Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Ντίνα Κοέδρου: Κάλεσμα ενάντια στους πλειστηριασμούς στο ειρηνοδικείο Ιστιαίας

Ντίνα Κοέδρου


Μήνυμα που απέστειλα στον τοπικό τύπο της Ιστιαίας:

Όσοι έχετε πρόσβαση σε οποιονδήποτε στην Ιστιαία, διαδώστε το να έχω παρέα την τέταρτη στο ειρηνοδικείο Ιστιαίος στις 3.30 με 5.00μμ!!!

Καλησπέρα σας. Μόλις βρήκα την σελίδα σας. Είμαι διακοπές στην Ιστιαία και την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου θα είμαι στο ειρηνοδικείο Ιστιαίας 3.30 με 5.00μμ, όπου θα επιχειρηθεί πλειστηριασμός οικίας συμπολίτη μας από τράπεζα Πειραιώς.

Ένας πλειστηριασμός που ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!

Συμμετέχω στο κίνημα ενάντια στους πλειστηριασμούς Αττικής, κυρίως στο ειρηνοδικείο Ιλίου όπου από Σεπτέμβριο του 2014 δεν έχουμε επιτρέψει κανένα πλειστηριασμό από ΤΡΑΠΕΖΑ Η ΚΡΑΤΟΣ!!

Με την ευκαιρία της παρουσίας μου εδώ θα βρεθώ στο ειρηνοδικείο Ιστιαίας με την ελπίδα να μεταλαμπαδεύσω αυτή την πράξη και στη εδώ τοπική κοινωνία.

Ζητάω την βοήθεια σας για κάλεσμα του κόσμου με όποιο μέσο σας είναι διαθέσιμο.

Σας ευχαριστώ!! Ντίνα Κοέδρου (f/b Dina Koedrou) τηλ: 6980249371

Συνέντευξή μου στο τοπικό σάιτ palmosev.gr





Ντίνα Κοέδρου: Σχετικά με τον Συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου