Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Γεννήθηκα για να είμαι ένας ελεύθερος άνθρωπος…


Δε γεννήθηκες μόνο για να βρεις μία δουλειά, να πληρώνεις λογαριασμούς και να πεθάνεις.

Γεννήθηκες για να γίνεις ένας ελεύθερος πραγματικά άνθρωπος, για να εμβαθύνεις στο νόημα και την αλήθεια αυτού του θαύματος που λέγεται ζωή.

Γεννήθηκα για να κάνω καλύτερο τον κόσμο γύρω μου, για να ερευνήσω τη μοναδική μου προσωπικότητα και να προσπαθήσω να τη βελτιώσω.

Γεννήθηκα για να ζυμωθώ μέσα από βιώματα και να φτάσω σταδιακά και με αργά βήματα, στη δική μου αλήθεια.

Γεννήθηκα για να μη μοιάζω με κανέναν. Για να είμαι αυτόφωτη προσωπικότητα που θα τραβήξει το δικό της δρόμο μέσα στο μονοπάτι της ζωής.

Γεννήθηκα για να βάλω ένα λιθαράκι στη βελτίωση αυτού του κόσμου.

Γεννήθηκα για να ανακαλύψω εκείνες τις πτυχές του εαυτού μου για τις οποίες πίστευα πως δεν υπάρχουν. Για να δω τον εαυτό μου σε άλλες διαστάσεις που ούτε θα μπορούσα να φανταστώ.

Γεννήθηκα για να εξερευνήσω το βάθος της ύπαρξής μου, για να ταξιδέψω σε εμπειρίες και να γευτώ κάθε συναίσθημα και κάθε εποχή. Κάθε περίοδο και κάθε γνώση.

Γεννήθηκα για να είμαι ελεύθερη. Ελεύθερη στη σκέψη και στη δημιουργία. Ελευθερία δεν είναι μόνο να μη βρίσκομαι στη φυλακή. Είναι και να μπορώ να δρω ελεύθερα, απαλλαγμένη από το φόβο της κριτικής ή της απόρριψης των άλλων.

Γεννήθηκα για να γίνω ένα ελεύθερο, ευτυχισμένο και ισορροπημένο ον. Δε γεννήθηκα αποκλειστικά και μόνο για να εκπληρώσω κοινωνικές προσδοκίες και πρότυπα, δε γεννήθηκα για να ζήσω τη ζωή που δεν έζησαν άλλοι. Δε γεννήθηκα για να εκπληρώσω τις προσδοκίες των άλλων, γεννήθηκα για να ζήσω για εμένα.

Δε γεννήθηκα μόνο για να σπουδάσω. Γεννήθηκα για να αποκτήσω ουσιαστική σοφία μέσα από τα σπουδαία διδάγματα της ζωής.

Δε γεννήθηκα μόνο για να αποκτήσω χρήματα. Γεννήθηκα για να μαζέψω τον πλούτο των εμπειριών και των βιωμάτων που δεν εξαργυρώνονται με τίποτα.

Γεννήθηκα για να γίνω ένας χαρούμενος και ηθικός άνθρωπος, να εξελιχθώ σε μία ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

Άρθρο γνώμης,

της Μαρίας Σκαμπαρδώνη


Πηγή:enallaktikiagenda.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου