Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022

Μαρία Κάλλας



«Αγαπημένε μου φίλε, είμαι λυπημένη γιατί δεν μπορώ να βρίσκομαι κοντά σου αυτές τις δύσκολες στιγμές, όπως έκανες εσύ άλλοτε με μένα.(…)
Πρέπει να βρούμε τη δύναμη στο εσωτερικό του εαυτού μας, τουλάχιστον φαινομενικά. Δεν σου μιλάω σαν μητέρα, αγαπημένε Πιερ Πάολο – ούτε εγώ σε είδα ποτέ σαν τον πατέρα μου. Θα πιστεύω μέχρι τον θάνατό μου, αυτό που μόνο ο άνθρωπος μπορεί να κάνει, με μόνη τη θέλησή του, την αγάπη στον εαυτό του και την υπερηφάνεια του.(…) Η πραγματικότητα είναι η δημιουργία, η αξιοπρέπεια και όχι οι αστικές αξίες, όπως εσύ λες.. Ζω μέσα στη μπουρζουαζία, τρέφομαι από αυτή, γιατί ο καλλιτέχνης την έχει ανάγκη. Όμως, στην πραγματικότητα, ζω μόνη με την πίστη που μπορώ – που πρέπει – να έχω, γιατί όλοι γύρω με παρατηρούν.
Οι φίλοι είναι για τις δύσκολες στιγμές, πάντα στο έλεγα. Θα είμαι εδώ κι όλον τον Αύγουστο. Θα χαρώ να μάθω νέα σου. Τρυφερά με την ίδια φιλία την παντοτινή.»

Από επιστολή της Κάλλας στον Παζολίνι, όταν εκείνος είχε χάσει τον σύντροφό του

 
Πηγή:Facebook

Σημείωση Σφήκας:Η Μαρία Κάλλας πέθανε πριν 45 χρόνια στις 16 Σεπτεμβρίου 1977 στο Παρίσι …

“Ξέρεις, είναι πολύ παράξενο συναίσθημα να είμαι ζωντανός μύθος, ενώ βρίσκομαι ακόμη στη γη. Ίσως θα ήταν καλύτερο αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που θαυμάζουν τη φωνή μου, αποφάσιζαν να με θεωρούν αθάνατη μετά το θάνατό μου. Αν γινόταν αυτό θα καθόμουν πάνω σε κάποιο σύννεφο, θα κοίταζα κάτω και θα απολάμβανα το θέαμα αντί να κάθομαι και να ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τις ψηλές μου νότες". Μαρία Κάλλας

Την είπαν φωνή του αιώνα, ντίβα και ζωντανό Μύθο…

Λένε πως λάτρευε τα παιδιά κι όμως δεν στάθηκε τυχερή …

Το όνομά της Μαρία Άννα Καικιλία Καλογεροπούλου, ο κόσμος ολόκληρος την γνωρίζει σαν Μαρία Κάλλας…

Από το cretalive.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου