Τρίτη 30 Μαΐου 2017

...ήταν ωραία

Ευσταθία Ματζαρίδου


- Στο ΙΚΑ του κέντρου νεαρά περί τα 30 στο κινητό: Κοίτα να ξέρεις, αν δεν μ’ αφήσουν να ανεβώ επάνω, τη μολότοφ την έχω μαζί μου, να έρθεις να με μαζέψεις από κανένα τμήμα, ε, και ένα δικηγόρο στην παρέα τον έχουμε. Σου λέω, θα τους την ρίξω!

- Στην Αγ. Κωνσταντίνου μπροστά από το κλειστό πατσατζίδικο του Αχιλλέα ( από το 1976 λέει) μεσήλικας περί τα 50 στο κινητό: Κοίτα να δεις θα το κάνεις, αλλιώς θα έρθω εκεί και θα γίνουμε από δεκαοχτώ χωριά χωριάτες.

- Έξω από το μετρό Ομόνοια, νεαρά κάτω από τριάντα στο κινητό: Ακούς, χοντρομαλάκα, την πουτάνα μου μέσα, θα σε αφανίσω. Κατά τα άλλα ήταν ωραία.

Ανέβαινα την Αγ. Κωνσταντίνου και καμάρωνα την ομορφιά και τη σεμνότητα του Εθνικού Θεάτρου και μετά πέρασε και ένα λεωφορείο με τουρίστες που μου χαμογελούσαν από τον πάνω όροφο και τους χαμογέλασα κι εγώ.

Και μετά είδα μετανάστες και στραπατσαρισμένους πολίτες να πίνουν καφέ και να τρώνε τυρόπιτες σε έναν αισθητικά άψογο χώρο και χάρηκα για λογαριασμό τους.

Και μετά πήρα το μετρό και πέτυχα μια αμαξοστοιχία με κλιματισμό τελευταίας τεχνολογίας που οι χάρτες με τις διαδρομές αναβόσβηναν και κάθισα και τους χάζευα κι αυτό μου πήρε όλη την ένταση των απειλών που άκουσα.

Πηγή: artinews.gr



Arti News: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου