Βασίλης Μακρίδης
Καλημέρα στην ομήγυρη!!!
► Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, απότοκο του όλου θέματος των πλειστηριασμών, αναδεικνύει σήμερα στο cnn.gr ο έμπειρος και έγκριτος συνάδελφος Θανάσης Κουκάκης.
► Όπως αποκαλύπτει ο συνάδελφος στο άρθρο του, ούτε λίγο ούτε πολύ, οι τράπεζες.χωρίς να «κωλώνουν» πουθενά, βγάζουν στο «σφυρί» ακίνητα δεσμευμένα από την Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος!!!
► Όπως παρατηρεί ο Θ.Κ., «Η εξέλιξη αυτή δείχνει πως κάποιες τράπεζες εμφανίζονται διατεθειμένες να εξαντλήσουν κάθε νομικό περιθώριο προκειμένου να καθαρίσουν τους ισολογισμούς τους από βάρη του παρελθόντος. Και ο χαρακτηριστικός αυτός δεν είναι αυθαίρετος όταν πρόκειται για ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ του Ν. 3691/2008 για την "Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και. άλλες διατάξεις"». (Η υπογράμμιση δική μας, στγ).
► Ερωτηθείσα για το εάν είναι σύννομο το να εκπλειστηριάζονται ακίνητα κατασχεμένα από Αρχές όπως αυτή για το ξέπλυμα χρήματος η εντελλόμενη να πραγματοποιήσει αυτόν τον πλειστηριασμό συμβολαιογράφος εκτίμησε πως αυτό μπορεί ενδεχομένως να γίνει εάν ο επισπεύδων (σ.σ. η Eurobank στη συγκεκριμένη περίπτωση) έχει «προγενέστερα» δικαιώματα. (Δηλαδή;;; στγ).
► Ερωτηθείσα επίσης για το ποιος μπορεί να θέλει να αποκτήσει ένα ακίνητο που είναι δεσμευμένο από την Αρχής Καταπολέμησης και Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες η κυρία συμβολαιογράφος απάντησε πως η συναλλαγή γίνεται με... «ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΤΗ», δηλαδή του αγοραστή. (Κοινώς, άμα πιαστείς μαλάκας, ας πρόσεχες!... στγ).
► Για άλλη μια φορά, λοιπόν, αναδεικνύεται και αποδεικνύεται το γεγονός, ότι τα «ευαγή» ιδρύματα που λέγονται τράπεζες, μόνο με γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο του τραπεζικού συστήματος μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ των πελατών τους, καταθετών ή/και δανειοληπτών. Με την Τράπεζα Ελλάδας και όλες τις τράπεζες υπό ΔΗΜΟΣΙΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ έλεγχο.
► Και επειδή, βεβαίως, αυτό είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί σε συνθήκες μνημονίων, οικονομικής και πολιτικής εξάρτησης και εξανδραποδισμού της χώρας και της κοινωνίας, αυτό σημαίνει αυτόματα ΕΞΟΔΟ από την ΟΝΕ, εισαγωγή εθνικού νομίσματος, ΡΗΞΗ και ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ από την ΕΕ και ένα ριζοσπαστικό, φιλολαϊκό, μεταβατικό πολιτικό και οικονομικό πρόγραμμα με ορίζοντα τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
► ΥΓ: Κι αν όσα γράφω στις τελευταίες δύο παραγράφους φανούν σε κάποιους/-ες κάπως «γραμμιτζήδικα», πρώτον, ας μου προτείνουν οι ίδιοι/-ες την εναλλακτική λύση που θεωρούν ως σωστή και, δεύτερον, ας μου επιτραπεί κι εμένα, πού και πού (αφού το κάνω σπανίως με τόσο προφανή τρόπο) να γίνομαι λίγο παραπάνω... «ΛΑΕτζής» και στα γραπτά μου...

Βασίλης Μακρίδης: Σχετικά με τον συντάκτη
Καλημέρα στην ομήγυρη!!!
► Ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, απότοκο του όλου θέματος των πλειστηριασμών, αναδεικνύει σήμερα στο cnn.gr ο έμπειρος και έγκριτος συνάδελφος Θανάσης Κουκάκης.
► Όπως αποκαλύπτει ο συνάδελφος στο άρθρο του, ούτε λίγο ούτε πολύ, οι τράπεζες.χωρίς να «κωλώνουν» πουθενά, βγάζουν στο «σφυρί» ακίνητα δεσμευμένα από την Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος!!!
► Όπως παρατηρεί ο Θ.Κ., «Η εξέλιξη αυτή δείχνει πως κάποιες τράπεζες εμφανίζονται διατεθειμένες να εξαντλήσουν κάθε νομικό περιθώριο προκειμένου να καθαρίσουν τους ισολογισμούς τους από βάρη του παρελθόντος. Και ο χαρακτηριστικός αυτός δεν είναι αυθαίρετος όταν πρόκειται για ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ του Ν. 3691/2008 για την "Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας και. άλλες διατάξεις"». (Η υπογράμμιση δική μας, στγ).
► Ερωτηθείσα για το εάν είναι σύννομο το να εκπλειστηριάζονται ακίνητα κατασχεμένα από Αρχές όπως αυτή για το ξέπλυμα χρήματος η εντελλόμενη να πραγματοποιήσει αυτόν τον πλειστηριασμό συμβολαιογράφος εκτίμησε πως αυτό μπορεί ενδεχομένως να γίνει εάν ο επισπεύδων (σ.σ. η Eurobank στη συγκεκριμένη περίπτωση) έχει «προγενέστερα» δικαιώματα. (Δηλαδή;;; στγ).
► Ερωτηθείσα επίσης για το ποιος μπορεί να θέλει να αποκτήσει ένα ακίνητο που είναι δεσμευμένο από την Αρχής Καταπολέμησης και Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες η κυρία συμβολαιογράφος απάντησε πως η συναλλαγή γίνεται με... «ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΣΤΗ», δηλαδή του αγοραστή. (Κοινώς, άμα πιαστείς μαλάκας, ας πρόσεχες!... στγ).
► Για άλλη μια φορά, λοιπόν, αναδεικνύεται και αποδεικνύεται το γεγονός, ότι τα «ευαγή» ιδρύματα που λέγονται τράπεζες, μόνο με γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο του τραπεζικού συστήματος μπορούν να λειτουργήσουν υπέρ των πελατών τους, καταθετών ή/και δανειοληπτών. Με την Τράπεζα Ελλάδας και όλες τις τράπεζες υπό ΔΗΜΟΣΙΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ έλεγχο.
► Και επειδή, βεβαίως, αυτό είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί σε συνθήκες μνημονίων, οικονομικής και πολιτικής εξάρτησης και εξανδραποδισμού της χώρας και της κοινωνίας, αυτό σημαίνει αυτόματα ΕΞΟΔΟ από την ΟΝΕ, εισαγωγή εθνικού νομίσματος, ΡΗΞΗ και ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ από την ΕΕ και ένα ριζοσπαστικό, φιλολαϊκό, μεταβατικό πολιτικό και οικονομικό πρόγραμμα με ορίζοντα τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ.
► ΥΓ: Κι αν όσα γράφω στις τελευταίες δύο παραγράφους φανούν σε κάποιους/-ες κάπως «γραμμιτζήδικα», πρώτον, ας μου προτείνουν οι ίδιοι/-ες την εναλλακτική λύση που θεωρούν ως σωστή και, δεύτερον, ας μου επιτραπεί κι εμένα, πού και πού (αφού το κάνω σπανίως με τόσο προφανή τρόπο) να γίνομαι λίγο παραπάνω... «ΛΑΕτζής» και στα γραπτά μου...

Βασίλης Μακρίδης: Σχετικά με τον συντάκτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου