Κοινωνία
Ημεροδρόμος
Η καραμπόλα 32 αυτοκινήτων στην Εθνική Οδό, με τραγικό αποτέλεσμα μια νεκρή 28χρονη κοπέλα και 4 τραυματίες, συντρίβει και το τελευταίο επιχείρημα όσων υποστήριξαν και υλοποίησαν την ιδιωτικοποίηση των εθνικών οδικών αξόνων της χώρας, μέσω των ληστρικών «συμβάσεων παραχώρησης»: Ότι δήθεν η ιδιωτικοποίηση αυτή θα παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στους οδηγούς και τους επιβάτες.
Άλλωστε το επιχείρημα αυτό είχε ήδη αρχίσει να θολώνει όταν πριν από μερικά χρόνια είχαμε το φαινόμενο των βραχοπτώσεων στην Κοιλάδα των Τεμπών, που ανάγκασε επί μήνες τους οδηγούς να κυκλοφορούν από κατσικόδρομους.
Τα άλλα δύο «επιχειρήματα» για την ιδιωτικοποίηση αυτή, έχουν βέβαια κονιορτοποιηθεί προ πολλού.
Οι συμβάσεις αυτές ούτε «φτηνές» για τα κρατικά ταμεία και τους πολίτες αποδείχτηκαν, αφού ο ελληνικός λαός θα πληρώνει για πάνω από τρεις δεκαετίες για την κατασκευή και τη χρήση με τα πανάκριβα χαράτσια διοδίων, δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ.
Ούτε βέβαια έγκαιρα παραδίδονται τα έργα στην κυκλοφορία, αφού ήδη μετρούν 2,5 χρόνια καθυστέρηση, ενώ για να ξαναρχίσουν η συγκυβέρνηση, αντί να αποβάλλει τους μεγαλοεργολάβους που έχουν τη μοναδική ευθύνη, τους δωρίζει προκλητικά κι από πάνω επιπλέον 2,7 δισ. ευρώ περίπου ως πανωπροίκια! Και μάλιστα την εποχή της κρίσης, που για το λαό επιφυλάσσει μόνο περικοπές και χαράτσια…
Αλλά αυτή είναι η γενικότερη πολιτική τους. Ακόμη και βασικά έργα υποδομής δεν σχεδιάζονται και δεν εκτελούνται με βάση τις ανάγκες του λαού, αλλά με γνώμονα τα συμφέροντα και την κερδοφορία των εργολάβων!
Άλλωστε το επιχείρημα αυτό είχε ήδη αρχίσει να θολώνει όταν πριν από μερικά χρόνια είχαμε το φαινόμενο των βραχοπτώσεων στην Κοιλάδα των Τεμπών, που ανάγκασε επί μήνες τους οδηγούς να κυκλοφορούν από κατσικόδρομους.
Τα άλλα δύο «επιχειρήματα» για την ιδιωτικοποίηση αυτή, έχουν βέβαια κονιορτοποιηθεί προ πολλού.
Οι συμβάσεις αυτές ούτε «φτηνές» για τα κρατικά ταμεία και τους πολίτες αποδείχτηκαν, αφού ο ελληνικός λαός θα πληρώνει για πάνω από τρεις δεκαετίες για την κατασκευή και τη χρήση με τα πανάκριβα χαράτσια διοδίων, δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ.
Ούτε βέβαια έγκαιρα παραδίδονται τα έργα στην κυκλοφορία, αφού ήδη μετρούν 2,5 χρόνια καθυστέρηση, ενώ για να ξαναρχίσουν η συγκυβέρνηση, αντί να αποβάλλει τους μεγαλοεργολάβους που έχουν τη μοναδική ευθύνη, τους δωρίζει προκλητικά κι από πάνω επιπλέον 2,7 δισ. ευρώ περίπου ως πανωπροίκια! Και μάλιστα την εποχή της κρίσης, που για το λαό επιφυλάσσει μόνο περικοπές και χαράτσια…
Αλλά αυτή είναι η γενικότερη πολιτική τους. Ακόμη και βασικά έργα υποδομής δεν σχεδιάζονται και δεν εκτελούνται με βάση τις ανάγκες του λαού, αλλά με γνώμονα τα συμφέροντα και την κερδοφορία των εργολάβων!
Ημεροδρόμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου