Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ «Εναν χρόνο μετά, τα πράγματα είναι χειρότερα»

Ελλάδα


Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν για μια ακόμα φορά οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ

«Εναν χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα»
: Η παραπάνω διαπίστωση - προειδοποίηση που κάνει η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης, με ανακοίνωσή της, με αφορμή το νέο περιστατικό με παρ' ολίγο σοβαρό ατύχημα, αυτήν τη φορά στην Αθήνα, επιβεβαιώνει τις εγκληματικές ευθύνες κράτους και κυβέρνησης.

Η Ενωση Προσωπικού Ελξης σχολιάζει την ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ, σύμφωνα με την οποία επειδή λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση, αποφεύχθηκε «δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023». Και σημειώνει ότι η σχετική ανακοίνωση κυκλοφόρησε 3 μήνες μετά το συμβάν, αποδεικνύοντας «το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας».

Αναλυτικά, το Σωματείο καταγράφει σοβαρές ελλείψεις και κινδύνους ως εξής:

-- Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία των τρένων στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

-- Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα, τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.

-- Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Αγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.

-- Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.

-- Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα, γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

-- Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο, καθώς μετά την Εδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

-- Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Αγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.

-- Στη γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την «Hellenic Train» να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο σταματάει πριν τη διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!

Κοντά στα παραπάνω, το Σωματείο αναδεικνύει την υποχρηματοδότηση που κυριαρχεί, την υποστελέχωση του ΟΣΕ που γιγαντώνεται κ.ά.


Πηγή: rizospastis


Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου