Μερικές φορές ο εγκλεισμός προκαλεί παρενέργειες. Άλλοι κακοποιούν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους, άλλοι ως άλλοι «κουτσαβάκηδες» και «βλάμηδες»...με το ζωνάρι να σέρνεται είναι έτοιμοι για καυγά και άλλοι να προσπαθούν να ξεφύγουν με «τεχνητά» μέσα. Όλα αυτά μέσα μέσα σ’ ενα γκρίζο φόντο της καταστολής και της αστυνόμευσης. Αυτή είναι η πραγματικότητα σημεραστην Ελλάδα.
Όμως δεν ανήκεις στις προηγούμενες κατηγορίες. Τουλάχιστον στις δύο προηγούμενες. Διαβάζεις ένα γεγονός που σε εντυπωσιάζει και αυτόματα μεγενθύνεται. Άλλες φορές μπορεί να είναι και η αφορμή για να το ψάξεις.
Διαβάζεις ότι Διευθυντής του Γυμνασίου και Λυκείου που λειτουργεί εντός του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ), είναι ο Π. Δαμιανός.Δεδομένου ότι στις φυλακές δεν επιτρέπονται λάπτοπ και κινητά τηλέφωνα αλλά επιτρέπονται τηλεοράσεις, με πρωτοβουλία του διευθυντή του σχολείου των φυλακών ανηλίκων Αυλώνα Π. Δαμιανού, δημιουργήθηκε ένα κανάλι που εκπέμπει στις φυλακές για να μπορούν οι κρατούμενοι να παρακολουθούν τα μαθήματά τους.
Τον έχεις «σταμπάρει»από το 2014.Προσπαθείς να σκιαγραφήσεις τον άνθρωπο αυτόν. Μαθαίνεις ότι μπορείς:
Ο Π. Δαμιανός, είναι Μαθηματικός με μεταπτυχιακά στην Ιστορία και Φιλοσοφία της Επιστήμης. Πριν από 20 χρόνια, σε ηλικία 38 ετών, ζήτησε ο ίδιος να διδάξει σε κρατούμενους. Ξεκίνησε από το Αναμορφωτήριο των Θηλέων. Το 1997 πήγε στις Φυλακές Ανηλίκων. Το 2000 έγινε το σχολείο στον Αυλώνα.Ο λόγος που τον παρακίνησε:Η εσωτερική ανάγκη προσφοράς και δικαίου, όπως δηλώνει ο ίδιος...«Το «κλικ» ίσως έγινε µε αφορµή την περιγραφή µιας συναδέλφου: είχε πάει µε τους µαθητές της στις φυλακές Κορυδαλλού ώστε να δώσουν κάποια αντικείµενα. Πέρασε µπροστά από τον χώρο που βρίσκονταν οι ανήλικοι. Είχαν βγάλει τα χέρια έξω από τα κάγκελα και δεν ζητούσαν τα πράγµατα, αλλά φώναζαν «Χρόνια πολλά». Ήταν Χριστούγεννα».
Από τότε ο «τυχερός» αυτός άνθρωπος έχει βάλει το μπόι του μπροστά για την υπεράσπιση των αυτονόητων δικαιωμάτων των ανήλικων μαθητών-φυλακισμένων. Τι να πρωτοθυμηθεί κάποιος από τα έργα του:
· Το 2014 για τον Ν. Ρωμανό: «Παίρνει επάνω του την ευθύνη ότι θα γυρίσει από την άδεια στη φυλακή ο ανήλικος τότε Ν. Ρωμανός για δώσει εξετάσεις στα ΤΕΙ.». Αυτό μετά από απεργία πείνας με κίνδυνο της ζωής του Ρωμανού. Αυτό επί υπουργίας του γνωστού για τις απόψεις του Χ. Αθανασίου της Ν.Δ.
(Τυφλός τα τ’ ώτα, τον τε νουν, τα τ’ όμματ’ εί. μτφ. (Είσαι τυφλός και στα αυτιά και στο μυαλό και στα μάτια, Σοφοκλής-Οιδίπους).
· Ο Β. ο Δημάκης υπήρξε μαθητής μου, στην Α Λυκείου στο σχολείο των φυλακών νέων του Αυλώνα, πριν από πολλά χρόνια.Στη συνέχεια περιπλανήθηκε με μεταγωγές σε διάφορες φυλακές ανά την Ελλάδα για να καταλήξει κάποτε στη Πάτρα. Εκεί με τη βοήθεια και την ενθάρρυνση εμπνευσμένων συναδέλφων ολοκλήρωσε το λύκειο, ως «κατ ιδίαν διδαχθείς» (αυτομόρφωση το λέγαμε παλιά, αλλά δεν εννοούσαμε αυτό ακριβώς) και πέτυχε στο πανεπιστήμιο. Θεωρώ άθλο την επιτυχία του και αξία θαυμασμού την μεγάλη προσπάθειά του.Η φοιτητική του πορεία, το βεβαιώνουν οι καθηγητές του, είναι άριστη...Την εξασφάλισε με πολύ και δύσκολη μελέτη μέσα στη φυλακή, μετά από απεργία πείνας για να εξασφαλίσει την φυσική του παρουσία στα μαθήματα (Π. Δαμιανός)...
· Πρίν ένα μήνα (08.12.2020)ο ίδιος: Είμαι θυμωμένος. Έχουμε 130 κρεβάτια για 280 κρατούμενους!«Από τον περασμένο Μάρτη φωνάζω ότι υπάρχουν παιδιά που κοιμούνται στο πάτωμα κι ακόμα εκεί κοιμούνται» είπε ο διευθυντής του Σχολείου των Φυλακών Αυλώνα. «Το καταγγέλλω και είμαι θυμωμένος και με την κυβέρνηση αλλά και με την αντιπολίτευση. Τον Μάρτιο είχαμε 110 κρεβάτια για 280 παιδιά και σήμερα έχουμε 130. Τα κελιά είναι στενά με κουκέτες διπλές και ο χώρος στη μέση δεν φτάνει καν για δύο στρώματα. Κι έτσι άλλοι κοιμούνται στο πάτωμα κι άλλοι δυο-δυο στο ίδιο κρεβάτι ή με βάρδιες! Φωνάζω αλλά δεν ασχολήθηκε κανείς», τόνισε ο κ. Δαμιανός.
Συνωστισμός στα κελιά σε περίοδο πανδημίας,«Και αναρωτιέμαι, μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να τιμηθεί η μνήμη του Αλ. Γρηγορόπουλου; Μόνο η πορεία ή τα λουλούδια στο σημείο που δολοφονήθηκε; Αν για παράδειγμα γινόταν μία δράση με στόχο «ένα κρεβάτι για κάθε φυλακισμένο παιδί» δεν θα ήταν ένας φόρος τιμής άξιος;».«Παρά τις δυσκολίες ή μάλλον χάρη στο πρώτο λοκ ντάουν, επειδή έβαλαν τα δυνατά τους, βλέποντας τον αγώνα που κάναμε όλοι οι εκπαιδευτικοί της φυλακής, είχαμε φέτος δύο φοιτητές. Δύο κρατούμενοι από τους τρεις που έδωσαν πέρασαν σε ΑΕΙ» δήλωσε υπερήφανος ο κ. Δαμιανός, τονίζοντας επίσης ότι σημειώθηκε φέτος ρεκόρ εγγραφών στο σχολείο της φυλακής: Περίπου 95% των κρατουμένων! «Αυτό μου δίνει δύναμη κι αισιοδοξία» κατέληξε.
Το προφίλ του «ολοκληρώθηκε».
Το προφίλ του «ολοκληρώθηκε».
Ξαφνικά πέφτει το μάτι σου σε μια είδηση. Είναι για το ίδιο θέμα και σε διακόπτει. Το«νέο»νομοσχέδιο για την παιδεία.Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο περιλαμβάνει τέθηκε το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας...«Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. «Προστασία» της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, «Αναβάθμιση» του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» (αυτό που αναφέρεται σχεδόν σε κάθε νομοσχέδιο «άλλες διατάξεις» συνήθως κρύβει την ουσία), που περιλαμβάνει τις εξής ρυθμίσεις:
Σχετικά με την εισαγωγή στα ΑΕΙ και τη φοίτηση σε αυτά. Ελάχιστη βάση εισαγωγής. Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θεσπίζεται:
1) Για τη «διασφάλιση» των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών έως σήμερα εισάγονται φοιτητές ακόμη και με βαθμό 1 στα 20, ενώ σχεδόν 30% των φοιτητών δεν αποφοιτά ποτέ(γιατί άραγε; με τέτοια θα ασχολούνται οι «άριστοι» νεοφιλελεύθεροι);;;;,
2) Για τη «θωράκιση» του κύρους των Πανεπιστημιακών σπουδών,(«λίγοι» και οι έχοντες). Για την «θωράκιση» (η πλήρης διαστρέβλωση) τριτοβάθμια εκπαίδευσης:
2.1) Η υποβάθμιση της ανώτερης και ανώτατης παιδείας, όσον αφορά το διδακτικό προσωπικό των ΑΕΙ, υπήρξε μια δραματική μείωση του αριθμού από 25.000 σε 15.000 (-10.000 ποσοστό -44%) κατά το διάστημα 2009 με 2015.
2.2)Η μείωση του διδακτικού προσωπικού είναι ιδιαίτερα μεγάλη στα ΤΕΙ (65%) λόγω μη ανανέωσης των συμβάσεων του προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ενώ στα Πανεπιστήμια υπήρξε μια μείωση 21%, κυρίως λόγω μη αναπλήρωσης των συνταξιοδοτηθέντων
2.3) Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2017 ολοκληρώνει το 43,4% των νέων ηλικίας 30-34 ετών.
3) Για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία, («ιδιαίτερη αυτονομία» όπως λέμε ανταγωνισμός της ελεύθερης αγοράς),
4) Συγκεκριμένος αριθμός επιλογών στο μηχανογραφικό,
5) Χρονικό όριο φοίτησης, τέλος στους «αιώνιους φοιτητές». Η ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης σε ένα 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ΑΕΙ θα είναι τα 6 έτη.
5.1) Ετησίως ο αριθμός των πτυχιούχων από ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι 45.000-50.000, περίπου το 67% των εισερχομένων κατ’ έτος. Ενα από τα σημαντικότερα στοιχεία της έρευνας είναι ότι το διάστημα 2003-2015 διπλασιάστηκε ο αριθμός των φοιτητών οι οποίοι έχουν τελειώσει τα κανονικά εξάμηνα σπουδών και δεν έχουν πάρει πτυχίο.Πιο συγκεκριμένα, από 160.000 έφτασε σήμερα τους περίπου 320.000! Είναι προφανές ότι στους παραπάνω αριθμούς «αποτυπώνονται» τα τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που οδηγούν σε εγκατάλειψη των σπουδών μεγάλο μέρος του φοιτητικού πληθυσμού. Είναι το «προνόμιο» του «αιώνιου» φοιτητή δεν αποτελεί παρά μια άλλη όψη της κοινωνικής φτώχειας.
6)Σχετικά με την «προστασία» της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος: Συστήνεται «Μονάδα Ασφάλειας και Προστασίας», η οποία υπάγεται στον/στην Πρύτανη ή αρμόδιο Αντιπρύτανη του ΑΕΙ, με σκοπό την εξασφάλιση της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας του ΑΕΙ...
6.1) Ελεγχόμενη είσοδος στα ΑΕΙ, ίδρυση Μονάδας και Επιτροπής ασφαλείας και προστασίας στα ΑΕΙ, Θεσμοθέτηση Ομάδας Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων που θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ,Πρόβλεψη ολοκληρωμένου πλαισίου πειθαρχικού δικαίου στα ΑΕΙ.
Σημείωση: Τελικά αυτοί οι αστυνομικοί που θα υπάγονται; Στον Πρύτανη ή στην ΕΛΑΣ;
Η απάντηση στη γελοία, παράλογη και ανόητη τεκμηρίωση του «νέου» νομοσχεδίου.Τα επιχειρήματα καταρίπτονται με δύο-τρείς «απλές» ερωτήσεις:
α) Η ελάχιστη βάση εισαγωγής θα ισχύσει και για τα κολλέγια;; ή εκεί ισχύει ως ελάχιστη βάση εισαγωγής,η διαθεσιμότητα του οικογενειακού βαλάντιου;;;;
β) Σχετικά με την «προστασία» της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Θα ισχύσει και για τα κολλέγια;; ή εκεί υπερτερεί ο νόμος του κέρδους;;(ιδιωτική φύλαξη σημαίνει κόστος),
γ) Ας μην μιλήσουμε για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία. Εδώ αυτό που ονειρεύστε είναι η πλήρης ιδιωτικοποίηση της Ανώτατης παιδείας με χορηγούς τις ιδωτικές εταιρείες.
Το βέβαιο είναι ότι το «νομοσχέδιο» χρήζει εισαγγελικής έρευνας λόγω του υπόπτου των «όρων του συμβολαίου»,που αποκρύπτουν οικονομικά αντάλλαγματα;
Αυτά διαβάζεις και σ΄αυτό το χρονικό σημείο άρχεται η παρενέργεια του εγκλεισμού. Η «παραίσθηση».Υπουργός Παιδείας ο Π. Δαμιανός. Τι θα έπραττε...:
1) Θα ακύρωνε τιςσυγχωνεύσεις μεταξύ των 2008-2009 έως 2013-2014 (επί Ν.Δ.):
Σχολεία Αριθμός
Σχετικά με την εισαγωγή στα ΑΕΙ και τη φοίτηση σε αυτά. Ελάχιστη βάση εισαγωγής. Η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) θεσπίζεται:
1) Για τη «διασφάλιση» των ακαδημαϊκών προϋποθέσεων της επιτυχούς φοίτησης και της έγκαιρης ολοκλήρωσης των σπουδών έως σήμερα εισάγονται φοιτητές ακόμη και με βαθμό 1 στα 20, ενώ σχεδόν 30% των φοιτητών δεν αποφοιτά ποτέ(γιατί άραγε; με τέτοια θα ασχολούνται οι «άριστοι» νεοφιλελεύθεροι);;;;,
2) Για τη «θωράκιση» του κύρους των Πανεπιστημιακών σπουδών,(«λίγοι» και οι έχοντες). Για την «θωράκιση» (η πλήρης διαστρέβλωση) τριτοβάθμια εκπαίδευσης:
2.1) Η υποβάθμιση της ανώτερης και ανώτατης παιδείας, όσον αφορά το διδακτικό προσωπικό των ΑΕΙ, υπήρξε μια δραματική μείωση του αριθμού από 25.000 σε 15.000 (-10.000 ποσοστό -44%) κατά το διάστημα 2009 με 2015.
2.2)Η μείωση του διδακτικού προσωπικού είναι ιδιαίτερα μεγάλη στα ΤΕΙ (65%) λόγω μη ανανέωσης των συμβάσεων του προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ενώ στα Πανεπιστήμια υπήρξε μια μείωση 21%, κυρίως λόγω μη αναπλήρωσης των συνταξιοδοτηθέντων
2.3) Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2017 ολοκληρώνει το 43,4% των νέων ηλικίας 30-34 ετών.
3) Για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία, («ιδιαίτερη αυτονομία» όπως λέμε ανταγωνισμός της ελεύθερης αγοράς),
4) Συγκεκριμένος αριθμός επιλογών στο μηχανογραφικό,
5) Χρονικό όριο φοίτησης, τέλος στους «αιώνιους φοιτητές». Η ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης σε ένα 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ΑΕΙ θα είναι τα 6 έτη.
5.1) Ετησίως ο αριθμός των πτυχιούχων από ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι 45.000-50.000, περίπου το 67% των εισερχομένων κατ’ έτος. Ενα από τα σημαντικότερα στοιχεία της έρευνας είναι ότι το διάστημα 2003-2015 διπλασιάστηκε ο αριθμός των φοιτητών οι οποίοι έχουν τελειώσει τα κανονικά εξάμηνα σπουδών και δεν έχουν πάρει πτυχίο.Πιο συγκεκριμένα, από 160.000 έφτασε σήμερα τους περίπου 320.000! Είναι προφανές ότι στους παραπάνω αριθμούς «αποτυπώνονται» τα τεράστια οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα που οδηγούν σε εγκατάλειψη των σπουδών μεγάλο μέρος του φοιτητικού πληθυσμού. Είναι το «προνόμιο» του «αιώνιου» φοιτητή δεν αποτελεί παρά μια άλλη όψη της κοινωνικής φτώχειας.
6)Σχετικά με την «προστασία» της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος: Συστήνεται «Μονάδα Ασφάλειας και Προστασίας», η οποία υπάγεται στον/στην Πρύτανη ή αρμόδιο Αντιπρύτανη του ΑΕΙ, με σκοπό την εξασφάλιση της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας του ΑΕΙ...
6.1) Ελεγχόμενη είσοδος στα ΑΕΙ, ίδρυση Μονάδας και Επιτροπής ασφαλείας και προστασίας στα ΑΕΙ, Θεσμοθέτηση Ομάδας Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων που θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ,Πρόβλεψη ολοκληρωμένου πλαισίου πειθαρχικού δικαίου στα ΑΕΙ.
Σημείωση: Τελικά αυτοί οι αστυνομικοί που θα υπάγονται; Στον Πρύτανη ή στην ΕΛΑΣ;
Η απάντηση στη γελοία, παράλογη και ανόητη τεκμηρίωση του «νέου» νομοσχεδίου.Τα επιχειρήματα καταρίπτονται με δύο-τρείς «απλές» ερωτήσεις:
α) Η ελάχιστη βάση εισαγωγής θα ισχύσει και για τα κολλέγια;; ή εκεί ισχύει ως ελάχιστη βάση εισαγωγής,η διαθεσιμότητα του οικογενειακού βαλάντιου;;;;
β) Σχετικά με την «προστασία» της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος. Θα ισχύσει και για τα κολλέγια;; ή εκεί υπερτερεί ο νόμος του κέρδους;;(ιδιωτική φύλαξη σημαίνει κόστος),
γ) Ας μην μιλήσουμε για την ενίσχυση της αυτονομίας των ΑΕΙ και της δυνατότητας κάθε τμήματος να διαμορφώσει την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία. Εδώ αυτό που ονειρεύστε είναι η πλήρης ιδιωτικοποίηση της Ανώτατης παιδείας με χορηγούς τις ιδωτικές εταιρείες.
Το βέβαιο είναι ότι το «νομοσχέδιο» χρήζει εισαγγελικής έρευνας λόγω του υπόπτου των «όρων του συμβολαίου»,που αποκρύπτουν οικονομικά αντάλλαγματα;
Αυτά διαβάζεις και σ΄αυτό το χρονικό σημείο άρχεται η παρενέργεια του εγκλεισμού. Η «παραίσθηση».Υπουργός Παιδείας ο Π. Δαμιανός. Τι θα έπραττε...:
1) Θα ακύρωνε τιςσυγχωνεύσεις μεταξύ των 2008-2009 έως 2013-2014 (επί Ν.Δ.):
Σχολεία Αριθμός
1α) Νηπιαγωγεία: -499
2α) Δημοτικά: -814
3α) Γυμνάσια: -163
4α) Γεν. Λύκεια: -51
5α) Επαγγ. Λύκεια: -1
Σύνολο -1.528
2) Θα ακύρωνε τις συγχωνεύσεις μεταξύ των 2017-2019 σχολείων (επί ΣΥΡΙΖΑ).
Σχολεία Καταργήσεις Συγχωνεύσεις
Νηπιαγωγεία: -44 -118
Δημοτικά: -26 -2
Σύνολο -70 -140
3) Θα αύξανε την χρηματοδότηση της παιδείας που από 7,5 δισ. το 2009 μειώθηκε σε 5,5 δις το 2019.
3.1) Δευτεροβάθμια εκπαίδευση:Το σχολικό έτος 2008/9 είχαμε συνολικά 185.917 εκπαιδευτικούς και το 2017 έχουμε 142.088 Έχουμε συνεπώς μια συνολική μείωση των εκπαιδευτικών από το 2008 κατά -43.829 που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης -23,6%!
Το σχολικό έτος 2008-2009 είχαμε συνολικά 103.247 εκπαιδευτικούς στη Δευτεροβάθμια. Ο συνολικός αριθμός των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια το 2017 ήταν 66.283. Έχουμε συνεπώς μια μείωση των εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια από το 2008 έως το 2017 κατά -36.964 που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης -35,80%!
4) Θα είχε εισηγηθεί την απαγόρευση των γάμων στα παιδιά ηλικίας 13-17 ετών (στις μεινότητες) ζητώντας στη συνδρομή του υπουργείου δικαιοσύνης και θα έπραττε τα δέοντα για να ολοκληρώνουν την εκπαίδευση τους βάσει του Άρθρου 16, του Συντάγματος που αναφέρει:
1. …
2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους ….
3.Tα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Tο Kράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
Το ποσοστό της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου το 2017 ήταν στο 6,2%.
Θα δεχόταν αυτόν τον εξευτελισμό της παιδείας ο Π. Δαμιανός ως υπουργός παιδείας;
Αυτός που έχει ξεφύγει από τα όρια του «μέσου» υπαλληλάκου του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Του υπαλληλάκου που κοιτάζει την δουλίτσα του και το ρολόι.
Του πολίτη που τιμά το λειτούργημα του ως Δάσκαλος και ως Παιδαγωγός.Τον τιμά και τώρα πουείναι αναγκασμένος να συνεργάζεται με το«τρίο που σκοτώνει».
Τον σερίφη, στον βοηθό του σερίφη και την κυρία επί των τιμών.
Αν δεν μπορούμε να τον κάνουμε Υπουργό (σιγά μην δεχόταν μ’ αυτούς που κυβερνούν τώρα, αλλά και τους προηγούμενους), τουλάχιστον ας τον τιμήσει η Προεδρία της Δημοκρατίας. Η απονομή σε ένα πρόσωπο τιμητικών διακρίσεων συνιστά αναγνώριση και επιβράβευση για εξαίρετες υπηρεσίες προς την πατρίδα ή για λαμπρές επιδόσεις σε κάποιο τομέα της δημόσιας ζωής, των γραμμάτων, τεχνών, επιστήμης, εμπορίου, βιομηχανίας και ναυτιλίας. Παρομοίως να πράξει και η βουλή.
Η Ελλάδα διψά για τέτοια πρότυπα ανθρώπων στην σημερινή «άνυδρη» εποχή.
Υ.Γ. Κ. Δαμιανέ δεν σας γνωρίζω, αλλά ψυχανεμίζομαι ότι δεν διαφωνείτε με τα προηγούμενα. Εάν διαφωνείτε, συγχωρέστε με. Δεν υπήρχε κακή πρόθεση. Άλλωστε αναμενόμενο ήταν το ολίσθημα λόγω «παραίσθησης» συνεπεία του εγκλεισμού.
Γιάννης Περάκης
Οικονομολόγος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου