Φαντασμαγορία, λαμπιόνια, σιντριβάνια, παιχνίδια και χώροι άθλησης είναι το «πακέτο» διαφήμισης του λεγόμενου «Experience Park» στο Ελληνικό. Το πάρκο εγκαινιάστηκε την περασμένη Δευτέρα και ανήκει στον όμιλο που έχει αναλάβει την ανάπλαση του μεγαλύτερου οικοπέδου της Ευρώπης, υλοποιώντας - με τις «ευλογίες» και τους νόμους όλων των κυβερνήσεων - τη μεγαλεπήβολη αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος στην «Αθηναϊκή Ριβιέρα» και την κατασκευή πολυτελών κατοικιών.
Σ' αυτήν την κατεύθυνση, πέρα από «κράχτης» για την εξοικείωση του λαού με τη μεγάλη επένδυση, το πάρκο «χρυσώνει το χάπι» και για την απώλεια ενός πολύτιμου χώρου όπως αυτός του πρώην αεροδρομίου, που υπό άλλες συνθήκες και προϋποθέσεις θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για τις λαϊκές ανάγκες σε ψυχαγωγία και αθλητισμό, αντί να φτιαχτούν ουρανοξύστες, πανάκριβα σπίτια, εμπορικά κέντρα, καζίνο και μαρίνες με σκοπό το κέρδος.
Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι το πάρκο καταλαμβάνει μόλις 70 χιλιάδες τετραγωνικά από τα 2 εκατομμύρια που είναι η συνολική έκταση του πρώην αεροδρομίου. Το ίδιο «έργο», βέβαια, επαναλαμβάνεται και σε κάθε άλλη «εμβληματική» επένδυση.
Ποιος δεν θυμάται, για παράδειγμα, την εξαίρεση μιας περιορισμένης έκτασης στα Λιπάσματα Δραπετσώνας από την τεράστια παράκτια ζώνη που πέρασε στην COSCO μετά την εξαγορά του ΟΛΠ; Η εξαίρεση αυτή, που διαφημίστηκε ως «επίτευγμα» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, αποτέλεσε τη «χρυσόσκονη» για να προχωρήσει η παραπέρα ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, που τις συνέπειές της πληρώνουν σήμερα ακριβά οι εργαζόμενοι και ο λαός της περιοχής.
Οι λαϊκές ανάγκες, λοιπόν, δεν χωράνε στα σχέδια για την κερδοφορία του κεφαλαίου, όσα ...λαμπιόνια κι αν ανάψουν για να τα εξωραΐσουν.
Πηγή:rizospastis.gr
Η Σφήκα: Επιλογές
Πηγή:rizospastis.gr
Η Σφήκα: Επιλογές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου