 1 χρόνο τώρα χωρίς να ζυμώσουν ποτέ.
Είναι σκυλιά που γαυγίζουν και δεν δαγκώνουν ενώ κρυφά γλείφουν το χέρι που τους ταίζει.
Όπως ακριβώς και η Κυβέρνηση Παπανδρέου, επικαλούνται το κατ επείγον των επαφών στο εξωτερικό για να επιδεινώνεται η κατάσταση στο εσωτερικό.
Κατανάτσιο υπέρ των δανειστών και των ντόπιων ολιγαρχών δηλαδή.
Πάρτε για παράδειγμα τα κανάλια.
Δείγμα της ποιότητας του Αλεξιάδη, αυτού του μάχιμου δημοσιογράφου, ε συγγνώμη, του υπουργού ήθελα να πω, είναι η πρόκληση προς τους καναλάρχες να βγει στον τηλεοπτικό αέρα των καναλιών τους για να τους αποδείξει με στοιχεία ότι είναι φοροφυγάδες.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι ένα στημένο reality show και υπακούει μόνο στους κανόνες της τηλεθέασης.
Ούτε πυγμή ούτε βούληση έχει. Μόνο άλλοθι.
Περισσότερα άλλοθι μόνο σε αστυνομικό μυθιστόρημα βρίσκεις.
Το ηθικό της πλεονέκτημα έχει γίνει απλά η πατερίτσα της ευροκρατίας.
Αφού λοιπόν ο προβεβλημένος αναπληρωτής υπουργός κρίνεται από το ανύπαρκτο του έργο, έτσι κρίνονται πλέον κι οι επιμέρους πράξεις του, εναρκτήρια των οποίων ήταν η απομάκρυνση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίας Περιουσίας Δημήτρη Κλούρα με συνοπτικές διαδικασίες, κατ εντολήν Μαξίμου.
Ο Κλούρας είχε τέσσαρα μεγάλα μειονεκτήματα: Δεν ήταν ΣΥΡΙΖΑ, δεν είχε γκόμενο τον Τσίπρα ή κάποιον από την αυλή του, επιδίωξε να αξιοποιηθεί η Δημόσια Περιουσία και να σταματήσουν οι ανομίες σε σχέση με αυτήν.
Η κυβέρνηση Συριζανέλ ήθελε ακριβώς τα αντίθετα.
Αλλά ας αφήσουμε τον ίδιο να μας μιλήσει για την υπόθεσή του όπως την σκιαγραφεί στην επιστολή παραίτησής του:
«Απέφυγα συνειδητά και να αξιοποιήσω τα προνόμια της θέσεως του Γενικού Γραμματέα. Ενδεικτικώς επισημαίνω, ότι, λαμβάνοντας υπόψη τη δυσχερή οικονομική κατάσταση της χώρας, επιδίωξα τον διορισμό μόνο ενός συνεργάτη – συμβούλου (μη συγγενικού προσώπου), ενώ είχα εκ του νόμου δικαίωμα να ζητήσω το διορισμό δύο συνεργατών – συμβούλων και δύο μετακλητών υπαλλήλων…
…Η πλήρης διάλυση των υπηρεσιών θα συντελεσθεί εντός συντόμου χρονικού διαστήματος, η περιουσία του Δημοσίου θα μείνει πλήρως απροστάτευτη και απαξιωμένη, βορά των κάθε είδους συμφερόντων, έσοδα εκατομμυρίων θα απολεσθούν, αλλά και τα φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς θα ενταθούν. Εάν οι δικές μου προειδοποιήσεις δεν κρίνονται αρκετές, τότε παραπέμπω στις σχετικές προειδοποιήσεις όλων των ελεγκτικών μηχανισμών του Δημοσίου, αλλά ακόμη και των εισαγγελικών αρχών, οι οποίες κοινοποιούνται στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας.
Είναι απολύτως βέβαιο, ότι εάν σταματήσει η διαχρονικά κακή και σκανδαλώδης διαχείριση – εκποίηση της Δημόσιας Περιουσίας και γίνει ορθή η διαχείριση- αξιοποίησή της, τότε, τα μεν έσοδα του Δημοσίου θα αυξηθούν αλματωδώς και θα εισπραχθούν ποσά πολύ περισσότερα από τα προβλεπόμενα από την πάταξη της φοροδιαφυγής, το δε όφελος για το λαό θα είναι τεράστιο (ποσοτικά/οικονομικά και ποιοτικά).
Πέραν του νομοσχεδίου για την τροποποίηση του Π.Δ/τος 111/2014, η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας επεξεργάσθηκε την τροποποίηση των διατάξεων του κώδικα κοινωφελών περιουσιών και σχολαζουσών κληρονομιών (Ν. 4182/2013), ως προς τις σχολάζουσες κληρονομίες, προκειμένου να επιτύχει την ταχύτερη αποκάλυψη και αξιοποίησή τους, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Και αυτές οι διατάξεις είναι έτοιμες για προώθηση στη Βουλή. Παράλληλα, ξεκίνησε η επεξεργασία τροποποίησης βασικών νομοθετημάτων σχετικών με τη Δημόσια Περιουσία.
Στο μείζον ζήτημα της αναπροσαρμογής των αντικειμενικών αξιών η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας, με τη σύμφωνη γνώμη της τέως Αναπληρωτού Υπουργού Οικονομικών, κας Όλγας – Νάντιας Βαλαβάνη, επεξεργάσθηκε, εντός ασφυκτικών χρονικών πλαισίων, που είχαν τεθεί, και υπό δυσμενείς συνθήκες, δια της αρμόδιας Υπηρεσίας της, με τη συνδρομή και υπαλλήλων της Διεύθυνσης Εφαρμογής Φορολογίας Κεφαλαίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, σχέδιο τροποποίησης του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και αντίστοιχη αναπροσαρμογή των αντικειμενικών τιμών (ο γενικός δείκτης των αντικειμενικών αξιών προέκυπτε από την έρευνα καθοδικός – μειούμενος). Πλην όμως, η προώθηση των σχετικών τροποποιήσεων «πάγωσε», λόγω των εν εξελίξει διαπραγματεύσεων της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας, οι οποίες δεν έχουν μέχρι σήμερα ολοκληρωθεί…
… Μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα των πέντε μηνών η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας κατόρθωσε να επεξεργασθεί και να ξεκινήσει την υλοποίηση προγράμματος μεταστέγασης δημοσίων υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, είτε σε ιδιόκτητα ακίνητα του Δημοσίου, είτε σε ακίνητα Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, καθώς και συστέγασης Υπηρεσιών, προκειμένου να επιτύχει τη μείωση των εξόδων του Δημοσίου. Ανέδειξε δε την υποχρέωση της Ε.Τ.Α.Δ. να καλύπτει το κόστος συντήρησης των κτιρίων του Δημοσίου, που υπάγονται στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών.
Για πρώτη φορά, με την αριθ. ΔΔΠ0005159/568Β΄ ΕΞ 2015/7-4-2015 Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εσωτερικών, όπως αυτή ισχύει τροποποιημένη, τέθηκαν οι θεσμικές βάσεις μίας μεγαλύτερης προστασίας της κοινοχρησίας των παραλιών και αιγιαλών της χώρας και εν γένει του παράκτιου και παρόχθιου φυσικού περιβάλλοντός της, καθώς και της εξασφάλισης μεγαλύτερων εσόδων για το Δημόσιο, μέσω μίας πιο ορθολογικής και ασφαλούς διαδικασίας παραχώρησης της χρήσης τους στους Δήμους της χώρας, λαμβάνοντας υπόψη και τις υποδείξεις των αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Επισημαίνω, ότι το παράκτιο και παρόχθιο περιβάλλον της χώρας αποτελεί ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της και για το λόγο αυτό πρέπει να προστατευθεί από αυθαίρετες παρεμβάσεις και χρήσεις, που, το μεν το απαξιώνουν, το δε αναιρούν την κοινοχρησία αυτών των περιοχών, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχισθεί με την τροποποίηση, στο ίδιο πάντα πνεύμα της ως άνω ΚΥΑ, των διατάξεων του Ν. 2971/2001 περί αιγιαλού και παραλίας.
Επέστησα αρμοδίως την προσοχή στο μείζον ζήτημα της ετήσιας απώλειας εσόδων και ρευστότητας για το ελληνικό Δημόσιο πολλών εκατομμυρίων ευρώ, όταν, από παρεμπίπτουσα έρευνα, διεπίστωσα, ότι, από ενδεχόμενη κακή ή καθυστερημένη ενημέρωση αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, συνεχίζονται να καταβάλλονται επί έτη σε συνταξιοδοτηθέντες υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, πέραν της συντάξεώς τους, οι μισθοί, τους οποίους ελάμβαναν, όταν ήταν ακόμη εν ενεργεία υπάλληλοι! Η απώλεια εσόδων ήταν τρομακτική και ξεπερνούσε τα τρία εκατομμύρια ευρώ για το έτος 2014 μόνο για το Υπουργείο Οικονομικών. Για δε το πρώτο εξάμηνο του έτους 2015 η απώλεια εσόδων ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο ευρώ. Η ίδια κατάσταση πιθανόν να ισχύει και σε άλλα Υπουργεία. Ελπίζω το ζήτημα αυτό να έχει πλέον διευθετηθεί.
Προκειμένου να προστατευθεί το δημόσιο συμφέρον, ήτοι να αποκαλυφθούν και να τερματισθούν φαινόμενα κακοδιαχείρισης και ενδεχόμενης διαφθοράς, ξεκινήσαμε στη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας έρευνα για πλείστες όσες περιπτώσεις, οι οποίες απασχόλησαν ή απασχολούν τις Υπηρεσίες της, είτε με την αξιοποίηση επώνυμων και ανώνυμων καταγγελιών, πορισμάτων ελεγκτικών υπηρεσιών και εισαγγελικών παραγγελιών, είτε και αυτεπαγγέλτως, όταν γίνονταν αντιληπτές ύποπτες ενέργειες και παραλείψεις.
Ήδη έχουμε αποστείλει σε αρμόδιες ελεγκτικές και εισαγγελικές αρχές στοιχεία προς περαιτέρω διερεύνηση, τυχόν απόδοση ευθυνών και επιβολή ποινών, αλλά και, έχουμε συμβάλλει στη διασφάλιση υπέρ του Δημοσίου πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Μεγάλο μέρος αυτής της συστηματικής έρευνας γίνεται με τη συνδρομή των υπαλλήλων κυρίως της Μονάδας Αποκρατικοποιήσεων και Κινητών Αξιών, που υπάγεται σ’ αυτήν.
Μεταξύ των διερευνούμενων υποθέσεων, είναι και η γνωστή πλέον υπόθεση των 28 ακινήτων, που ανήκαν στο Δημόσιο και στη συνέχεια, αφού πωλήθηκαν σε ιδιώτες με αξία πολύ κατώτερη της αντικειμενικής, μισθώθηκαν από το Δημόσιο με άκρως ετεροβαρείς γι’ αυτό όρους (υπόθεση “sales and lease back”). Σ’ αυτό το σημείο αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τη βαθύτατη λύπη μου, διότι εντός των επόμενων ολίγων ημερών θα ολοκληρωνόταν, όπως είχα αρμοδίως (προφορικώς και εγγράφως) ενημερώσει τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, κ. Τρ. Αλεξιάδη, η έρευνά μας σε σχέση με τη συγκεκριμένη υπόθεση των 28 ακινήτων, καθώς και η σύνταξη σχετικού γνωμοδοτικού πορίσματος, με καταγραφή σημαντικότατων ευρημάτων, τα οποία θα έπρεπε να γνωστοποιηθούν στη Δικαιοσύνη και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους. Δυστυχώς, και όλως περιέργως, το αιφνίδιο και επιτακτικό αίτημα για υποβολή της παραίτησής μου, οδηγεί στην αδυναμία ολοκλήρωσης του όλου εγχειρήματος. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω στην ανάληψη σχετικής πρωτοβουλίας από το νέο Γενικό Γραμματέα Δημόσιας Περιουσίας.
Με αφορμή, τέλος, τις διεξαγόμενες διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους δανειστές της χώρας και ιδίως σ’ ό,τι αφορά στο κεφάλαιο της Δημόσιας Περιουσίας οφείλω να επισημάνω τον κίνδυνο να επαναληφθούν και μάλιστα σε χειρότερο βαθμό τα λάθη του παρελθόντος. Η ανησυχία μου ενισχύεται από το γεγονός, ότι γίνονται οι σχετικές διαπραγματεύσεις, ερήμην της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας και των εμπειρότατων στελεχών – υπαλλήλων της. Οι όποιες διαπραγματεύσεις σχετικά με τη Δημόσια Περιουσία εμπλέκουν αποκλειστικά το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. Πλην όμως, εάν είναι να επαναληφθούν φαινόμενα ετεροβαρών για το Δημόσιο συμβάσεων, όπως αυτές των 28 ακινήτων, που ανήκαν στο Δημόσιο, καθώς και άλλων, που δεν έχει νόημα να τις απαριθμήσω, τότε η ζημία για το ελληνικό Δημόσιο θα είναι μεγίστη και ενδεχομένως μη αναστρέψιμη.
Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να αποφευχθεί η υποθήκευση των περιουσιακών στοιχείων της χώρας, πολλώ δε μάλλον, όταν έχει ομολογηθεί, ότι τα μέτρα, τα οποία λαμβάνονται ενδέχεται να μην αποδώσουν τα αναμενόμενα. Πρέπει, επίσης, να μην αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο τα αστικά ακίνητα με τις παράκτιες – παρόχθιες και δασικές εκτάσεις της χώρας (υγρότοποι, δασικές εκτάσεις, κλπ), καθώς και με τις κατάλληλες για αγροτικές καλλιέργειες εκτάσεις του Δημοσίου. Αυτές οι εκτάσεις, οι οποίες διέπονται από ειδικό προστατευτικό καθεστώς και παράλληλα αποτελούν το συγκριτικό πλεονέκτημα της χώρας, πρέπει να εξαιρούνται από κάθε είδους εκποίησης και να επιλέγεται η μορφή της ήπιας ανάπτυξης.
Ίσως δεν έχει γίνει αντιληπτό, αλλά η Δημόσια Περιουσία, δύναται να αποτελέσει μοχλό μεγάλης ανάπτυξης για τη χώρα μας, χωρίς καν να επιλεγεί η άρον άρον εκποίησή της. Το δε μεγάλο πλεονέκτημα των εσόδων, που προέρχονται από την προστασία, ανάδειξη και ορθή αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας, είναι, ότι αυτά δεν θα προέρχονται από τη φορολογία των πολιτών…»
Ποιος σκότωσε τον Κλούρα και τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις του;
Ο Αλέξης Τσίπρας και η παρεϊτσα του, ένα συνάφι αδίστακτων τυχοδιωκτών που σκοτώνουν ολόκληρη τη χώρα. Απλά Αλεξιαδί-στακτοι.
Δεν είναι καλύτεροι ή χειρότεροι από τους προηγούμενους. Είναι οι ίδιοι με διαφορετικό προσωπείο.
Οι ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων ετών και η Τρόικα-Κουαρτέτο, παίζουν εναλλάξ το ρόλο του καλού και του κακού μπάτσου.
Στην πραγματικότητα είναι αδίστακτοι συνεργάτες στο μέγα έγκλημα της πλήρους απαξίωσης και ξεπουλήματος της χώρας.
agriazwa
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου