Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Καλλιγραφίες

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης


Από το λίγο που θυμάμαι, είχε ως εξής:

Μια μάνα από χρυσάφι, μάλαμα και μέλι πασχίζει με τη βοήθεια της δικής της μάνας και χωρίς καμία ανδρική βοήθεια, να αναθρέψει σωστά τις κόρες της, να τις προφυλάξει από τους κινδύνους και να τις κάνει χρήσιμες για την κοινωνία και για τον εαυτό τους.

Στο τέλος, η μία γίνεται δικηγόρος και η άλλη γιατρός.

Γιατρός η συγγραφέας. Γνωστή γνωστού. Μια γνώμη για το χειρόγραφό της μου ζητάει. Κάθομαι το διαβάζω. Εκβιάζοντας την προσοχή μου. Και τις λογοτεχνικές μου αντοχές.

Ζηλεύω τα γράμματά σας, απαντώ.

Τόσο στρογγυλεμένοι οι χαρακτήρες που ανακαλώ το παιδικό τετράδιο της καλλιγραφίας μου. Οχτώ χρονών ο αθεόφοβος. Εξασκώ τον γραφικό μου χαρακτήρα με προτάσεις όπως:

«Η δική μου η μαμά έχει τα καλύτερα βυζιά του κόσμου».

Για κακή μου όμως τύχη πέφτει στην αντίληψη της μάνας μου. Άλλη κι αυτή. Το λέει του πατέρα μου και τρώω της χρονιάς μου. Μια σκέτη μουτζούρα από τότε τα δικά μου γράμματα. Εδικά όταν γράφω λογοτεχνία, αν με εννοείτε.

Πάει πολύς καιρός απ’ όταν έστειλα τούτη την απάντηση.

Απόκριση δεν έχω λάβει ακόμη από τη συγγραφέα. Ούτε καν μια έκφραση ευχαριστίας για τον κόπο μου.

Πηγή: artinews.gr



Arti News: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου