Με τον λαό και τη νεολαία όλης της χώρας να είναι στους δρόμους, καταγγέλλοντας την πολιτική κυβέρνησης και εταιρειών του σιδηρόδρομου για το έγκλημα στα Τέμπη, δύο χρόνια μετά την τραγωδία, η νέα πρόκληση της «Hellenic Train» φέρνει ακόμα περισσότερη οργή κι αγανάκτηση.
Συγκεκριμένα, το νέο ...κατόρθωμα του ομίλου είναι η απόφασή του να βάλει «λουκέτο» σε 34 εκδοτήρια σιδηροδρομικών σταθμών σε όλη τη χώρα, πετώντας στην ανεργία 200 εργαζόμενους, με τους πρώτους 90 από αυτούς να απολύονται στις 28 Φλεβάρη, μέρα της μαύρης επετείου του εγκλήματος, και τους υπόλοιπους, σταδιακά μέχρι τέλος Μάρτη.
Η Επιτροπή Αγώνα Μηχανοστασίου «Hellenic Train» Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τις απολύσεις και καλεί σε συγκέντρωση - παράσταση διαμαρτυρίας αύριο, Παρασκευή 7 Φλεβάρη, στις 7 μ.μ. έξω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Απαιτεί εδώ και τώρα:
Συγκεκριμένα, το νέο ...κατόρθωμα του ομίλου είναι η απόφασή του να βάλει «λουκέτο» σε 34 εκδοτήρια σιδηροδρομικών σταθμών σε όλη τη χώρα, πετώντας στην ανεργία 200 εργαζόμενους, με τους πρώτους 90 από αυτούς να απολύονται στις 28 Φλεβάρη, μέρα της μαύρης επετείου του εγκλήματος, και τους υπόλοιπους, σταδιακά μέχρι τέλος Μάρτη.
Η Επιτροπή Αγώνα Μηχανοστασίου «Hellenic Train» Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τις απολύσεις και καλεί σε συγκέντρωση - παράσταση διαμαρτυρίας αύριο, Παρασκευή 7 Φλεβάρη, στις 7 μ.μ. έξω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης.
Απαιτεί εδώ και τώρα:
- Να γίνουν μαζικές προσλήψεις σε όλα τα πόστα στον σιδηρόδρομο.
- Να σταματήσει το αίσχος με τις εργολαβίες.
- Η «Hellenic Train» να προσλάβει τους εργαζόμενους στα εκδοτήρια που έχουν ήδη εμπειρία, σε όλους τους σταθμούς.
Οι εργαζόμενοι στα 34 εκδοτήρια, με επιστολή τους προς την εταιρεία, την κυβέρνηση, τα κόμματα και τα Εργατικά Κέντρα, ζητούν ακύρωση της απόφασης που βάζει «λουκέτο» στα εκδοτήρια και προωθεί την ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων μέσω εφαρμογής, στην ιστοσελίδα της και εντός του συρμού.
Τονίζουν ότι ανάμεσα στους εκδότες «υπάρχουν άτομα όλων των ηλικιών, ακόμη και με 25 χρόνια εργασίας μέσα στους σταθμούς, επομένως πολύ κοντά στη συνταξιοδότηση. Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο αποκατάστασης, ούτε γι' αυτούς ούτε και για κανέναν από τους υπόλοιπους».
Για τις συνθήκες στους χώρους εργασίας σημειώνουν ότι «σε κάποιους σταθμούς δεν μας προσφέρονται ούτε τα απαραίτητα, όπως η θέρμανση, και αναγκαζόμαστε να μεταφέρουμε θερμαντικά μέσα από τα σπίτια μας για να έχουμε ένα πιο αξιοπρεπές εργασιακό περιβάλλον. Κατά τόπους και συχνά παρατηρούνται προβλήματα με το ηλεκτρικό ρεύμα και το ίντερνετ που μας εμποδίζουν να κάνουμε τη δουλειά μας όπως πρέπει. Και πάλι όμως την κάνουμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο».
Προειδοποιούν για τις επιπτώσεις που θα προκύψουν από το κλείσιμο των εκδοτηρίων, για τους επιβάτες ΑμεΑ, καθώς και ηλικιωμένους που έχουν ανάγκη από φυσική βοήθεια, για επιβίβαση και αποβίβαση στις αμαξοστοιχίες.
Και θέτουν και ερωτήματα σε σχέση με το επιβατικό κοινό: «Ποιος θα ενημερώνει το επιβατικό κοινό όταν προκύπτει "αμηχανία", όταν γίνονται μονοδρομήσεις ή σε περίπτωση καθυστερήσεων;
Σε κλειστό εκδοτήριο, πώς θα αποζημιώνονται οι επιβάτες αν χρειαστεί; Τι θα γίνει με τα εισιτήρια "Επί πιστώσει" για τις μετακινήσεις των φαντάρων που ακολουθείται ειδική διαδικασία για την έκδοση εισιτηρίου, με την επίδειξη στρατιωτικών εγγράφων από τα οποία πρέπει και το εκδοτήριο να κρατά αντίγραφα ως αποδεικτικά;
Σε σταθμούς όπου ο χώρος αναμονής θα είναι κλειδωμένος, πού θα περιμένουν οι επιβάτες όταν οι καιρικές συνθήκες θα είναι δύσκολες; Πού θα πηγαίνουν τουαλέτα όταν αυτή βρίσκεται στον εσωτερικό χώρο του εκδοτηρίου που δεν θα λειτουργεί;
(...) Πώς ακριβώς είναι οι αλλαγές που γίνονται προς όφελος των επιβατών, όταν επάνω στα τρένα δεν θα κόβονται εισιτήρια επιστροφής; Δεν θα κόβονται εισιτήρια νεανικά 12 - 24 ετών, φοιτητικά, πολυτέκνων, ούτε καν συνταξιούχων ΟΣΕ αλλά όλοι όσοι ανήκουν σε αυτές τις ειδικές κατηγορίες θα αναγκάζονται να πληρώσουν αντίτιμο κανονικού εισιτηρίου και να χάσουν τις εκπτώσεις που δικαιούνται; Και μάλιστα να πληρώνουν μόνο με μετρητά γιατί επάνω στα τρένα δεν υπάρχουν POS για πληρωμή με κάρτα.
Γιατί σταματά η έκδοση τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών και άνθρωποι που μετακινούνται καθημερινά στις δουλειές τους θα χάνουν ακόμη περισσότερα χρήματα;».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου