Ισαάκ Σούσης
To θέμα απόλυτη χορτοφαγία για να σταματήσει η σφαγή των ζώων, βιομηχανική ή πρωτόγονη, επανέρχεται όλο και δριμύτερο κάθε Πάσχα. Μάλιστα, οι βίγκαν ακτιβιστές προχωρούν σε συμβολικές – μόνο όσον αφορά το μέγεθος φυσικά συμβολικές- βίαιες ενέργειες που ανακινούν γερά κάτι που απασχολεί πολύ περισσότερους αλλά που δεν θα έκαναν απολύτως τίποτα γι΄αυτό.
Ένας απ΄αυτούς που δεν θα έκαναν απολύτως τίποτα πέρα από την επιβολή του πιο ανώδυνου τρόπου θανάτωσης των ζώων είμαι κι εγώ. Το να πω ότι ντρέπομαι δεν αλλάζει τίποτα. Το να πω ότι υποφέρω ψυχικά είναι ολότελα αλήθεια. Είναι από τα χιλιάδες θέματα. Ανακαλύπτω διαρκώς κι άλλα μιας και είμαι σύγχρονος μ΄αυτή την εποχή διαρκούς αμφισβήτησης των πάντων, που με κάνουν να υποφέρω ψυχικά και υποφέρω μόνιμα, γιατί δεν υπάρχουν αναίμακτες και παραδείσιες λύσεις.
Πιστεύω απόλυτα ότι η κορυφή της ανθρώπινης κατάστασης είναι να υποφέρει κανείς και να σταματήσει αυτή η αφόρητη σάχλα του “σκεπτόμαστε θετικά”που μας κάνει ακόμα πιο δυστυχισμένους. Δεν φτάνει που είμαστε αντιφατικές κατασκευές μας υποχρεώνουν από πάνω να λογοκρινόμαστε και να υποκρινόμαστε και να αναπαριστούμε έναν απάνθρωπο κλόουν.
Οι αντιφάσεις μας είναι συντριπτικές και οφείλουμε να τις γνωρίζουμε για να είμαστε λιγότερο αλαζονικοί , επηρμένοι και να πατάμε πάνω στη γη σιγανά και ταπεινά . Η κάθε χαρά εξάλλου είναι συνυφασμένη με την δυστυχία, με την αδικία που ξεκινά απ΄ το να μην είναι όλοι χαρούμενοι. Έτσι κι αλλιώς φτάνει στο σαδιστικό αίσθημα χαράς που αισθάνονται όσοι εσκεμμένα ασχημονούν στους άλλους ανθρώπους αλλά και στη φύση. Σαδισμός που επίσης είναι η αλαζονεία που δημιουργείται σε κάποιους που δεν αντέχουν να είναι ρεαλιστές και αναγνωρίζοντας το κακό ως εκ των ων ουκ άνευ της ζωής δεν αντέχουν επίσης να αποδεχθούν την ελλειμματική τους κατασκευή και γι΄ αυτό εκδικούνται την ανάπηρη ηθική και τους υπόλοιπους υποκριτές ανθρώπους με το να ασκούν σαδισμό. Το πάθος τους τούς τυφλώνει ώστε αντικειμενικά να αναγνωρίσουν πως ούτε αυτή η επιλογή είναι λυσιτελής, και οδηγεί σε ένα απαίσιο μεν σίγουρο όμως τέλος για τον άνθρωπο. Αυτοί είναι οι τελειομανείς του κακού.
Οι περισσότεροι είμαστε μέτριοι δηλαδή αυτοί που μας αρέσει να τρώμε το αρνάκι αλλά δεν θα το σφάζαμε οι ίδιοι. Έτσι είναι. Ο κυνισμός και η αναισθησία μόνο χειρότερο το κάνουν όλο αυτό. Πολλοί κλάψαμε γοερά σαν παιδιά όταν μας βάλαν στο τραπέζι την μερίδα μας από ένα αγαπημένο μας ζώο που το είχαμε χαϊδέψει και περιποιηθεί μια μέρα πριν. Δεν πέρασαν πολλές μέρες που φάγαμε ανόρεχτα ή με ευχαρίστηση ένα άλλο ζώο . Στην κατοχή τρώγανε γάτες , σκύλους, άλογα, γαϊδούρια και θα ξαναγίνει αυτό σε ευρεία κλίμακα όπου να’ναι.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια και μοναδική λύση να απαλλάξουμε τα ζώα από αυτόν τον φαύλο κύκλο διατροφής μας. Ο κανιβαλισμός. Μερικοί βίγκαν απ΄ότι διαβάζω θα το προτιμούσαν για μας που δεν μπορούμε χωρίς κρέας να τρώμε ο ένας τον άλλον . Προσωπικά δεν το εγκρίνω ούτε ηθικά, ούτε γαστριμαργικά αλλά εγώ δεν τρώω ούτε φίδια ούτε ακρίδες όπως οι Ασιάτες, ούτε άλογα όπως πολλοί Ευρωπαίοι και στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να φάω ούτε τα σαρκοβόρα ζώα. Υποθέτω ότι οι βίγκαν θα αναλάβουν πρόθυμα να ταΐζουν λιοντάρια ,λύκους αλλά και σκυλιά γατιά και καρχαρίες όταν θα μας έχουν επιβάλλει την χορτοφαγία.
Άνθρωποι που μας τρυπάνε χίλιες πληγές και αρρωσταίνουμε επιλεκτικά από κάποια απ΄όλες. Και θέλουμε να κόψουμε απ΄την Λερναία Ύδρα ένα κεφάλι έχοντας προειδοποιηθεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα ξεφυτρώσουν δέκα νέα κεφάλια δηλαδή νέες πληγές. Τι να πω; Περί ορέξεως ουδείς λόγος όπως υπαγορεύει η σωστή παιδεία και η δημοκρατία. Για τους μερακλήδες της ημέρας που θα σηκωθούν τουμπανιασμένοι σήμερα απ΄το τραπέζι με πολλή αγάπη διάλεξα το σχετικό tube.
Kαι μια απορία, το μήλο της γνώσης στην χορτοφαγία επιτρέπεται;
Πηγή: imerodromos.gr
Ισαάκ Σούσης: Σχετικά με τον Συντάκτη
To θέμα απόλυτη χορτοφαγία για να σταματήσει η σφαγή των ζώων, βιομηχανική ή πρωτόγονη, επανέρχεται όλο και δριμύτερο κάθε Πάσχα. Μάλιστα, οι βίγκαν ακτιβιστές προχωρούν σε συμβολικές – μόνο όσον αφορά το μέγεθος φυσικά συμβολικές- βίαιες ενέργειες που ανακινούν γερά κάτι που απασχολεί πολύ περισσότερους αλλά που δεν θα έκαναν απολύτως τίποτα γι΄αυτό.
Ένας απ΄αυτούς που δεν θα έκαναν απολύτως τίποτα πέρα από την επιβολή του πιο ανώδυνου τρόπου θανάτωσης των ζώων είμαι κι εγώ. Το να πω ότι ντρέπομαι δεν αλλάζει τίποτα. Το να πω ότι υποφέρω ψυχικά είναι ολότελα αλήθεια. Είναι από τα χιλιάδες θέματα. Ανακαλύπτω διαρκώς κι άλλα μιας και είμαι σύγχρονος μ΄αυτή την εποχή διαρκούς αμφισβήτησης των πάντων, που με κάνουν να υποφέρω ψυχικά και υποφέρω μόνιμα, γιατί δεν υπάρχουν αναίμακτες και παραδείσιες λύσεις.
Πιστεύω απόλυτα ότι η κορυφή της ανθρώπινης κατάστασης είναι να υποφέρει κανείς και να σταματήσει αυτή η αφόρητη σάχλα του “σκεπτόμαστε θετικά”που μας κάνει ακόμα πιο δυστυχισμένους. Δεν φτάνει που είμαστε αντιφατικές κατασκευές μας υποχρεώνουν από πάνω να λογοκρινόμαστε και να υποκρινόμαστε και να αναπαριστούμε έναν απάνθρωπο κλόουν.
Οι αντιφάσεις μας είναι συντριπτικές και οφείλουμε να τις γνωρίζουμε για να είμαστε λιγότερο αλαζονικοί , επηρμένοι και να πατάμε πάνω στη γη σιγανά και ταπεινά . Η κάθε χαρά εξάλλου είναι συνυφασμένη με την δυστυχία, με την αδικία που ξεκινά απ΄ το να μην είναι όλοι χαρούμενοι. Έτσι κι αλλιώς φτάνει στο σαδιστικό αίσθημα χαράς που αισθάνονται όσοι εσκεμμένα ασχημονούν στους άλλους ανθρώπους αλλά και στη φύση. Σαδισμός που επίσης είναι η αλαζονεία που δημιουργείται σε κάποιους που δεν αντέχουν να είναι ρεαλιστές και αναγνωρίζοντας το κακό ως εκ των ων ουκ άνευ της ζωής δεν αντέχουν επίσης να αποδεχθούν την ελλειμματική τους κατασκευή και γι΄ αυτό εκδικούνται την ανάπηρη ηθική και τους υπόλοιπους υποκριτές ανθρώπους με το να ασκούν σαδισμό. Το πάθος τους τούς τυφλώνει ώστε αντικειμενικά να αναγνωρίσουν πως ούτε αυτή η επιλογή είναι λυσιτελής, και οδηγεί σε ένα απαίσιο μεν σίγουρο όμως τέλος για τον άνθρωπο. Αυτοί είναι οι τελειομανείς του κακού.
Οι περισσότεροι είμαστε μέτριοι δηλαδή αυτοί που μας αρέσει να τρώμε το αρνάκι αλλά δεν θα το σφάζαμε οι ίδιοι. Έτσι είναι. Ο κυνισμός και η αναισθησία μόνο χειρότερο το κάνουν όλο αυτό. Πολλοί κλάψαμε γοερά σαν παιδιά όταν μας βάλαν στο τραπέζι την μερίδα μας από ένα αγαπημένο μας ζώο που το είχαμε χαϊδέψει και περιποιηθεί μια μέρα πριν. Δεν πέρασαν πολλές μέρες που φάγαμε ανόρεχτα ή με ευχαρίστηση ένα άλλο ζώο . Στην κατοχή τρώγανε γάτες , σκύλους, άλογα, γαϊδούρια και θα ξαναγίνει αυτό σε ευρεία κλίμακα όπου να’ναι.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια και μοναδική λύση να απαλλάξουμε τα ζώα από αυτόν τον φαύλο κύκλο διατροφής μας. Ο κανιβαλισμός. Μερικοί βίγκαν απ΄ότι διαβάζω θα το προτιμούσαν για μας που δεν μπορούμε χωρίς κρέας να τρώμε ο ένας τον άλλον . Προσωπικά δεν το εγκρίνω ούτε ηθικά, ούτε γαστριμαργικά αλλά εγώ δεν τρώω ούτε φίδια ούτε ακρίδες όπως οι Ασιάτες, ούτε άλογα όπως πολλοί Ευρωπαίοι και στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να φάω ούτε τα σαρκοβόρα ζώα. Υποθέτω ότι οι βίγκαν θα αναλάβουν πρόθυμα να ταΐζουν λιοντάρια ,λύκους αλλά και σκυλιά γατιά και καρχαρίες όταν θα μας έχουν επιβάλλει την χορτοφαγία.
Άνθρωποι που μας τρυπάνε χίλιες πληγές και αρρωσταίνουμε επιλεκτικά από κάποια απ΄όλες. Και θέλουμε να κόψουμε απ΄την Λερναία Ύδρα ένα κεφάλι έχοντας προειδοποιηθεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα ξεφυτρώσουν δέκα νέα κεφάλια δηλαδή νέες πληγές. Τι να πω; Περί ορέξεως ουδείς λόγος όπως υπαγορεύει η σωστή παιδεία και η δημοκρατία. Για τους μερακλήδες της ημέρας που θα σηκωθούν τουμπανιασμένοι σήμερα απ΄το τραπέζι με πολλή αγάπη διάλεξα το σχετικό tube.
Kαι μια απορία, το μήλο της γνώσης στην χορτοφαγία επιτρέπεται;
Πηγή: imerodromos.gr
Ισαάκ Σούσης: Σχετικά με τον Συντάκτη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου