Ελλάδα
Μπορεί η φρεγάτα «Ψαρά» να επέστρεψε από την Ερυθρά, η επιχείρηση «Ασπίδες» όμως δεν θα μείνει για πολύ χωρίς ελληνική συμμετοχή, αφού ετοιμάζεται να την αντικαταστήσει η φρεγάτα «Σπέτσαι».
Η Ερυθρά αποτελεί ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία για τη ναυσιπλοΐα, αλλά αυτό δεν «ζοχαδιάζει» και πολύ τους εφοπλιστές. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του Ιωάννη Κούστα, προέδρου της «Danaos Corporation», μίας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές με πλοία μεταφοράς κοντέινερ, ο οποίος είπε σε συνέδριο ότι οι γεωπολιτικές αναταραχές ευνοούν τη ναυλαγορά και ότι «η θετική αυτή εικόνα» θα συνεχιστεί τουλάχιστον για το υπόλοιπο του 2024. «Το πιο σημαντικό τρίπτυχο για τη ναυτιλία που οδηγεί στα κέρδη: Αναταραχή - αναταραχή - αναταραχή», είπε και πρόσθεσε: «Από την εποχή της πανδημίας έως τώρα βιώνουμε αναταραχές που ωφελούν ειδικά τον κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το 2024 θα είναι ένα ακόμη εξαιρετικό έτος. H κατάσταση θα συνεχιστεί και το 2025».
Ολοι έχουμε ακούσει ιστορίες με ...αυτοδημιούργητους εφοπλιστές, που έχτισαν περιουσίες σε περιόδους μεγάλων γεωπολιτικών κλυδωνισμών. Τώρα, για άλλη μια φορά, παίζουν στα ζάρια τις ζωές χιλιάδων ναυτεργατών, με το Πολεμικό Ναυτικό σε ρόλο ...εταιρικής ασφάλειας. Οσο για τον λαό; Αυτός πληρώνει τον λογαριασμό της εμπλοκής στον πόλεμο με τεράστιους κινδύνους, αλλά και με 500.000 ευρώ τη μέρα, για να φυλάνε οι ελληνικές φρεγάτες τα χρυσοτόκα καράβια τους.
Μπορεί η φρεγάτα «Ψαρά» να επέστρεψε από την Ερυθρά, η επιχείρηση «Ασπίδες» όμως δεν θα μείνει για πολύ χωρίς ελληνική συμμετοχή, αφού ετοιμάζεται να την αντικαταστήσει η φρεγάτα «Σπέτσαι».
Η Ερυθρά αποτελεί ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία για τη ναυσιπλοΐα, αλλά αυτό δεν «ζοχαδιάζει» και πολύ τους εφοπλιστές. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του Ιωάννη Κούστα, προέδρου της «Danaos Corporation», μίας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές με πλοία μεταφοράς κοντέινερ, ο οποίος είπε σε συνέδριο ότι οι γεωπολιτικές αναταραχές ευνοούν τη ναυλαγορά και ότι «η θετική αυτή εικόνα» θα συνεχιστεί τουλάχιστον για το υπόλοιπο του 2024. «Το πιο σημαντικό τρίπτυχο για τη ναυτιλία που οδηγεί στα κέρδη: Αναταραχή - αναταραχή - αναταραχή», είπε και πρόσθεσε: «Από την εποχή της πανδημίας έως τώρα βιώνουμε αναταραχές που ωφελούν ειδικά τον κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το 2024 θα είναι ένα ακόμη εξαιρετικό έτος. H κατάσταση θα συνεχιστεί και το 2025».
Ολοι έχουμε ακούσει ιστορίες με ...αυτοδημιούργητους εφοπλιστές, που έχτισαν περιουσίες σε περιόδους μεγάλων γεωπολιτικών κλυδωνισμών. Τώρα, για άλλη μια φορά, παίζουν στα ζάρια τις ζωές χιλιάδων ναυτεργατών, με το Πολεμικό Ναυτικό σε ρόλο ...εταιρικής ασφάλειας. Οσο για τον λαό; Αυτός πληρώνει τον λογαριασμό της εμπλοκής στον πόλεμο με τεράστιους κινδύνους, αλλά και με 500.000 ευρώ τη μέρα, για να φυλάνε οι ελληνικές φρεγάτες τα χρυσοτόκα καράβια τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου