Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

Επιτάφιος...

Στέφανος Μαντζαρίδης


Εικόνες διαμελισμένων κορμιών... Παιδιά κομματιασμένα... Μωρά που κλαίνε με κλάμα που σου ξεριζώνει την ψυχή... Μυρωδιά καμμένης σάρκας... Πτώματα παντού... Ανθρώπινες ψυχές θυσία στον βωμό του κέρδους και της απληστίας...

Χθες η Βοσνία, η Λατινική Αμερική, η Γιουγκοσλαβία. Σήμερα η Συρία, η Παλαιστίνη... Αύριο αλήθεια ποιος έχει σειρά;

Σιχάθηκα να ζω σ' έναν τέτοιο κόσμο. Αηδίασα, έφτασα στα όρια που θέτει η ψυχή μου. Κουρελιάστηκε η αξιοπρέπεια μου. Στέρεψαν τα δάκρυα μου.

Η ψυχή μου πλημμυρίζει με οργή για τις θρησκείες σας, τα πολιτικά σας συστήματα, τον κόσμο που φτιάξατε για το παιδί μου...

Γέμισα με μίσος για τους δολοφόνους των ονείρων μας. Αυτά τα καθάρματα που στη ζυγαριά τους το χρήμα μετράει περισσότερο από τους ανθρώπους. Που βλέπουν τα πάντα γύρω τους σαν αναλώσιμα εργαλεία για αποκτήσουν όλο και περισσότερο πλούτο...


Στην Παλαιστίνη για μια ακόμα φορά η φρίκη τρίβει τα ματωμένα της χέρια. Η Παλαιστίνη για ακόμα μια φορά στην αιματοβαμμένη ιστορία της θρηνεί. Την ακούει άραγε κανείς;

Για πόσο ακόμα θα το ανεχόμαστε;

Πηγή: enfo.gr



Στέφανος Μαντζαρίδης: Σχετικά με τον Συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου