Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Χειραψία γνωριμίας...

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης


Αγοράζω μικροσυσκευές, καταναλώνω αισθήματα και δαπανώ ιδέες. Διάγοντας τον βίο μου σχεδόν ευτυχής, μάλλον πλήρης και σίγουρα ελεύθερος. Αφού προηγουμένως απαλλάχτηκα απ’ όλα τα βαρίδια του παρελθόντος, τις φρούδες ελπίδες του μέλλοντος και την υπαρξιακή αγωνία του παρόντος.

Και δεν παρέλειψα βεβαίως να ταχτοποιήσω όλες τις γραφειοκρατικές λεπτομέρειες ως προς το ποιος είμαι, γιατί είμαι και τι είμαι.

Είμαι δε εγώ γνήσιο τέκνο του καιρού μου, ή ακριβέστερα είμαι εγώ ο ίδιος του καιρού μου. Ένα πρωινό ξύπνημα με τρία χιλιόμετρα διάδρομο στο υπόγειο του σπιτιού μου ή μια χαμογελαστή ανάρτηση στο fb με εξακόσια τριάντα δύο λάικ και εβδομήντα τρεις καρδούλες ή ένα παράνομο παρκάρισμα μπροστά στο ATM της γειτονιάς για μια βιαστική ανάληψη.

Και κάθε βράδυ που συγκεντρώνω όλους τους πολύτιμους εγώ μου σε ένα ενιαίο είδωλο βλέπω στον καθρέφτη του σαλονιού μου τα ίδια μεταμεσονύκτια χιόνια των παλιών κρατικών καναλιών. Όταν ακουγότανε ο εθνικός ύμνος κι έπεφτε αμέσως το δίκτυο της τηλεόρασης.

Πηγή: artinews.gr



Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου