Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Τελευταία φορά...

Λίλα Μήτσουρα


Πλησιάζει η ανόητη εκείνη μέρα που μιλάει για αγάπη

Λες και χρειαζόμαστε μια μέρα για να θυμηθούμε την αγάπη

Πλησιάζει εκείνη η ανόητη μέρα που διάλεξες να σηματοδοτήσεις με την φυγή σου

Ημερομηνία που σφραγίστηκε από την αγάπη όταν φεύγει

Την ανιδιοτελή αγάπη.

Και θα σε ξαναδώ, αλλά έτσι όπως ποτέ δεν φαντάστηκα ότι θα θελα ποτέ να σε δω

Ούτε στους χειρότερους μου εφιάλτες

Αλλά θα το ζήσω και αυτό

Ξανά....

Και θα το αντέξω έτσι όπως με έμαθες να αντέχω ότι πονάει

Αντρίκια

Όπως άντεχες και συ

Πλησιάζει εκείνη η μέρα που μιλάει για αγάπη

Η μέρα σου τώρα πια

Η μέρα που μου μιλάει για την αγάπη όταν φεύγει παντοτινά

Φεύγει η αγάπη μπαμπά?

Αντέχονται όλοι οι πόνοι μπαμπά?

Πλησιάζει η μέρα σου και με καρφώνει στη καρδιά

Αλλά αντέχω ,όπως με έμαθες εσύ να αντέχω

όπως άντεχες και συ

Με δάκρυ και με γέλιο

ταυτόχρονα .

ΕΕΕ ψιτ Μητσουράκι!!!

Κρατάς μυστικό?

Φορές νιώθω το γκριζοπράσινο πειραχτικό βλέμμα σου να με κοιτά.

Ξέρεις το μάλωσα εκείνο το μικρό κορίτσι που σου είχε θυμώσει τόσο που έφυγες.

Αλλά ακόμα δεν έβαλα φωτογραφία σου σε κορνίζα

Μη με ρωτήσεις γιατί δεν ξέρω.

Μια έχω καταχωνιασμένη κάπου που ανεβαίνεις στη χιλιάρα του γαμπρού σου και η μαμά σε κοιτά και γελάτε.

Τότε στη Κρήτη θυμάσαι?

Αυτή μόνο

Τις άλλες τις έκρυψα και δεν θυμάμαι που.

Με νευριάζουν οι φωτογραφίες που είναι γεμάτες απουσίες.

Και τα βίντεο επίσης.

Εκείνο το τελευταίο σου αρνούμαι να το δω

Εκείνο που τρως το ξινό μανταρίνι και παλεύεις να μείνεις ανέκφραστος,ενώ βουρκώνεις από την ξινίλα!!

Δεν γελώ πια όταν το βλέπω....

Μην ανησυχείς, είμαι καλά

Αλήθεια είμαι καλά .

Απλά είναι φορές που μου λείπεις πολύ.

Αυτό μονάχα κατά τα άλλα είμαι πολύ καλά!

Φορές καπνίζω πολύ, το ξέρεις υποθέτω, αλλά σε θυμάμαι να μου λες

"Μήπως καπνίζεις πολύ κοριτσάκι μου?"

Και τότε το κρύβω όπως τότε που πάλευα να μη το μάθεις ότι καπνίζω

Μη με ρωτήσεις γιατί τα γράφω όλα αυτά δεν ξέρω.

Ίσως γιατί θέλω να κραυγάσω και δεν μπορώ

Ίσως γιατί πάντα με το μολύβι ούρλιαζα.

Ας είναι ...

Είμαι καλά σου λέω μην ανησυχείς.

Όλοι είμαστε καλά.

Θα έρθω να σε δω για μία τελευταία φορά

Τελευταία φορά!

Και για τελευταία φορά θα είμαστε όλοι μαζί

καθώς θα σε πηγαίνουμε δίπλα στη μαμά.

Όλοι μαζί τελευταία φορά Εμείς εδώ και σεις εκεί....



Λίλα Μήτσουρα: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου