Παρασκευή 19 Αυγούστου 2022

«Η μητέρα μου θυσιάστηκε στο βωμό της αρρωστημένης αντρικής του τιμής» – Συγκλονίζει η κόρη θύματος γυναικοκτονίας



Συγκλονίζει η κόρη της 56χρονης που δολοφονήθηκε άγρια την Κυριακή 31 Ιουλίου από τον σύζυγό της στο Ρέθυμνο.

Στην αποχαιρετιστήρια ανάρτησή της η κόρη της 56χρονης, όπως γράφει το cretapost, ζητά από την ελληνική Δικαιοσύνη να είναι αμείλικτη και παραδειγματική στην ετυμηγορία της ώστε να μην κινδυνέψει ποτέ ξανά καμία άλλη μάνα, κόρη ή αδελφή.

Διαβάστε την συγκλονιστική της ανάρτηση

«Η μητέρα μου Γ.Μ. δολοφονήθηκε, πισωπλατα και με τον πιο φριχτό τρόπο το πρωί της 31ης Ιουλίου μέσα στο σπίτι μας από τον άντρα που παντρεύτηκε, τίμησε επί 40 χρόνια, ανέδειξε και ανέθρεψε τα παιδιά του. Η μητέρα μου, ήταν, είναι και θα είναι μια αγωνίστρια της ζωής. Μια γυναίκα γεμάτη αισιοδοξία, χαρά, φως και δύναμη. Πρότυπο για κάθε σύγχρονη γυναίκα. Δούλευε για 40 ολόκληρα χρόνια με αξιοπρέπεια και απόλυτη προσήλωση στην οικογένεια της με σκοπό να αναθρέψει τα τέσσερα παιδιά της, μονη της, μέσα σε έναν από χρόνια κατεστραμμένο γάμο που την μείωνε, και την βίαζε ψυχικα, ψυχολογικά και σωματικα.

Η μητέρα μου θυσιάστηκε στο βωμό της αρρωστημενης αντρικής του τιμής, μιας τιμής που δεν αναγνωρίζει ως ανθρώπινη οντότητα τη γυναίκα, με όνειρα, επιθυμίες και επιλογές αλλά τη λογιζει ως ιδιοκτησία που οπότε θέλεις την πουλάς, οπότε θελεις την καταπατας και οπότε θέλεις της βάζεις φωτιά και την καις. Ζητάμε από την ελληνική δικαιοσύνη να είναι αμείλικτη και παραδειγματική στην ετυμηγορία της, ώστε να μην τολμήσει κανένα αλλο θρασυδειλο τέρας να πάρει τη ζωή καμίας άλλης μάνας, κόρης ή αδερφής.. θα μαχομαι με όσες δυνάμεις μου έδωσε η μαμα μου για να μείνεις και να σαπισεις μέσα στη φυλακή, εσυ και ότι αρρωστημένο αντιπροσωπεύεις, ώστε να μη κινδυνέψει καμία άλλη γυναίκα, κανένας άλλος άνθρωπος.

Θα κατηγορώ μάνα μου τον εαυτό μου μέχρι τη μέρα που θα ανταμωσουμε ξανά.

Καλό παράδεισο Γιωργιω μου. Σ αγαπάω πολύ».  


Πηγή:rosa.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου