Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Νέοι κόφτες



Το «οργανόγραμμα» των σχολικών μονάδων σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, επιβεβαιώνοντας τη νέα συρρίκνωση σχολείων και τμημάτων, επικαλούμενο τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού. 
Τις συνέπειες αυτής της άθλιας πολιτικής τις έζησαν οι γονείς τα προηγούμενα χρόνια, όταν εκατοντάδες τμήματα σε όλη τη χώρα διπλασιάσαν το δυναμικό τους, υλοποιώντας τον άθλιο νόμο για 25 μαθητές στην τάξη. 
Με το καλημέρα της νέας σχολικής χρονιάς, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συγχωνεύονται 70 νηπιαγωγεία και θα λειτουργήσουν ως 33 σχολικές μονάδες, συγχωνεύονται 12 Δημοτικά και θα λειτουργήσουν ως 6 σχολικές μονάδες, υποβιβάζονται 40 Νηπιαγωγεία και 106 Δημοτικά και καταργούνται 43 Νηπιαγωγεία και 32 Δημοτικά. 
Το κριτήριο πίσω από τις συγχωνεύσεις είναι η μείωση του κόστους της Εκπαίδευσης για το κράτος, αφού λιγότερα και μικρότερα σχολεία σημαίνει λιγότερα λειτουργικά έξοδα και μείωση των εκπαιδευτικών, παράλληλα με άλλους αντιδραστικούς «κόφτες», όπως στην παράλληλη στήριξη. 
Το αποτέλεσμα είναι χειρότερα σχολεία για τους μαθητές, περισσότερα βάρη για τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που το κράτος έχει το θράσος να τους εκβιάζει με την «αξιολόγηση», ενώ τους στερεί και τις ελάχιστες προϋποθέσεις να κάνουν με επάρκεια τη δουλειά τους.

Πηγή: rizospastis



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου