Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

Να μάθεις να σέβεσαι!

Λίλα Μήτσουρα


Δεν με νοιάζει, αν πιστεύεις σε θεό, η αν γενικά πιστεύεις κάπου.

Αλήθεια σου λέω!

Είναι δικαίωμα σου Και δικό μου δικαίωμα να πιστεύω σε θεό αν αυτό γουστάρω

Απαιτώ όμως, θέλω να σέβεσαι το δικό μου πιστεύω. Και να μην κοροϊδεύεις και εμπαίζεις τα δικά μου ιερά και όσια.

Μιλάω για σεβασμό σε ιδέα, σε άνθρωπο, σε αξία Όπως εγώ σέβομαι εσένα.

Καταλαβαίνεις τι λέω ή μπα;

Σεβόμαστε τον άλλον και ότι κουβαλά μαζί του!!! Γιατί μου το παίζεις προοδευτικός αλλά λυσσάς να αλλάξεις όλον το δικό μου εγκέφαλο Και όταν δεν το καταφέρεις, κοροϊδεύεις λοιδορείς.

Μα δεν υπάρχει σωστό η λάθος δεν το ξέρεις; Υπάρχει διαφορετική οπτική γωνία μόνο

Άρα;;;

Δεν δέχεσαι τη διαφορετικότητα;

Δεν ξέρεις να σέβεσαι;

Δεν έμαθες;

Ή μήπως μέσα από τις εξυπνακίστικες ατάκες και ειρωνείες παλεύεις να επιβεβαιωθείς; Να νιώσεις κάποιος ανώτερος, σπουδαίος;;; Ότι εσύ γνωρίζεις, εγώ όχι και θες να με μάθεις και μένα. Ωραία η γνώση, πράγματι. Να μαθαίνεις νέες ιδέες, σαν να ανακαινίζεις το μυαλό σου. Αλλά και αυτό ακόμα όταν το κάνεις, όταν επιχειρείς να γνωρίσεις σε κάποιον αυτό που εσύ ξέρεις έχει τρόπο.

Δεν υποτιμάς, δεν μειώνεις, δεν επιβάλλεσαι με το ζόρι .

Λες την άποψη σου, την καταθέτεις και αυτό αν στη ζητήσω, αλλά οκ, λέω την άποψη μου, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε και πάμε παρακάτω και πάλι φίλοι θα είμαστε.

Απλά διαφορετικοί. Εγώ ψηλή εσύ κοντός, εγώ ξανθιά εσύ μελαχρινός. Ποιος από τους δυο μας είναι ο σωστός; Να σε ειρωνευτώ για αυτό που είσαι;

Είμαστε οι επιλογές μας και οι ιδέες μας. Αυτά μας καθορίζουν.

Το λες και αν ο άλλος θέλει θα το λάβει, αν δεν θέλει πάλι, όσο και να χτυπιέσαι δεν γίνεται.

Γιατί αν γίνει έχει και ένα άλλο όνομα.

Επειδή το παίζεις προοδευτικός το λέω.

Ξέρεις... την ανωτερότητα, την προοδευτικότητα την βλέπεις στις πράξεις του καθενός Όχι σε ασπρόμαυρες ακαθόριστες σκιτσογραφημένες απόψεις και απλό μπλα μπλα. Στις πράξεις και μόνο.

Και αν εγώ σέβομαι εσένα και τις ειρωνείες σου και τα καυστικά αστεία σου, είναι γιατί έχω εγώ αξίες. Σέβομαι και αγαπώ τον άνθρωπο και ότι κουβαλά Και κάθε μέρα παλεύω να μάθω να μην κρίνω γιατί δεν ξέρω. Και να δέχομαι ανθρώπους διαφορετικούς από μένα. Όχι καλύτερους ή χειρότερους,σωστούς ή λάθους ανθρώπους, απλά διαφορετικούς από μένα.

Τι με κάνει εμένα σωστό; Ποιος με κρίνει; Ποιος έθεσε τους κανόνες και τα όρια;

Σε αμφισβητώ και με αμφισβητείς και κουβεντιάζουμε ήρεμα και απλά.

Και πάμε ένα βήμα μπροστά. Μαζί .

Το να κοροϊδέψεις τα δικά μου Θεία και ιερά δεν σε κάνει σωστό ούτε καλύτερο. Μόνο θλιβερό σε κάνει.

Και ξέρεις κάτι ακόμα; δεν με ενδιαφέρει κανένα επιστημονικό ή τεκμηριωμένο επιχείρημα σου. Κρίνεις με αριθμούς και δίχως αξίες Κρίνεις με το δήθεν σου και υποτιμάς εκατομμύρια κόσμου.

Κρίνεις με το δικό σου οριοθετημένο μυαλουδάκι και προσπαθείς να ανοίξεις τα δικά μου όρια που θεωρείς κλειστά.

Με το δικό σου κλειστό μυαλό.

Γίνεται;

Και αυτό όταν ξεπερνάω τον θυμό μου, σε κάνει απλά καημένο και σε λυπάμαι. Όχι γιατί δεν έχεις θεό Αλλά γιατί δεν αγαπάς τον άνθρωπο. Και είπαμε πριν ξανά, ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός όχι σωστός η λάθος.

Διαφορετικός! Σεβάσου τον!



Λίλα Μήτσουρα: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου