Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Τι λες …ρε φίλε…

Του Γιώργου Βλαχάκη


« Τι λες …ρε φίλε…αλήθεια…σου κόψανε όλο το επίδομα ..τι λες ;;;!!!!! …μαύρα μαντάτα δηλαδή…και αρκετά από τη σύνταξη, ε ;;;!!!!… γάμησε τα … τέρμα και τα δάνεια …ε ;;;!!! και σε πηδάνε οι εισπρακτικές..

ρε φίλε… δε μας χέζεις λέω γω ..;;;… ξέρεις σε ποιόν μιλάς ;;;, σε μένα που είμαι 28 χρονών… πού έχω πτυχίο και μάστερ και ι-σι-ντι-ελ, ας πούμε,… και δουλεύω ντελίβερι πιτσαδόρος και τη βγάζω με τη ζητιανιά του μπουρμπουάρ… κι έχω γαμηθεί να στέλνω βιογραφικά …

και μου απάντησε ένας και πήγα και μου λέει …450 στο χέρι και να σκάσω,

για ποια επιδόματα [;;;]…ποιες άδειες μου μιλάς [;;;]…ποια σύνταξη [;;;]…ποτέ δεν θα πάρω καμιά σύνταξη…και θα ζήσω μια ζωή χειρότερη από τη δικιά σου….οι μισοί από τη γενιά μου γλύφουνε, μπας και δουλέψουν …και οι άλλοι μισοί ψάχνουν για τρεις γαμημένεςνες θέσεις σε όλη την Ελλάδα …και την ίδια στιγμή…. οι βουλευτές γίνονται συνταξιούχοι με δυο τετραετίες στη βουλή και οι δικαστές αποφασίζουν οι ίδιοι για τους μισθούς τους…

λέω να την κάνω…να πάω στο Βέλγιο …

όπως παλιά ο θείος μου…που έχει πνευμονική ανεπάρκεια από τις στοές.. αλλά έγινε νοικοκύρης …με δικό του σπίτι ..και τα βάζει τώρα με τους μετανάστες, που δεν έχει ο ξάδελφος δουλειά…κουλουβάχατα τα κάνατε εσείς οι μεγάλοι και την πληρώνουμε προπαντός εμείς οι μικροί…, ρε φίλε…. με την δήθεν ζωή σας…μέσα σε ένα δήθεν πολιτικό σύστημα…με δήθεν πολιτική κουλτούρα προοδευτικού…

τι να μου πούνε κι αυτοί οι αριστεροί[;;;]

…ρε μαλάκες… πώς να απεργήσει η Λίτσα που δουλεύει όρθια από το πρωί ως το βράδυ στη μπουτίκ και τρέμει τώρα τελευταία, που η αφεντικίνα της λέει πως μάλλον θα το κρατήσει μόνη της το μαγαζί για να μη το κλείσει τελείως σε λίγο…

και πως θα απεργήσει, ρε, ο Θανάσης που είναι με μια σύμβαση του κώλου σε μια εταιρεία …που έχει να τον πληρώσει… γιατί έτσι θέλει και το μπορεί… τρεις μήνες… και μάλλον δεν θα του την ανανεώσουνε…και ίσως κλείσει…και μας λέτε και ρουφιάνους του συστήματος … εσείς οι αριστεροί …

γιατί προσπαθούμε να παραμείνουμε και ίσα- ίσα να αναπνέουμε…μέσα σε αυτό το μπουρδέλο … που κάθε φορά αλλάζει τσατσά …

οι υπηρεσίες, όμως, δεν βελτιώνονται… και σεις …απέξω από το κτίριο,…. που εσείς το κρατάτε διατηρητέο…,. άλλοι το ασπρίζετε για να δείχνει καθαρό, ….άλλοι το διαπραγματεύεστε με τις τράπεζες και τους μεσίτες…άλλοι θέλετε να το γκρεμίσετε κι ότι θέλει ας γίνει… και άλλοι το παίζουν ιδιοκτήτες του… και κάνουν τη δουλειά τζάμπα, παράνομα και ανενόχλητοι…

δεν άκουσα ..τι είπες [;;;]..τα βλέπω όλα μαύρα και δεν έχω προτάσεις [;;;] ,

καλά…άσε να καβατζάρω σε μια μόνιμη και σταθερή δουλειά και μετά θα σου πω κι εγώ προτάσεις όσες θέλεις …που να αφορούν όμως τα παιδιά μου …[αν μπορέσω και κάνω οικογένεια….] …όχι εσένα φίλε …εντάξει[ ;;;] ,σε αφήνω τώρα… πάω να πάρω μπύρες …να πάω με τα κολλητάρια να δω τον Παναθηναϊκό…

κι έτσι και κερδίσουμε …να φωνάξουμε από χαρά …κατάλαβες…;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου