Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΗΓΜΕΝΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ

Τής Λίλα Μήτσουρα

 Θα τρώω ληγμένα προιόντα. Δηλαδή, εγώ θα τρώω ληγμένα προιόντα, γιατί εσύ μπορεί να έχεις λεφτά και γενικά οικονομική άνεση και να παίρνεις τα κανονικά. Πιθανόν να έχεις, γιατί αν δεν είχες θα διαμαρτυρόσουν, ή σου αρέσουν τα προιόντα αυτά.

Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω. Μπορεί και να σου αρέσει η κινητικότητα γενικότερα, και για αυτό. Γιατί τα ληγμένα προιόντα μια κινητικότητα στο έντερο όμως, όσο και να πεις θα την φέρουν. Σωστά? Και αυτό θα με βοηθήσει, γιατί θα τρώω λιγότερο, θα αδυνατίσω, άρα θα ψωνίζω λιγότερα και φυσικά δεν θα μετακινούμαι για ευνόητους λόγους.

Τελικά αλήθεια πιστεύω ότι μας αγαπάνε. Φροντίζουν τους έμπορους και τους φτωχούς καταναλωτές. Εγώ ανήκω στους φτωχούς καταναλωτές. Άρα με φροντίζουν. Και εγώ η χαζή θύμωσα με τον άρθρο του πρακτορείου Bloomberg. Μα τι ξανθιά που είμαι κάποιες φορές!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αν δεν μετακινούμαι πώς θα κατέβω να διαμαρτυρηθώ? Οπότε?

Οπότε θα έχουμε ησυχία και δεν θα χαλάσω την ησυχία των ανθρώπων. Αυτών των ανθρώπων που δεν θα αγοράζουν ληγμένα και θα κοιμούνται, γιατί εγώ πάλι δεν θα κοιμάμαι. Θα έχω ένα μικρό πρόβληματάκι.

Άρα δεν θα διαμαρτύρομαι. Που να βρω την δύναμη να φωνάξω? Γιατί ως γνωστόν, αυτή η κινητικότητα, αυτή του εντέρου λέμε, σου κόβει και λίγο τα γονατάκια, μη σου πω και το χαμόγελο. Ότι δεν μπόρεσαν να μου κάνουν αυτοί δηλαδή.

Έλα, πες μου, σε έχω λίγο νευριάσει που αστειεύομαι με αυτό το θέμα?

Πιες ξύδι. Τόσα χρόνια σε νευριάζουν αυτοί γιατί δεν κάνεις κάτι? Εγώ μπορώ και αστειεύομαι ακόμα, γιατί μπορώ να φωνάζω όσο θέλω, δεν τους φοβάμαι. Δέν έχω μάθει να σκύβω το κεφάλι, ούτε να υπομένω σιωπηλά τα τρελλά σχέδια τους για να εξοντώσουν τον Έλληνα.

Εγώ είμαι Ελληνίδα, και έχω μάθει να υπομένω μεν, αλλά και να στέκομαι στα πόδια μου όταν χρειαστεί. Εγώ έχω μάθει να ουρλιάζω και όχι να κλαίω σαν μωρό επειδή μου πήραν το παιχνίδι μου. Επίσης,έχω μάθει να φασκελώνω ότι δεν μου αρέσει και να παίρνω πίσω ότι μου ανήκει δικαιωματικά. Έχω μάθει να γελώ με τα παθήματα μου, να αντικρύζω κατάματα τα λάθη μου και να τα διορθώνω. Γιατί ξέρω ότι και θέλω και την δύναμη έχω.

Μπορώ, ας πούμε,να χρησιμοποιήσω την κινητικότητα μου εναντίον τους.

Καταπάνω στα μούτρα τους. Μούτρα όχι πρόσωπα έτσι? Και μόνο που το σκέφτομαι, πεθαίνω από τα γέλια. Και αυτό το γέλιο μου φτιάχνει την διάθεση και μου δίνει την δύναμη να συνεχίσω. Σου φαίνομαι νεραιδοκρουσμένη? Δεν πειράζει. Καλύτερα έτσι παρά κρυμμένη στην δήθεν λογική σου.

Και τις μπούρδες που λένε, ότι έτρωγα με δανεικά, δεν τις παίρνω σοβαρά. Γιατί δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν. Γελάω μαζί τους. Ναι θα μπορούσα να τους πω πολλά. Γιατί είμαι και λαλίστατη ξανθιά, αλλά όχι πουλάκι μου, δεν θα δικαιολογηθώ σε κανέναν. Έτσι γούσταρα έτσι έκανα. Σε όποιον αρέσω για τους άλλους δεν θα μπορέσω. Άλλωστε δεν ζήτησα εγώ δανεικά. Αυτός που τα ζήτησε ας τα πληρώσει.

Μήπως τα ζήτησες εσύ για αυτό και έχεις βγάλει το σκασμό?