Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Λειψή βδομάδα

Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης


Θυμάμαι τη λειψή βδομάδα του παππού μου. Όταν γκρίνιαζα για το ποδήλατο ή τα αθλητικά ή τα ρόλερ, που δεν μου αγόραζε ο πατέρας μου.

Θα μου τα φέρει ο ίδιος, απαντούσε, τη βδομάδα που δεν έχει Παρασκευή.

Την οποία βδομάδα εγώ περίμενα και περίμενα και περίμενα μέχρι την δευτέρα δημοτικού. Οπότε πέθανε ο παππούς μου αφήνοντας τη βδομάδα εκείνη λειψή από Παρασκευή και μένα από παρηγοριές και από παιχνίδια.

Όθεν και η εντύπωση, που ακόμη και σήμερα διατηρώ κάθε φορά που τον ανακαλώ στη μνήμη. Ότι πετάχτηκε για να μου φέρει το ποδήλατο, τα αθλητικά και τα ρόλερ που μου υποσχέθηκε.

Πιάνω λοιπόν μια θέση στο τζάκι. Βγάζω το αναγνωστικό και την αριθμητική μου. Και περιμένω, περιμένω, περιμένω.

Πηγή: artinews.gr



Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου