Ηλίας Περάκης
«Με απόφαση του αρχηγού της ελληνικής αστυνομίας απαγορεύτηκαν οι συγκεντρώσεις άνω των 100 ατόμων από σήμερα Τρίτη 26/1/2021 έως Δευτέρα 1/2/2021».
1. Να μη βάλω βαθμούς στο Α’ τετράμηνο στους μαθητές μου για τους εξής λόγους:
ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ
ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ !!!
2. Στο καίριο θέμα των απουσιών προτείνω στο σύλλογο των καθηγητών του σχολείου μας να πάρει απόφαση να μην βάλουμε τις απουσίες εκείνων των μαθητών, που αποδεδειγμένα δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνιμα ή προσωρινά.
Είναι προφανές ότι το υπουργείο θέλει για άλλη μια φορά να δείξει τον ξεκάθαρο ταξικό χαρακτήρα της κυβέρνησης.
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στη περσινή καραντίνα, το υπουργείο έδωσε το δικαίωμα στους μαθητές να μην έρχονται καν στο σχολείο με μια απλή δήλωση!!
ΥΓ.1
Αν βάλουμε τις απουσίες που ζητά το υπουργείο, τότε αρκετοί μαθητές ήδη έχουν μείνει.
ΥΓ.2
Για την ιστορία και μόνο,«δια ζώσης»είναι και το μάθημα στο σχολείο αλλά και η τηλεκπαίδευση!!
ΥΓ.3
Ζητώ άλλους 99 για να κάνουμε το Σάββατο μια συγκέντρωση στο Γαλάτσι με πολιτικό θέμα:
Ο Ηλίθιος και ο Πανηλίθιος!!!
Ηλίας Περάκης
Εκπαιδευτικός
Η Σφήκα: Επιλογές
«Με απόφαση του αρχηγού της ελληνικής αστυνομίας απαγορεύτηκαν οι συγκεντρώσεις άνω των 100 ατόμων από σήμερα Τρίτη 26/1/2021 έως Δευτέρα 1/2/2021».
1. Να μη βάλω βαθμούς στο Α’ τετράμηνο στους μαθητές μου για τους εξής λόγους:
Ø Από την αρχή του σχολικού έτους και μέχρι την καραντίνα στα τμήματα που έχω, μπήκα από καθόλου έως ελάχιστες ώρες και εννοείται όλοι πάντα με μάσκα, πράγμα που σημαίνει ότι τα παιδιά δεν πρόλαβα να τα γνωρίσω από κάθε άποψη, κυρίως βέβαια εκπαιδευτικά.
Ø Από την καραντίνα και ύστερα τα πράγματα δυσκόλεψαν ακόμη περισσότερο αφενός γιατί αρκετά παιδιά δεν έχουν μπει καθόλου στην τηλεκπαιδευτική τάξη και άλλα παροδικά και αφετέρου οι κλειστές κάμερες των παιδιών συνέχισαν και επέτειναν το πρόβλημα της μη αναγνωρισιμότητας.
Άρα το να έχουμε σχηματίσει γνώμη για κάποιους μαθητές και να βάλουμε βαθμούς μόνο σ’ αυτούς, θεωρώ ότι είναι εντελώς άδικο για τα υπόλοιπα παιδιά.
Συμπέρασμα η τηλεκπαίδευση στα σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με αναλογία εκατοντάδες μαθητές ανά καθηγητή, δεν έχει καμία σχέση με την εκπαίδευση από κοντά.ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ
ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ !!!
2. Στο καίριο θέμα των απουσιών προτείνω στο σύλλογο των καθηγητών του σχολείου μας να πάρει απόφαση να μην βάλουμε τις απουσίες εκείνων των μαθητών, που αποδεδειγμένα δεν είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνιμα ή προσωρινά.
Είναι προφανές ότι το υπουργείο θέλει για άλλη μια φορά να δείξει τον ξεκάθαρο ταξικό χαρακτήρα της κυβέρνησης.
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι στη περσινή καραντίνα, το υπουργείο έδωσε το δικαίωμα στους μαθητές να μην έρχονται καν στο σχολείο με μια απλή δήλωση!!
ΥΓ.1
Αν βάλουμε τις απουσίες που ζητά το υπουργείο, τότε αρκετοί μαθητές ήδη έχουν μείνει.
ΥΓ.2
Για την ιστορία και μόνο,«δια ζώσης»είναι και το μάθημα στο σχολείο αλλά και η τηλεκπαίδευση!!
ΥΓ.3
Ζητώ άλλους 99 για να κάνουμε το Σάββατο μια συγκέντρωση στο Γαλάτσι με πολιτικό θέμα:
Ο Ηλίθιος και ο Πανηλίθιος!!!
Ηλίας Περάκης
Εκπαιδευτικός
Η Σφήκα: Επιλογές
en.uoa.gr Knowledge that evolves Αια Μοβουλγαρε Καμορα https://www.youtube.com/watch?v=M35HLWF6PeA
ΑπάντησηΔιαγραφήkatadromeis.blogspot.com Talokas vs Paschalis Kamora ΛΟΚ lrv.lt
ΑπάντησηΔιαγραφήevripidis.gr Aρουραιος Οινομαος vs Πασχαλη Καμορα
ΑπάντησηΔιαγραφήen.uoa.gr μητρουβρις νηγατεος φυξηλις ευνου χως ει ουδας νημερτης Καμορατεος tovima.gr Ιθμα vs Πασχαλη Καμορα - Γηδειρα vs Πασχαλη Καμορα - Ζαγκλη vs Πασχαλη Καμορα - space.mit.edu Kavli vs Paschalis Kamora nytimes.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήen.uoa.gr ee gaga vs Bulgar Kamoraga bnd.bund.de
ΑπάντησηΔιαγραφή