Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017

Τελικά είμαι πολύ... Chontromalakas!!!

Λίλα Μήτσουρα


Με περνάς για βλάκα. Σε έχω ήδη δικαιώσει. Γιατί πίστεψα τα λόγια τα μεγάλα τα τρανά σου. Γιατί τα είδα τα κεράσια τα πολλά αλλά δεν θυμήθηκα την παλιά λαϊκή ρήση.

Πόνταρα τα ρέστα μου και έχασα. Πάω πάσο λοιπόν. Γιατί έπαιξα δίχως να ξέρω και έχασα. Ίσως φταίει που δεν ήμουν πρωτάρης. Γιατί το παιχνίδι το είχα ξαναπαίξει και πάλι ξαναέχασα. Αυτή η μανία να ποντάρω τα πάντα με κατάστρεψε. Γιατί νόμιζα ότι ήξερα να παίζω σωστά, βασικά νόμιζα ότι ήξερα,αυτό. Αυτό με έχει "φάει"μέχρι τώρα. Η οξεία ξερολίαση, σοβαρή ασθένεια αλήθεια.

Και συ το ξερες από τι πάσχω και κει πόνταρες. Εγώ πάλι πόνταρα στην εξυπνάδα μου... Γελάς σε βλέπω... οκ γέλα και γω γελάω με τα χάλια μου κάνω χαβαλέ είναι το μόνο που μπορώ να κάνω. ΑΑΑ και να προσπαθώ να διασκεδάζω την κακομοιριά μου με ό,τι μου αφήνεις.

Με περνάς για βλάκα λοιπόν και γω με χαρά μου συνεχίζω να σε δικαιώνω. Γιατί με κάνεις σκλάβο και γω σε ανέχομαι. Για αυτούς που σε επικροτούν απλά αρνούμαι να σχολιάσω, γιατί εγώ είμαι ένας απλός βλάκας.

Υιοθετώ τον όρο λοιπόν γιατί στη παρούσα φάση με συμφέρει. ΕΙΜΑΙ ΒΛΆΚΑΣ!!! Και ως βλάκας δικαιολογούμαι γιατί σε ανέχομαι ακόμα, γιατί δεν έχω βγει στους δρόμους να βροντοφωνάξω και ας γίνω γραφικός, άλλωστε δεν μου έχει μείνει τίποτα άλλο να κάνω.

Είμαι βλάκας που ακούω τις παρόλες σου και δεν σε έχω πάρει με τις πέτρες ακόμα.

Είμαι βλάκας γιατί μόνο έτσι δικαιολογείται το ότι υπάρχεις ακόμα εσύ και οι αφέντες σου.

Είμαι βλάκας γιατί ακούω τους επικριτές σου να σε βάζουν πάνω από πατρίδα και συμπατριώτες. Γιατί σε βάζουν πάνω από όλα και από τα παιδιά τους που έχουν ήδη μεταναστεύσει.

Αλήθεια ποιος είναι ανώτερος από τον βλάκα? Εγώ δεν δύναμαι να ξέρω, στο ξανάπα ένας απλός και τίμιος βλάκας είμαι.

Ψάχνω συνώνυμα του βλάκα ξέρεις πόσα έχει?? ΟΥΟΥΟΥ!!!! πάρα πολλά άκου μερικά, βραδύνους, μπουνταλάς, μπούφος, μυαλοφυγόδικος, μωρός, ορνιθόμυαλος, όρνιο,χαζούλιακας, χαζοχαρούμενος, χαηλωμένος, χαϊβάνι, χαλές, χαλβάς, χαμένος, χάννος, χάπατο...

Αλλά ένα πολύ μου άρεσε, χοντρομαλάκας!!! Καλό έ? αυτό θα κρατήσω μας εκφράζει νομίζω.

Συμφωνείς Αλέξη μου? Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω κατάλαβες? ή μήπως να βρω μία λέξη που να μπορείς να μεταφράσεις στους ξένους νταβατζήδες μας? Μη σε προβληματίσω αγοράκι μου δεν το θέλω. Είναι και φρεσκομαθημένα τα αγγλικά σου. Κρίμα είσαι και συ και νομίζω πως κάθε βλάκας χρειάζεται μια περικεφαλαία.

Μμμμ ναι, θα μου πήγαινε μια περικεφαλαία.

Ρε συ Αλέξη εκεί που διαπραγματεύεσαι τα νέα μας ταφικά μέτρα δεν τους λες να μας μοιράσουν και μερικές? Στο λέω εσένα γιατί εσύ διαπραγματεύεσαι τέλεια!!!! Να σφηνώνουν όμως καλά γιατί όπως θα σκύβουμε μη μας πέσουν, δεν το θέλω εντάξει? Θα σου δώσουμε κάτι παραπάνω μην ανησυχείς. Τόσα δίνουμε άλλωστε.

Και επειδή δεν θέλω να κουράζεσαι να μεταφράζεις και επειδή θέλω να δικαιώσω και τον ωραιότατο τίτλο μου έψαξα στην google μετάφραση, για τη λέξη που μου άρεσε και μας ταιριάζει γάντι, έτσι να τους πεις ότι λέγεται ο λαός που σας ταΐζει και σας πληρώνει και σας κάνει ηγέτες:

Chontromalakas!!!



Λίλα Μήτσουρα: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου