Του Γιώργου Παλιούρα, Υποστράτηγου Αστυνομίας ε.α.
Είναι γνωστό ότι οι ειδικές μονάδες καταστολής λειτουργούν με αποκλειστικό σκοπό το χτύπημα του λαϊκού κινήματος. Η επιβολή κλίματος τρομοκρατίας στο λαό για να μην διαμαρτύρεται για τις αντιλαϊκές πολιτικές και να μη διεκδικεί τα δικαιώματά του αποτελεί κυβερνητική εντολή την οποία υλοποιούν σε κάθε κινητοποίηση. Εργαζόμενοι και όλα τα λαϊκά στρώματα έχουν μπει στο στόχαστρο των ειδικών δυνάμεων και αντιμετωπίζονται με τον αυταρχισμό και τη βάρβαρη καταστολή. Προκαλεί όμως, ιδιαίτερη αγανάκτηση και απέχθεια για το ρόλο τους, η συστηματική τρομοκράτηση και καταστολή σε βάρος των μαθητών των γυμνασίων, δηλαδή παιδιών ηλικίας 13 ως 15 χρονών.
Οι μαθητές την περίοδο αυτή, διεκδικούν να βελτιωθεί η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από την πανδημία του κορονοϊού στα σχολεία τους, αγωνίζονται για υγεία και ασφάλεια, για καλύτερη δημόσια παιδεία. Με τους αγώνες τους, αμφισβητούν την πολιτική της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας, αποδομούν τη εικόνα της επιτυχίας που επιχείρησε να προβάλλει όλο αυτό το διάστημα από τα ΜΜΕ, αναδεικνύουν την αποτυχία της στην υγεία και στην παιδεία, με τα σχολεία χωρίς καθηγητές και υποδομές για ασφαλή λειτουργία.
Όλα αυτά τα προβλήματα, οι μαθητές τα παρουσιάζουν στις οικογένειές τους, τα καταγγέλλουν στην κοινωνία, με το δικό τους απλό αλλά τεκμηριωμένο λόγο. Οι μαθητές μπαίνουν ενοχλητικά στο ρουθούνι της κυβέρνησης. Αντιστέκονται στην πολιτική της κυβέρνησης, διεκδικούν ένα καλύτερο σχολείο με τον αγώνα τους. Δεν ελέγχεται και δεν καθοδηγείται η παιδική ηλικία και η πρώιμη εφηβεία. Ακολουθεί τις δικές της μορφές έκφρασης που σε κάθε περίπτωση είναι αυθεντικές.
Όλα αυτά κάνουν τους μαθητές επικίνδυνους για μια κυβέρνηση που εφαρμόζει σκληρές αντιλαϊκές πολιτικές. Γι’ αυτό επιχειρεί να καταστείλει το μαθητικό κίνημα με το μοναδικό όπλο που μπορεί να στρέψει εναντίον τους, την κατατρομοκράτηση. Ξεκίνησε με τις απουσίες και τον αποκλεισμό τους από την τηλεκπαίδευση και κατρακύλησε στον αυταρχισμό, στην ωμή βία και καταστολή των ΜΑΤ.
Οι δυνάμεις καταστολής υπερθεματίσουν στη βαρβαρότητα της καταστολής απέναντι στους 13χρονους και τους 15χρονους μαθητές. Αντιλαμβάνονται ότι οι μαθητές εξευτελίζουν με την ανυποχώρητη στάση τους και με τη συνεχή παρουσία τους στις κινητοποιήσεις, την πολιτική της κυβέρνησης καθώς και κάθε μέτρο αυθαιρεσίας και καταστολής. Γι’ αυτό και τους μισούν, ακόμη και όταν στα πρόσωπά τους βλέπουν και τα δικά τους παιδιά. Γνωρίζουν πως η παρουσία της αστυνομίας μέσα στα σχολεία, οι εισαγγελείς, οι αυθαίρετοι προληπτικοί έλεγχοι στους δρόμους, τα δακρυγόνα και τα γκλομπς, οι προσαγωγές και οι συλλήψεις, δεν λύγισαν τους αγώνες των μαθητών και δεν τους τρομοκράτησαν.
Η σημερινή εικόνα της ομάδας των μαθητών του γυμνασίου, που εγκλώβισαν αυθαίρετα και αναίτια, οι ειδικές μονάδες καταστολής με τις ασπίδες και τα γκλομπς, με στόχο την προσαγωγή τους είναι χαρακτηριστική. Δείχνει τη νίκη της αθωότητας και της πίστης σε ένα δίκαιο αγώνα απέναντι στον αυταρχισμό και την τρομοκρατία της κυβέρνησης και των ΜΑΤ. Δείχνει τη φλόγα της ελπίδας για ένα καλύτερο κόσμο που θα κτίσει η νέα γενιά. Αυτή τη φλόγα πρέπει να κρατήσει σήμερα αναμμένη για τους μαθητές, για όλους τους νέους που αγωνίζονται, το οργανωμένο λαϊκό κίνημα.
Γιώργος Παλιούρας
υποστράτηγος αστυνομίας ε.α.
Πηγή:www.alt.gr
Η Σφήκα: Επιλογές
Είναι γνωστό ότι οι ειδικές μονάδες καταστολής λειτουργούν με αποκλειστικό σκοπό το χτύπημα του λαϊκού κινήματος. Η επιβολή κλίματος τρομοκρατίας στο λαό για να μην διαμαρτύρεται για τις αντιλαϊκές πολιτικές και να μη διεκδικεί τα δικαιώματά του αποτελεί κυβερνητική εντολή την οποία υλοποιούν σε κάθε κινητοποίηση. Εργαζόμενοι και όλα τα λαϊκά στρώματα έχουν μπει στο στόχαστρο των ειδικών δυνάμεων και αντιμετωπίζονται με τον αυταρχισμό και τη βάρβαρη καταστολή. Προκαλεί όμως, ιδιαίτερη αγανάκτηση και απέχθεια για το ρόλο τους, η συστηματική τρομοκράτηση και καταστολή σε βάρος των μαθητών των γυμνασίων, δηλαδή παιδιών ηλικίας 13 ως 15 χρονών.
Οι μαθητές την περίοδο αυτή, διεκδικούν να βελτιωθεί η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί από την πανδημία του κορονοϊού στα σχολεία τους, αγωνίζονται για υγεία και ασφάλεια, για καλύτερη δημόσια παιδεία. Με τους αγώνες τους, αμφισβητούν την πολιτική της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας, αποδομούν τη εικόνα της επιτυχίας που επιχείρησε να προβάλλει όλο αυτό το διάστημα από τα ΜΜΕ, αναδεικνύουν την αποτυχία της στην υγεία και στην παιδεία, με τα σχολεία χωρίς καθηγητές και υποδομές για ασφαλή λειτουργία.
Όλα αυτά τα προβλήματα, οι μαθητές τα παρουσιάζουν στις οικογένειές τους, τα καταγγέλλουν στην κοινωνία, με το δικό τους απλό αλλά τεκμηριωμένο λόγο. Οι μαθητές μπαίνουν ενοχλητικά στο ρουθούνι της κυβέρνησης. Αντιστέκονται στην πολιτική της κυβέρνησης, διεκδικούν ένα καλύτερο σχολείο με τον αγώνα τους. Δεν ελέγχεται και δεν καθοδηγείται η παιδική ηλικία και η πρώιμη εφηβεία. Ακολουθεί τις δικές της μορφές έκφρασης που σε κάθε περίπτωση είναι αυθεντικές.
Όλα αυτά κάνουν τους μαθητές επικίνδυνους για μια κυβέρνηση που εφαρμόζει σκληρές αντιλαϊκές πολιτικές. Γι’ αυτό επιχειρεί να καταστείλει το μαθητικό κίνημα με το μοναδικό όπλο που μπορεί να στρέψει εναντίον τους, την κατατρομοκράτηση. Ξεκίνησε με τις απουσίες και τον αποκλεισμό τους από την τηλεκπαίδευση και κατρακύλησε στον αυταρχισμό, στην ωμή βία και καταστολή των ΜΑΤ.
Οι δυνάμεις καταστολής υπερθεματίσουν στη βαρβαρότητα της καταστολής απέναντι στους 13χρονους και τους 15χρονους μαθητές. Αντιλαμβάνονται ότι οι μαθητές εξευτελίζουν με την ανυποχώρητη στάση τους και με τη συνεχή παρουσία τους στις κινητοποιήσεις, την πολιτική της κυβέρνησης καθώς και κάθε μέτρο αυθαιρεσίας και καταστολής. Γι’ αυτό και τους μισούν, ακόμη και όταν στα πρόσωπά τους βλέπουν και τα δικά τους παιδιά. Γνωρίζουν πως η παρουσία της αστυνομίας μέσα στα σχολεία, οι εισαγγελείς, οι αυθαίρετοι προληπτικοί έλεγχοι στους δρόμους, τα δακρυγόνα και τα γκλομπς, οι προσαγωγές και οι συλλήψεις, δεν λύγισαν τους αγώνες των μαθητών και δεν τους τρομοκράτησαν.
Η σημερινή εικόνα της ομάδας των μαθητών του γυμνασίου, που εγκλώβισαν αυθαίρετα και αναίτια, οι ειδικές μονάδες καταστολής με τις ασπίδες και τα γκλομπς, με στόχο την προσαγωγή τους είναι χαρακτηριστική. Δείχνει τη νίκη της αθωότητας και της πίστης σε ένα δίκαιο αγώνα απέναντι στον αυταρχισμό και την τρομοκρατία της κυβέρνησης και των ΜΑΤ. Δείχνει τη φλόγα της ελπίδας για ένα καλύτερο κόσμο που θα κτίσει η νέα γενιά. Αυτή τη φλόγα πρέπει να κρατήσει σήμερα αναμμένη για τους μαθητές, για όλους τους νέους που αγωνίζονται, το οργανωμένο λαϊκό κίνημα.
Γιώργος Παλιούρας
υποστράτηγος αστυνομίας ε.α.
Πηγή:www.alt.gr
Η Σφήκα: Επιλογές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου