Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση της διοίκησης των ΕΛΤΑ, με τη στήριξη της κυβέρνησης, να προχωρήσει στο κλείσιμο περισσοτέρων από 200 υποκαταστημάτων σε όλη τη χώρα, αφήνοντας ολόκληρες περιοχές χωρίς ταχυδρομική και τραπεζική κάλυψη, με χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Το κλείσιμο των υποκαταστημάτων, ειδικά στην επαρχία, θα αυξήσει την εντατικοποίηση της εργασίας των εργαζομένων σε αυτά και των διανομέων που θα αναγκαστούν να κάνουν πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ θα οδηγήσουν σε υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο κατάστημα, καθώς θα εξυπηρετεί ακόμα περισσότερο κόσμο. Και όλα αυτά τη στιγμή που τα υποκαταστήματα παρέχουν νευραλγικές υπηρεσίες όπως απόδοση συντάξεων, επιδόματα, τραπεζικές υπηρεσίες, αποπληρωμή λογαριασμών κτλ με τους κατοίκους -κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας- να αναγκάζονται να μετακινούνται ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους.
Η απόφαση αυτή δεν είναι κεραυνός «εν αιθρία» καθώς αποτελεί συνέχεια αντίστοιχων «λουκέτων» του προηγούμενου διαστήματος στα πλαίσια της λεγόμενης «αναδιοργάνωσης του δικτύου των υποκαταστημάτων» προκειμένου να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίησή τους και η παράδοσή τους σε «στρατηγικό επενδυτή» αλλά και στην επίτευξη του στόχου να γίνουν τα ΕΛΤΑ ανταγωνιστικά και κερδοφόρα.
Το κλείσιμο των υποκαταστημάτων, ειδικά στην επαρχία, θα αυξήσει την εντατικοποίηση της εργασίας των εργαζομένων σε αυτά και των διανομέων που θα αναγκαστούν να κάνουν πολύ μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ θα οδηγήσουν σε υποβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο κατάστημα, καθώς θα εξυπηρετεί ακόμα περισσότερο κόσμο. Και όλα αυτά τη στιγμή που τα υποκαταστήματα παρέχουν νευραλγικές υπηρεσίες όπως απόδοση συντάξεων, επιδόματα, τραπεζικές υπηρεσίες, αποπληρωμή λογαριασμών κτλ με τους κατοίκους -κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας- να αναγκάζονται να μετακινούνται ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους.
Η απόφαση αυτή δεν είναι κεραυνός «εν αιθρία» καθώς αποτελεί συνέχεια αντίστοιχων «λουκέτων» του προηγούμενου διαστήματος στα πλαίσια της λεγόμενης «αναδιοργάνωσης του δικτύου των υποκαταστημάτων» προκειμένου να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίησή τους και η παράδοσή τους σε «στρατηγικό επενδυτή» αλλά και στην επίτευξη του στόχου να γίνουν τα ΕΛΤΑ ανταγωνιστικά και κερδοφόρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου