Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

Σεμινάρια

Ελλάδα



«Αφήστε τους πελάτες να εκφράσουν την οργή τους, όταν συμβαίνει αυτό εκκρίνουν ορμόνη που τους ηρεμεί»! 
Κάτι τέτοια μάθαμε πως ακούστηκαν σε σεμινάριο υπαλλήλων μεγάλου ενεργειακού ομίλου, που εξυπηρετούν όσους πελάτες τηλεφωνούν, προφανώς όχι με τις καλύτερες διαθέσεις. 

Η ενεργειακή φτώχεια και η ακρίβεια έχουν εντείνει την αγανάκτηση των νοικοκυριών που απευθύνονται στους παρόχους για να διαμαρτυρηθούν. Ποια είναι λοιπόν η «απάντησή» τους; «Αφήστε τις ...ορμόνες να κάνουν τη δουλειά τους»! 

Δεν διστάζουν μάλιστα να τα «διδάσκουν» αυτά σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τα ίδια ακριβώς προβλήματα με όσους τηλεφωνούν για να παραπονεθούν. 

Πάντως, αν έχει «λυθεί» το πρόβλημα των «απογειωμένων» λογαριασμών - όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση - και οι τιμές έχουν πέσει, προς τι οι νουθεσίες «απάθειας» από την εργοδοσία για τη διαχείριση των εξαγριωμένων πελατών; Ρητορικό το ερώτημα, αφού καμιά ...ενδοκρινολογική προσέγγιση κυβέρνησης και εργοδοσίας δεν μπορεί να αποκρύψει, ούτε να εκτονώσει τη βάρβαρη πραγματικότητα που ζει ο λαός.

Πηγή:rizospastis.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου