Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Γιά σένα που νομίζεις... ότι η δική σου σειρά δε θα φτάσει ποτέ...

Λίλα Μήτσουρα


Διαβάζοντας προβλέψεις για τις δημοτικές εκλογές, είδα ότι υπάρχει η πιθανότητα να είναι δεύτερη στον Δήμο της Αθήνας η Χρυσή Αυγή.

Η Χρυσή Αυγή που σκοτώνει ασυνείδητα και εύκολα όποιον δεν ταιριάζει με το σκεπτικό της. Και που αύριο μπορεί να είσαι εσύ ή εγώ αυτός που δεν συμφωνεί μαζί του.

Έχει υποστηρικτές δηλαδή, σωστά; Σε τι συμφωνούν μαζί της; Έχω απορία και την εκφράζω δυνατά. Ό,τι δεν μας αρέσει το σκοτώνουμε δηλαδή; Αυτο μου λένε;

Δεν απορώ με αυτά που πρεσβεύει αυτό το μόρφωμα, αλλά με τους ανθρώπους που την στηρίζουν και θα της δώσουν την ψήφο τους.

Είναι θρησκευτικοί ας πούμε οι λόγοι που το κάνουν; Και αν είναι δεν ξέρουν ή δεν θυμούνται τα λόγια του Χριστού; Αγαπάτε αλλήλους λέει μέσα. Έτσι αγαπάνε αυτοί , σκοτώνοντας ανθρώπους;

Ακούω να λένε «Ναι ρε Χρυσή Αυγή, να ξεβρωμίσει ο τόπος από τους βρωμομετανάστες!» Θυμούνται άραγε ότι και εμείς οι Έλληνες έχουμε πάει μετανάστες και συνεχίζουμε να πηγαίνουμε ακόμα; Δηλαδή οι χώρες που πήγαμε θα έπρεπε να κρατάνε σπάθα και να παίρνουν κεφάλια; Αλλά ξέχασα εμείς δεν είμαστε βρωμομετανάστες ε; Οι λαθρομετανάστες όπως συνηθίζουν να λένε.

Αλήθεια θυμούνται τους πρόσφυγες της Σμύρνης; Αλλά είπαμε, άλλο εμείς, τώρα μιλάμε για τους άλλους…

Αν πάλι δεν είναι θρησκευτικοί οι λόγοι που τους στηρίζουν, θυμούνται ότι τυπικά ονομάζονται άνθρωποι; Σκεπτόμενοι άνθρωποι ίσως, το θυμούνται; Και ότι δεν κάνουμε ντα το τραπεζάκι που πέσαμε επάνω του και χτυπήσαμε;

Έχουν κάνει άραγε εικόνα τι θα επακολουθήσει;

Λυπάμαι ειλικρινά που η πόλη με αυτόν τον αρχαίο πολιτισμό επιλέγει να φέρει το σκοτάδι για να κυβερνήσει. Επιλέγει στη κεφαλή της να βάλει τον χάρο με το δρεπάνι.

Ας προσέχουν όμως οι συγχωριανοί μου, γιατί το δικό μου χωριό είναι η Αθήνα, εκεί γεννήθηκα και μεγάλωσα και εγώ και οι γονείς μου, τι θα επιλέξουν.

Επιλέγουν να φέρουν έστω και δεύτερο ένα καρκίνωμα που σκοτώνει. Αύριο μπορεί να είναι οι ίδιοι που το ψήφισαν αυτούς που θα σκοτώσει αν δεν υπακούν σε ότι αυτοί πρεσβεύουν, ή τα παιδιά τους. Όπως σκότωσαν τον Φύσσα και τόσους άλλους.

Γιατί δεν έχουν αρχές ήθος ανθρωπιά ή θρησκεία. Δεν έχουν τίποτα, μόνο δαίμονες έχουν μέσα τους και σαπίλα και αυτό βγάζουν. Και όποιος τους επιλέγει συμφωνεί με αυτό.

Αρα για μένα είναι το ίδιο καρκίνωμα όπως και αυτοί. Σιχάματα δηλαδή και μάλιστα ανεγκέφαλα. Και έπεται η σειρά τους…


Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα,
Δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει…

Γιά σένα που νομίζεις..
ότι η δική σου σειρά δε θα φτάσει ποτέ..
ότι επειδή ακόμη δε χρειάστηκε να πας στο νοσοκομείο
και να σε διώξουν
γιατί δεν έχεις λεφτά..
Οτι επειδή ακόμη έχεις ένα πιάτο φαί, δε θα στο πάρουν
Οτι ακόμη δε σου πήραν το σπίτι του πατέρα σου
για χρέη στο Δημόσιο, θα τη γλυτώσεις
Οτι επειδή το παιδί σου ακόμη είναι στο σχολείο, θα συνεχίσει..
Οτι η ζωή σου δεν επηρεάζεται από εκείνη του διπλανού σου...

Martin Niemöller Γερμανός πάστορας




Λίλα Μήτσουρα: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου