Ευαγγελία Τυμπλαλέξη
Αυτός είναι ο εκφυλισμός του Ανθρώπου…
Που φοράει το προσωπείο του ενδιαφέροντος, τη στιγμή που και η παραμικρή του κίνηση έχει συναινέσει στο διαρκές έγκλημα.
Που κρύβει την ιστορημένη ενοχή του πίσω απ’ την επικουρία του φτιασιδώματος.
Που σφετερίζεται την κατάντια των θυμάτων, στην οποία οι Πολιτικές υπογραφές του εξώθησαν, με «όραμα» την οπαδοθηρία.
Που καπηλεύεται συμβολικές μορφές Τραγωδίας για να καλλιεργήσει συγκινησιακούς δεσμούς με τους παρατρεχάμενούς του, οι οποίοι σπεύδουν, όπως βλέπουμε, να απαθανατίσουν την «απείρου κάλλους» στιγμή και να προστατεύσουν την Εξουσία.
Στο «στρατόπεδο της φρίκης» ή αλλιώς Μόρια, όπου οι έρευνες δείχνουν το σαρκοβόρο πρόσωπο του Πολιτισμού της παγκόσμιας Ανθρωπότητας, όπου οι Θεοί δεν βρίσκουν «κέρδος» για να συντρέξουν, όπου η Κοινωνική αναπαραγωγή έχασε διαπαντός την κοινωνικότητά της.
Μέσα στο συρματόπλεγμα οι «Morlocks», για να γίνεται κατανοητός ο «ευλαβικός σεβασμός» προς τον ισχυρό.
Έξω απ’ το συρματόπλεγμα «Eloi», για να γίνεται κατανοητή η οργανική συγκρότηση και συνοχή της «Πολιτείας», που έχει απωλέσει την πολιτειακή συλλογικότητά της.
Για όλα τα Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, ανάλογα με το μερίδιο που μας αναλογεί.
Ο Μόνος που δεν ευθύνεται είναι τα παιδιά, όταν τα κλείνουμε σε φράχτες-κελιά-σύρματα.
Μόνο Ντροπή μπορούν να προκαλέσουν αυτές οι εικόνες και όχι αυθάδεια και έπαρση…
Ευαγγελία Τυμπλαλέξη: Σχετικά με τον συντάκτη
Αυτός είναι ο εκφυλισμός του Ανθρώπου…
Που φοράει το προσωπείο του ενδιαφέροντος, τη στιγμή που και η παραμικρή του κίνηση έχει συναινέσει στο διαρκές έγκλημα.
Που κρύβει την ιστορημένη ενοχή του πίσω απ’ την επικουρία του φτιασιδώματος.
Που σφετερίζεται την κατάντια των θυμάτων, στην οποία οι Πολιτικές υπογραφές του εξώθησαν, με «όραμα» την οπαδοθηρία.
Που καπηλεύεται συμβολικές μορφές Τραγωδίας για να καλλιεργήσει συγκινησιακούς δεσμούς με τους παρατρεχάμενούς του, οι οποίοι σπεύδουν, όπως βλέπουμε, να απαθανατίσουν την «απείρου κάλλους» στιγμή και να προστατεύσουν την Εξουσία.
Στο «στρατόπεδο της φρίκης» ή αλλιώς Μόρια, όπου οι έρευνες δείχνουν το σαρκοβόρο πρόσωπο του Πολιτισμού της παγκόσμιας Ανθρωπότητας, όπου οι Θεοί δεν βρίσκουν «κέρδος» για να συντρέξουν, όπου η Κοινωνική αναπαραγωγή έχασε διαπαντός την κοινωνικότητά της.
Μέσα στο συρματόπλεγμα οι «Morlocks», για να γίνεται κατανοητός ο «ευλαβικός σεβασμός» προς τον ισχυρό.
Έξω απ’ το συρματόπλεγμα «Eloi», για να γίνεται κατανοητή η οργανική συγκρότηση και συνοχή της «Πολιτείας», που έχει απωλέσει την πολιτειακή συλλογικότητά της.
Για όλα τα Εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, ανάλογα με το μερίδιο που μας αναλογεί.
Ο Μόνος που δεν ευθύνεται είναι τα παιδιά, όταν τα κλείνουμε σε φράχτες-κελιά-σύρματα.
Μόνο Ντροπή μπορούν να προκαλέσουν αυτές οι εικόνες και όχι αυθάδεια και έπαρση…
Ευαγγελία Τυμπλαλέξη: Σχετικά με τον συντάκτη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου