Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Η ιδιωτική μου ευτυχία

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης


Το σπίτι μου είναι ένα διαμέρισμα. Απέναντι από ένα άλλο διαμέρισμα. Κάτω από ένα άλλο διαμέρισμα. Πάνω από ένα άλλο διαμέρισμα.

Κάθε πρωί τινάζομαι από το κρεβάτι. Τρέχω αμέσως στο μπάνιο. Πλένομαι, ξυρίζομαι και ντύνομαι. Βάζω μηχανικά ό,τι βρω στο στόμα. Μασουλώντας το αργά για να μην επιβαρύνω το στομάχι. Ξεκρεμάω το μπουφάν και το κασκόλ, σκέφτομαι αν θα πάρω την ομπρέλα. Κλείνω πίσω μου την πόρτα και βγαίνω αγχωμένος έξω.

Πίνω καφέ στο αυτοκίνητο. Παρκάρω παράνομα στο πεζοδρόμιο. Ανταλλάσσω αμήχανες καλημέρες με γνωστούς. Κάνω χειραψίες με παλιούς φίλους. Και φτάνω επιτέλους στη δουλειά μου. Κοιτώντας από το πρώτο ακόμη λεπτό το ρολόι. Πότε επιτέλους θα τελειώσει το βασανιστήριο. Για να κάνω το μεσημεριανό μου διάλειμμα.

Τριάντα με σαράντα πέντε λεπτά. Χάμπουργκερ με κόκα κόλα. Κι ένα κλεφτό τσιγάρο από τα κομμένα, ή τώρα τελευταία ατμό με γεύση μέντας.

Νωρίς το απόγευμα γυρίζω σπίτι. Αφού προηγουμένως κάνω την αναγκαία στάση. Μπροστά σε ράφια με απορρυπαντικά, μαλακτικά ρούχων και κρέμες χεριών. Ή τροφές σκύλων, ντοματίνια σε συσκευασία και οδοντικά διαλύματα. Και όταν φτάνω στο ταμείο βγάζω το πορτοφόλι να πληρώσω. Χωρίς βεβαίως να παραλείπω τις πονηρές ματιές προς τις πιο ενδιαφέρουσες πελάτισσες που περιμένουν μαζί μου στην ουρά.

Κατά τις 6 ανοίγω τη θωρακισμένη πόρτα. Μπαίνω στο διαμέρισμά μου. Κλείνω την θωρακισμένη πόρτα. Κλειδώνω, ξανακλειδώνω. Αφήνω το μπουφάν και το κασκόλ, μερικές φορές και την ομπρέλα στην κρεμάστρα. Κρατώ κατεβασμένα τα ρολά και κλειστές τις μπαλκονόπορτες. Για λόγους προφύλαξης από τα καυσαέρια και την ηχορρύπανση της πόλης. Κάνω ένα μπάνιο, ετοιμάζω τα ρούχα της άλλης μέρας και κάθομαι στον υπολογιστή.

Περιηγούμαι στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, απαντώ σε σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης ή κάνω καινούρια ανάρτηση με την ελπίδα να μαζέψω περισσότερα ακόμη λάικ. Μετά ανοίγω τηλεόραση για κάναν αγώνα ή αν δεν έχει αγώνα για όποια χαζοταινία τύχει. Παραγγέλνω πίτσα, ανοίγω μπίρα και ξαπλώνω στον καναπέ. Βράζοντας από το κακό μου όταν βάζουνε διαφημίσεις ή χάνει η ομάδα μου ή κόβουνε τις σκηνές του σεξ στα πιο ενδιαφέροντα σημεία.

Κατά τις 12 πέφτω στο κρεβάτι. Εφτά ώρες ύπνο, όσες ακριβώς χρειάζομαι. Αλλά κάθε πρωί ξυπνάω κουρασμένος. Νομίζω ότι κάτι γίνεται στα όνειρά μου.

Πηγή: artinews.gr



Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου