Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Jimi’s not dead. God just asked for guitar lessons.

Του Γ.Α.Λυγκουνάκη


Όταν κάθομαι και αναρωτιέμαι «γιατί» πλέον νιώθω μεγάλη ξενέρα. Πραγματικά από μια ηλικία και μετά, τα υπαρξιακά καταντούν βαρετά. Γιατί ο κόσμος να είναι τόσο σκατά; Γιατί εν τέλει να υπάρχουμε τόσο τραγικωμικά ανεπαρκείς;

Υπάρχουν φορές που καμία ιδεολογική απάντηση δεν αρκεί για να μου το λύσει γεμίζοντας το κενό μου. Πολιτική που υπάρχει για να κάνει τον άνθρωπο υπηρέτη, θρησκεία που υπάρχει για να κάνει τον άνθρωπο υπηρέτη, επιστήμη που υπάρχει για να κάνει τον άνθρωπο υπηρέτη και μια εξουσία που απαιτεί τα πάντα από τώρα και για όλη σου τη ζωή και άμα λάχει και μετά το πέρας αυτής.

Μια τέτοια στιγμή της ζωής μου άκουσα μια από τις καλύτερες ατάκες που έχω ακούσει ποτέ και έχει ειπωθεί για τον Jimi Hendrix.

Jimi’s not dead. God just asked for guitar lessons. Και ξαφνικά τα ερωτήματα που πλανιόνταν σε μορφή νεφελώματος στο μυαλό μου πήραν συγκεκριμένη μορφή ως απάντηση.

Ο Θεός μας έχει ανάγκη. Ο Θεός είναι τα πάντα και μπορεί να κάνει τα πάντα ως δυναμική. Όμως για να γίνουν πραγματικά τα πάντα χρειαζόμαστε εμείς. Αυτό το μικρό κομμάτι έμπνευσης που απλώνεται ως το άκρο ψάχνοντας το Απόλυτο, το πραγματικό Απόλυτο δεν μπορεί να το συναγωνιστεί. Και για αυτό μας κρατάει, γιατί χωρίς εμάς το μόνο Απόλυτο που θα υπήρχε θα ήταν το απόλυτο Τίποτα.

Και η Θεία Μεσότης θα βαριόταν μέχρις Ανυπαρξίας.




Γ.Α.Λυγκουνάκης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου