Το σύνθημα του μαγαζιού λέει “Τζάμπο, τα παιχνίδια είμαστε εμείς”.
Δε διευκρινίζει στο σποτ όμως ότι βλέπει σαν παιχνίδια τις δικές μας ζωές και τους εργαζόμενούς του.
Το Τζάμπο παίρνει τη νομοθεσία, την κόβει και την ράβει στα μέτρα του.
Όταν έκλεισαν τα μαγαζιά, η κυβέρνηση επέβαλε στα Σούπερ Μάρκετ να μην πωλούν παιχνίδια και άλλα αντικείμενα -θεωρήθηκε αθέμιτος ανταγωνισμός προς άλλα μαγαζιά που παρέμεναν κλειστά.
Όταν έφτασε η περίοδος των εκπτώσεων, η κυβέρνηση προχώρησε -χωρίς σχέδιο και πρόγραμμα, όπως δείχνουν τα πράγματα- στο άνοιγμα των καταστημάτων.
Και όταν αναγκάστηκε να πάρει πίσω τη σχετική απόφαση, η καλή εταιρία βρήκε το κατάλληλο παραθυράκι για να συμπεριηφθεί στο μέτρο του click inside, καθώς διαθέτει είδη ένδυσης, υπόδυσης και βιβλιοχαρτοπωλείου. Ουσιαστικά δηλαδή, κάνει την αλχημεία που επιχείρησε να περάσει και στο πρώτο κύμα της καραντίνας, όταν θέλησε να μείνει ανοιχτή, προφασιζόμενη ότι λειτουργεί ως ένα είδος σούπερ-μάρκετ, με ποικίλα προϊόντα.
Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας καταγγέλλει τον mr Jumbo, που είχε προτείνει μεταξύ άλλων την 12ωρη-7ήμερη εργασία -για άμεση επιστροφή στις εργασιακές συνθήκες του 19ου αιώνα- και δίνει το μήνυμα: “Οργανωμένοι θα τους σταματήσουμε”.
Οι εργοδότες κόβουν & ράβουν τα #μετρα με βάση τα κέρδη τους, όπως έχει αναδείξει ο @sea1891.
— Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας (@sea1891) January 30, 2021
Όσο & αν οι εργαζόμενοι ψάχνουν τις επιθεωρήσεις εργασίας, αυτές είναι άφαντες.
Για τον mr. "12ωρο-7ήμερο" ακόμα & οι ζωές μας είναι παιχνίδι.
Οργανωμένοι θα τους σταματήσουμε!#COVID19 pic.twitter.com/I4cSAeacUG
Πηγή:katiousa.gr
Η Σφήκα: Επιλογές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου