Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Αριστερή... Παιδεία!

Κωνσταντίνα Σταθακοπούλου


Προς Τις κόρες μου:

Κατόπιν απαιτήσεως του υπουργού κ. Φίλη και ως πολίτης με σεβασμό και αφοσίωση στην κυβέρνηση που εξελέγη και με την ταπεινή συμβολή μου, αποφάσισα να συμμορφώσω και να τιθασεύσω τον άκρατο συναισθηματισμό μου!

Τουτέστιν, τούδε και στο εξής η μαμά παύει να σας λούζει με τις γλίτσες που είχατε μάθει.

Τα γλοιώδη κατάλοιπα φεουδαρχών, Οθωμανών, πειρατών, κουρσάρων και απολυταρχικών καθεστώτων, μακριά από μας συντρόφισσες.

Τώρα δεν είστε οι πριγκίπισσες μου, τα διαμάντια μου, τα ρουμπίνια μου, οι αρχόντισσες μου!

Τώρα αμπέχονο και άντεστε να βοηθήσετε στο μάζεμα καπνών στην Κούβα, στην Χιλή, στην Ουρουγουάη, όπου επιτάσσει το κόμμα!

Τα ακούτε κυράδες μου..;

Ουπς τι είπα;

Δεν υπάρχουν κύριοι και κυράδες πια!

Μόνον υπουργοί και βουλευτάδες με νόμιμες Offshore...

Τα σέβη μου

Υ.Γ. Κι εσείς απευθυνόμενες προς την μητέρα σας... κομμένα τα «Λίλα», «Λιλούκα» κλπ. Ούτε με το όνομα μου, παραπέμπει σε βδελυρόν πρώην βασιλέα!!

Συντρόφισσα ή συναγωνίστρια της «πρώτης φοράς αριστερά» θα με λέτε!



Κωνσταντίνα Σταθακοπούλου: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου