Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ας πρόσεχες, Φιντέλ !

Του Κώστα Γιαννιώτη 


Ξέρω, Φιντέλ, είσαι κάπως μακριά και θα μου στοιχίσει αρκετά που σου το στέλνω με courier, αλλά έπρεπε να σε ενημερώσω!

Εδώ κάτω, με το έτσι που έφυγες, έγινε και εξακολουθεί να γίνεται της πουτάνας!

Επειδή πάλευαν δεκαετίες να σε φάνε – μέσα από 600 απόπειρες – και δεν τα κατάφεραν, τώρα δεν το πιστεύουν ότι έφυγες και, νομίζοντας ότι τους κάνεις πλάκα, βάλθηκαν να σου τη σπάσουν, ξοδεύοντας μερικά εκατομμυριάκια δολάρια, ακόμα, και βάζοντας όλα τα λουλούδια τους (χαφιέδες και μαλάκες) να γράφουν στο fb και το twitter ό,τι μαλακία τους κατεβάσει η γκλάβα!

Έλα όμως που, λέγε λέγε όπως τους είπε ο θείος τους, ο Γκέμπελς, άρχισαν να μου βάζουν ψύλλους στ` αυτιά;

Γι` αυτό είπα να σου γράψω τα βάσανά μου και θέλω να μου απαντήσεις με κάθε ειλικρίνεια!

Λένε ότι όσο ήσουν εδώ κάτω, ήσουν ένας στυγνός δικτάτορας! Ότι φυλάκισες και δολοφόνησες χιλιάδες χιλιάδων Κουβανούς!

Επειδή εγώ ξέρω από δικτατορίες, θέλω να μου λύσεις μια απορία που μου δημιουργήθηκε, βλέποντας μια φωτογραφία από ομιλία σου στην Αβάνα.


Μου γεννήθηκε, που λες, μια απορία!

Πού στο διάολο τους βρήκες όλους αυτούς και τους έβαλες να σε ακούνε και να σε επευφημούν;

Ρε συ, Φιντέλ, μπας και έβαλες τον πολυάριθμο στρατό σου να τους φέρει, με το στόλο των εφοπλιστών, από τα ξερονήσια, έτσι για μπούγιο;

Κι έπειτα κάτι άλλο!

Επειδή εγώ ξέρω από δικτατορίες, γνωρίζω ότι οι δικτάτορες σαν εσένα, έτσι και πάνε να βρεθούν ανάμεσα σε κόσμο, για να μιλήσουν, βάζουν ένα μπουλούκι μαυρογυαλάκηδες και κοντοκουρεμένους με το χέρι στη σκανδάλη, από φόβο μη και ξεμπουκάρει κανένα όπλο από το πουθενά! Κοίταξε σε παρακαλώ την παρακάτω φωτογραφία και λύσε μου την απορία.....

Πώς και σου ξέφυγε και δεν πρόβλεψες για την ασφάλειά σου, από το λαϊκό μίσος εναντίον σου, και άφησες τόσους ξεβράκωτους από κάτω να σου κουνάνε τα όπλα μες στη μούρη και απειλώντας σε;


Θυμήσου με ! Με αυτά και μ` αυτά, με αφήνεις έκθετο στις μαλακίες που ακούω και υπάρχει περίπτωση να φορτωθώ κι άλλη μαλακία ακούγοντας την ‘’αποκάλυψη’’ κανενός ‘’έγκυρου’’ ρεπόρτερ ότι κάποιος απ` αυτούς από κάτω σε έφαγε τελικά, δικαιώνοντας τούς αγώνες τού λαού της Κούβας.

Άκου, Φιντέλ!

Εγώ σε είχα προειδοποιήσει, όσον καιρό ήσουν εδώ κάτω και τα λέγαμε.

Γιατί, ρε παλικάρι μου, δεν ακολούθησες το παράδειγμα του Αλέξη, του Κούλη, του Βαγγέλη κι όλων των ..... λεβέντηδων και δεν υπέγραφες κι εσύ κανένα μνημόνιο; Δίπλα σου το είχες το ΔΝΤ!

Τι στο διάολο την ήθελες τη δωρεάν περίθαλψη για όλους, τη δωρεάν παιδεία για όλους και σε κάθε επίπεδο;

Τι στο διάολο φαγώθηκες να έχουν όλοι στέγη και ηλεκτρικό με συμβολικό αντίτιμο;

Δεν σου είχα πει για τα κόλπα που χρησιμοποιούμε εμείς εδώ, με τη ΔΕΗ, που όποιος είναι άνεργος και ανάπηρος δεν χρειάζεται ρεύμα; Τι να το κάνει; Ζωγράφος είναι και θα δουλεύει τη νύχτα;

Τι ήθελες κι έδιωξες όλους τους μεγαλοκτηματίες και μοίρασες τη γη στους τεμπελχανάδες αγρότες;

Δεν άκουσες ποτέ για ..... ‘’επενδύσεις’’ και ‘’επενδυτές’’; Δε διάβασες τα νέα του Αλέξη, που σέρνει πίσω του την ανάπτυξη, τραβώντας την από τα μαλλιά;

Δεν σου μίλησα για τα success stories του Αντώνη του Γκαβού;

Σου μίλησα! Αλλά....

Ο Μπατίστα μαλάκας ήταν που γέμισε όλη τη χώρα με καζίνο, ιδιοκτησίας του αείμνηστου αρχιμαφιόζου, Λάκυ Λουτσιάνο, όλο το ζαχαροκάλαμο στη UNITED FROUIT COMRANY κι όλο τον ορυκτό πλούτο στην Bethlehem Steel Corporation;

Αν με άκουγες κι έκανες ολόκληρη τη χώρα ένα Γκουαντάναμο, σήμερα θα σε προσκυνούσαν όλοι και θα έγραφαν ύμνους για σένα!

Δεν θα είχε η Κούβα την πορνεία που έχει σήμερα!

Θα είχε ‘’κυρίες, σαν τις δικές μας!


Και μην ξεχνάς ότι έτσι θα ξεπάστρευες και το μισό πληθυσμό και θα ξέμπλεκες από φασαρίες και απαιτήσεις.

Εσύ όμως φαγώθηκες να ανεβάσεις το προσδόκιμο ζωής από τα 54 χρόνια στα 78 σήμερα, με αποτέλεσμα να διπλασιάσεις τον πληθυσμό της Κούβας!

Γεύσου τα, τώρα!

Εγώ τι φταίω όμως να ακούω όλους τους βλαμμένους, βαρεμένους, καμένους εγκεφαλικά, πονεμένους πρωκτικά, αλλά και πουλημένους, να σκούζουν;

Εγώ σου τα είχα πει, αλλά με έγραψες! Ας με άκουγες!!



Κώστας Γιαννιώτης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου