Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

Προς συμμόρφωση των απανταχού Γιάννη-Αγιάννηδων…

Ευαγγελία Τυμπλαλέξη


Καθημερινές αναλύσεις για την πορεία της Οικονομίας και για την εξέλιξη της αστάθειας στην ευρύτερη ζώνη. Οι καταθέσεις και οι διαρροές τους. Επιχειρήσεις ισχύος με την Αποικιοποίηση και την Οικειοποίηση στο ακρόβαθρο του στόχου. Οι συντάξεις και το ψαλίδισμά τους. Κανείς δεν μιλάει για τους «Αόρατους»!!

Πολλάκις έχω αναρωτηθεί σχετικά με την Ευθύνη του ατόμου και των μαζών. Έχουμε μερίδιο στο Γίγνεσθαι ή είμαστε έρμαια στον Καραγκιοζομπερντέ;;;

Η Ιστορία έχει αποδείξει πως ο «ανθρωπάκος… ο Μέγας» θέλγεται απ’ τη φρίκη, την οποία επινοεί προς επικυριαρχία σε άλλα ομοειδή ή αλλοειδή Ζώα - χρησιμοποιεί προς παραδειγματισμό - προωθεί ως «ψυχαγωγική» αντίσταση. Κατά την παρατήρηση-μελέτη των κοινωνικών δομών ανά τους αιώνες πάντα υπάρχει η Ταξική διαστρωμάτωση, κάποιοι ευυπόληπτοι που ακολουθούν κατά γράμμα τον νομικισμό, που οι ίδιοι συντάσσουν και στον οποίο στηρίζουν την προστασία των αγαθών - της θέσης - του γοήτρου τους και κάποιοι διώκονται επειδή αντιτίθενται στην τυπολατρεία. Αναδρομικά λοιπόν, ποιοι ήταν:

  • αυτοί, που ρίχνονταν στο Βάραθρο απέναντι απ’ την Ακρόπολη στην Αθήνα των Κλασσικών Χρόνων, και για ποιους λόγους «στέφονταν με το ακάνθινο στεφάνι» του Μελλοθάνατου;; Δόκιμο να διασαφηνιστεί πως το Βάραθρο βρισκόταν επί του δημόσιου δρόμου προς τον Πειραιά, ώστε να εκτίθεται το κατακρεουργημένο σώμα στη θέα των περαστικών προς φρονηματισμό τους.
  • αυτοί, που αποφάσιζαν να καταθέσουν τη ζωή τους οβολό στις Μονομαχίες της αιμοδιψούς Ρωμαϊκής Κοινωνίας, και για ποιους λόγους υπηρετούσαν τον εκπαιδευτικό πυρήνα της απόλυτης πολεμικής μηχανής;; Δόκιμο να διασαφηνιστεί πως ο όρος Gladiator έλκει τη ρίζα του απ’ το gladius, που σημαίνει ξίφος. Ο Μονομάχος ετοιμαζόταν με τελετουργική μύηση στην αγριότητα και στην εξολόθρευση του «αντιπάλου», ο οποίος διήγε τις ίδιες ακριβώς συνθήκες βίου κι επομένως δεν ήταν και τόσο «αντίπαλος»! Στην ουσία οι πραγματικοί Αντίπαλοι έκλειναν τα εισιτήριά τους για τις κερκίδες των επισήμων ή των Μεσαίων και Μικρό-μεσαίων Αστών. Δεν είναι τυχαίο που ονομαζόταν η Μονομαχία munera, που σημαίνει «Δημόσια Προσφορά»!! Οι θεατές υπό το πρόσχημα του εξιλασμού των Πνευμάτων των Νεκρών - των Θεοτήτων - των θανόντων Αριστοκρατών μηχανεύονταν αιματηρές αναπαραστάσεις για να θριαμβολογήσουν σχετικά με την υπεροχή τους.
  • αυτοί, που ρίχνονταν βορά στην αρένα των Θηριομαχιών, στο θέατρο του Διονύσου των Αθηνών και στην Κόρινθο κατά τη μετάβαση στους Ρωμαϊκούς χρόνους;; Δόκιμο να διασαφηνιστεί πως οι «Αθηναίοι Αστοί ανέχονταν να ρέει άφθονο ανθρώπινο αίμα κάτω απ’ την Ακρόπολη, εκεί που κάποτε πρωτοστατούσε η Τραγωδία» κατά την αγανάκτηση του λαϊκού φιλοσόφου Δίων του Προυσαεύς!!
  • αυτοί, που στην Ευρωπαϊκή Δύση του Μεσαίωνα και των Νεότερων Χρόνων, θυσιάζονταν στις πυρές - τους τετραχισμούς - την καρμανιόλα;; Δόκιμο να διασαφηνιστεί πως ο Τετραχισμός συνιστούσε είδος θανατικής ποινής, που επιβαλλόταν στη Γαλλία κατά την εποχή της Μοναρχίας σε ανθρώπους που αποπειρώνται δολοφονία κατά του Βασιλιά, αποτίναξη του ζυγού δηλαδή!! Ο «αντιρρησίας συνειδήσεως» προσδενόταν σε τέσσερα άλογα, τα οποία κατά τον καλπασμό τους διαιρούσαν στα τέσσερα το άτυχο σώμα. Και στα τρία τερατώδους σύλληψης θεάματα οι θεατές προέρχονταν απ’ τα στρώματα των αστών, οι οποίοι τοιουτοτρόπως έδειχναν το διεκπεραιωτικό τους στυλοπάτι στον Μονάρχη και την πάταξη οιασδήποτε μορφής αντίστασης της φτωχολογιάς.
  • αυτοί, που υποβάλλονταν στις αποτρόπαιες πρακτικές φάλαγγας - παλουκωμάτων - τσιγκελιών - αποκεφαλισμών, στην Οθωμανική Αυτοκρατορία;; Δόκιμο να διασαφηνιστεί πως οι «αξιόποινες πράξεις» έβλεπαν την τέλεση της ποινής τους σε κεντρικά σημεία των Πόλεων, όπου οι περαστικοί από θεατές μετατρέπονταν σε συνεργούς.
  • αυτοί, που υπόκειντο σε πάνδημες διαπομπεύσεις στις Πλατείες νησιών και Πόλεων ως «Μοιχοί-Μοιχαλίδες»;; Δόκιμο να αναφερθεί πως οι ποινές ενείχαν ταξικό χαρακτήρα, αφού οι έχοντες μπορούσαν να εξαγοράσουν την ποινή τους και βεβαίως οι έχοντες ήσαν και οι Πελάτες στα πορνεία!
  • αυτοί, των οποίων το σώμα παρέμενε πισσωμένο στο ικρίωμα επί μήνες κατά την Αγγλική κατοχή;; Δόκιμο να αναφερθεί πως στη Ζάκυνθο οι αγχόνες στήνονταν σε υψώματα, ώστε οι διαβάτες να τα βλέπουν και να συμπράττουν εν τέλει στο ανοσιούργημα.
  • αυτοί, που αιματοκυλίστηκαν στους Ιπποδρόμους κατά την περίοδο των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων;; Δόκιμο να αναφερθεί πως ο εκάστοτε Αυτοκράτορας έθετε στη λαϊκή βάση τις υπόνοιές του περί «σφετερισμού του Θρόνου». Οι εξαθλιωμένες μάζες απ’ την απαιδευσία και την πείνα επιδίδονταν σε διαπόμπευση και άνανδρη κακοποίηση των ανυπεράσπιστων κι αιμόφυρτων κρατουμένων, επειδή εναντιώνονταν στην καύση των «Μαγισσών» - στον λιθοβολισμό των «απίστων»! Οι έξω-δυναστικές συγκρούσεις μετεξελίσσονταν σε έσω-δυναστική διαπάλη των Τάξεων.

Όσο και να μελετήσουμε, καταλήγουμε στα ίδια συμπεράσματα. Οι μορφές Εξουσίας ενσπείρουν νάρκες στο Κοινωνικό σώμα και σε πιθανή έκρηξή τους δεν αφυπνίζεται το ανθρώπινο αλλά το ταξικό ένστικτο. Οι αποθηριωμένες αγέλες διψούν για αυτοδικία. Στο παλκοσένικο τα ανώτερα στρώματα θέτουν έναν Γιάννη-Αγιάννη να πρωτοστατεί και να διασαλεύει την Τάξιν, ώστε να κληθούν τα μεσαία και μικρό-μεσαία στρώματα όχι για να υπερασπιστούν τον θώκο του Ανώτερου Αξιώματος, το οποίο είναι δεδομένο, αλλά να διασφαλίσουν τα προνόμια και κέρδη, που απέσπασαν απ’ τη συνέργεια, ώστε να μην καταστούν διαφυγόντα.

Η Βία λοιπόν επεβλήθη ως καταπιεστικό αντίδωρο ανά τους αιώνες και σε μεταπολιτευτικό επίπεδο διαχέεται ενεργοποιώντας τους βραχίονες του κορπορατισμού στην ημεδαπή - στην διηπειρωτική - στην διατλαντική συμμαχία. Επιπροσθέτως χρησιμοποιεί ως Μάννα εξ ουρανού την προέκταση, που τεχνούργησε με κινήσεις χειρουργικής συνέπειας και λεπτομέρειας. Είναι η ασύμμετρη Απειλή εξ Ανατολάς, που επικρέμαται σαν Δαμόκλειος Σπάθη. Σιγά αλλά σταθερά το φαινόμενο ISIS επελαύνει στην Ανατολή με μαζικές εκτελέσεις ετερόδοξων - καρατόμηση ομήρων - βασανισμούς γυναικών - διαπόμπευση της ελεύθερης σεξουαλικότητας και των συναφών μορφών της και παρελαύνει στη Δύση με διεμβόλιση της Συνείδησης. Το φαινόμενο ISIS συνιστά μία δυσπρόσιτη και μάλλον δυσεπίλυτη θεματική, επειδή αφορμάται από πολλαπλότητα αιτιών και αιτιάσεων. Ο Ιμπεριαλισμός με τις καταπιεστικές μεθόδους αιώνων. Οι παθογένειες κατακερματισμού των κοινωνικών στρωμάτων που ερείδονται σε θρησκευτικές αντινομίες, όπως η προαιώνια έχθρα ανάμεσα στις βαρύνουσας σημασίας συνιστώσες του Ισλαμισμού, των Σουνιτών και Σιιτών. Η διαπάλη των Τάξεων και η ανύπαρκτη Ηθική της Τεχνολογίας. Η Εταιρειοκρατία και ο Κρατικός Κορπορατισμός που υπερφαλάγγισε εδώ και πολλές δεκαετίες τον Δημόσιο Τομέα. «Αυτός ο Κόσμος χωρίς αξίες, στον οποίο οι αξίες έχουν προστεθεί από ανθρώπινη επιλογή, είναι κατώτερος του Ανθρώπου, ένας Κόσμος αντικειμένων-πραγμάτων. Ένας Κόσμος χωρίς ανθρώπους. Ένας Κόσμος απ’ τον οποίο ο άνθρωπος αυτοβούλως έχει αποχωρήσει και στον οποίο είναι έτσι ικανός να επιβάλει τη βούλησή του» όπως χαρακτηριστικά διατυπώνει ο Louis Dumont, με την παρατηρητική του Φιλοσοφία να εστιάζει στους Πολιτισμούς ανά τον Κόσμο και εντρύφηση στον Δυτικό και Ινδικό Πολιτισμό.

Όλες οι παράμετροι που συνιστούν την Τρομοκρατία ως συγκεντρωτικό αντίδοτο και μεταπολιτευτικά αποτυπώνεται ως εξής:

  • Τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως συνέπραξαν το 1975 στη σύσταση της ομάδας TREVI προς επίρρωση των ανακλαστικών απέναντι στην διασυνοριακή Τρομοκρατία.Από τούδε και στο εξής οι Αστυνομικές Αρχές δηλώνουν την ομόψυχη συνεργασία τους απέναντι στον Εχθρό.
  • Το 1993 έρχεται η Συνθήκη του Μάαστριχτ να επισφραγίσει την κολεγιά δια της συμπερίληψης του «μείζονος οργανωμένου εγκλήματος» στον Τομέα Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων.
  • Το 1995 συμπηγνύεται η Europol με «όραμα» τον εντοπισμό - τη δίωξη - τη σύλληψη των Εγκληματιών. Η εν λόγω συμφωνία τίθεται σε ισχύ το 1999 και στο πλαίσιο εφαρμογής της ορίζεται ειδικό Τμήμα διασυνδέσεων με τα ομόλογά του ανά την Ευρωπαϊκή Επικράτεια και με το Κεντρικό στη Χάγη, του οποίου η συγκεντρωτική αρμοδιότητα επιτυγχάνεται με την ψήφιση της Συνθήκης του Άμστερνταμ το 1997.
  • Το 1999 το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υπό την προεδρία του Jacques Santier στο Τάμπερε προχωρεί στην πλήρωση της Δικαστικής Συνεργασίας. Οι εκπρόσωποι των χωρών της Ευρωζώνης ευαγγελίζονταν τη συνδιαμόρφωση προγραμμάτων με γνώμονα την παγίωση των «Ελευθερίας - Ασφάλειας - Δικαιοσύνης», αρχές οι οποίες τη μεσολαβήσει «Πολιτικής βούλησης» θα αναφαίνονταν ως οι πλέον ικανές να υποστηρίξουν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και να σταθούν τροχοπέδη στην εξάπλωση της Βίας. Στο πλαίσιο αυτής της απόφασης συνυφαίνεται και η Αρχή της Αμοιβαίας Αναγνώρισης Δικαστικών Αποφάσεων.
  • Στις 5 Σεπτεμβρίου το 2001, ας προσέξουμε την ημερομηνία, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατακυρώνει μία Απόφαση-Πλαίσιο, με την οποία ακυρώνεται η επιμέρους κρατική δικαιοδοσία και αντικαθίσταται με το «Ευρωπαϊκό Ένταλμα Έρευνας και Σύλληψης», το οποίο υποστηρίζεται ταυτόχρονα από νομοθετικές διατάξεις που εδράζονται σε διαφοροποιημένους κανόνες και διευκρινίσεις περί των όρων «Έγκλημα» και «Ποινή». Συνακόλουθα ανοίγει διάπλατα η κερκόπορτα παρείσφρησης του «Ευρωπαϊκού Εντάλματος Έρευνας και Σύλληψης» ως το πλέον εντεταλμένο. Το «τρομοκρατικό χτύπημα» της 11ης Σεπτέμβρη προσφέρει τον καταλύτη για ισχυροποίηση του Νομοθετικού πυλώνα κατά της Τρομοκρατίας.
  • Το 2002 λαμβάνει τη σκυτάλη απ’ τους προκατόχους, οι οποίοι θεμελιώνουν τους απαραίτητους ακρογωνιαίους λίθους, η Eurojust. Η απόφαση 2002/187/ΔΕΥ και η τροποποίηση αυτής, 2009/426/ΔΕΥ αρθρώνουν θεσμικά τον συντονισμό των Εισαγγελικών Αρχών. Εκπρόσωποι Εισαγγελείς μεταβαίνουν στη Χάγη, ώστε να προσκομίσουν τα δέοντα από πλευράς της κάθε χώρας για την κατάρτιση των Αποφάσεων-Πλαίσιο. Από κοινού με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο στοιχειοθετούν νομικά ερείσματα παράκαμψης Ενταλμάτων και Διαδικασίες Έκδοσης και αντικατάστασης των Διαδικασιών με «απλή μεταφορά» των κατηγορουμένων.
  • Το 2003 μοριοδοτείται η σύμπραξη Ευρωπαϊκής Ενώσεως και Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής με την υπογραφή της Συμφωνίας Έκδοσης και Αμοιβαίας Δικαστικής Συνδρομής, η οποία ωστόσο αντιπαρέρχεται τη Διακήρυξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, αφού η παράγραφος «Passenger Name Records=PNR=Διαβίβαση Ονομαστικών Στοιχείων Επιβατών» εμφανίζεται διάτρητη Νομικά.
  • Το 2004 και με αφορμή τις βομβιστικές επιθέσεις στη Μαδρίτη το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο διακηρύττει τη «Ρήτρα Αλληλεγγύης=Solidarity Clause», της οποίας η θεσμοθέτηση ταξινομείται στο Άρθρο 222 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης=ΣΛΕΕ. Το μέλημα της Διακήρυξης είναι η πρόληψη των τρομοκρατικών κρουσμάτων.
  • Το 2005 και με αφορμή τις βομβιστικές επιθέσεις στο Λονδίνο ενσωματώνεται και η «Αντιτρομοκρατική Στρατηγική», με την οποία δομείται ένα πυκνό πλαίσιο πρόληψης - προστασίας - καταστολής - αντιμετώπισης.
  • Το 2009 και αφού οι εμπόλεμες συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή μαίνονται και πυροδοτούν την ανεξέλεγκτη ροή μεταναστών και προσφύγων, το «Πρόγραμμα της Στοκχόλμης» εμφανίζει τη «διάθεση» «Προσέγγισης του Ουσιαστικού και Ποινικού Δικαίου», το οποίο επικαιροποιείται το 2010 και εμπεριέχει «Νομοθετικές και μη-Νομοθετικές!!» διευθετήσεις για την οριοθέτηση ενός «Ελεύθερου χώρου Ασφάλειας και Δικαιοσύνης»!! Κάτι που απαιτεί κεντρομόλο πλαίσιο αποφάσεων.
  • Το 2012 υπό τα όμματα του Πολίτη η «Διασφάλιση της ιδιωτικής Ζωής του Ατόμου σ’ έναν συνδεδεμένο Κόσμο», τουτέστιν το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προστασίας Δεδομένων, το οποίο ενδιατρίβει σε λεπτομέρειες σχετικά με το ψηφιακό περιβάλλον. Μία τροποποίηση που ανατρέπει την Απόφαση-Πλαίσιο 2008/977/ΔΕΥ, ώστε να προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα που κρίνονται ωστόσο παραβιασμένα λόγω της επεξεργασίας για σκοπούς Πρόληψης και Διερεύνησης αξιόποινων πράξεων!!
  • Το 2015 στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ρυθμίζεται η «Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Εσωτερική Ασφάλεια», κατά την οποία γίνονται σεβαστές οι δραστηριότητες των Κρατών αλλά επιβάλλεται η κεντροποίηση της λήψης των Αποφάσεων στο όνομα των «Διασυνοριακών Κινδύνων» και με πρώτιστο στόχο την τρομοκρατία - το οργανωμένο έγκλημα - το έγκλημα στον κυβερνοχώρο. Ωσαύτως δημιουργείται το σύστημα ECRIS, το οποίο προβλέπει «ανταλλαγή πληροφοριών απ’ τα Ποινικά Μητρώα των Κρατών-Μελών, ώστε να περιλαμβάνει και τα μητρώα πολιτών Τρίτων Χωρών». Ταυτοχρόνως δημιουργείται το Ευρωπαϊκό Αντιτρομοκρατικό Κέντρο. Οι επιθέσεις στο Παρίσι το 2015 ευνοούν την ανάπτυξη της «Στρατιωτικής-Διπλωματικής Κινητικότητας». Η Ευρώπη αναμοχλεύει το άρθρο 222 της ΣΛΕΕ για να ελέγξει τα σύνορά της, κίνηση η οποία συνδέεται άμεσα με τη γκετοποίηση προσφύγων στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως σε χώρες-πύλες, όπως η Ελλάδα.
  • Το 2016 μπαράζ επιθέσεων σε Βρυξέλλες - Βερολίνο - Νίκαια σηματοδοτούν επιτακτική την ανάγκη για περαιτέρω ενδυνάμωση των νομικών εργαλείων.

NATO - Ε.Ε - FRONTEX οικοδόμησαν χωρίς αιδώ στρατόπεδα συγκεντρώσεως, όπου «γκετοποιούνται» οι έκπτωτοι, των οποίων έχουν φροντίσει οι Δυνατοί να υφαρπάξουν τα βιοποριστικά μέσα επιβίωσης κι ενδεχομένως πλουτισμού τους. Όσον αφορά στα προβλήματα των «μειονοτήτων» καλό να υπάρχει ένας άσος στο μανίκι για να δικαιολογήσουν οι Ισχυροί την ανακατάταξη του γεωπολιτικού χάρτη.Όλοι οι Νομοθετικοί πυλώνες στρέφουν την πλώρη στην εκχώρηση κυριαρχίας των Κρατών στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ανάγνωση και μόνο των εδαφίων του Νομοθετικού Πλαισίου αντιστρέφει την ίδια τη διατύπωσή του, όπως έχει αναφερθεί και σε παλαιότερο κείμενο, επειδή στον Ποινικό Κώδικα της Ελλάδας αλλά υπαγόμενης στον Ευρωπαϊκό Κλοιό αναφέρονται:

  • στο άρθρο 170 «Όποιος με πρόθεση συμμετέχει σε δημόσια συνάθροιση πλήθους που διαπράττει με ενωμένες δυνάμεις κάποια από τις πράξεις του άρ. 167 τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.Οι υποκινητές της στάσης, καθώς και εκείνοι που μεταχειρίστηκαν σωματική βία ή απειλές σωματικής βίας ή βιαιοπράγησαν τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών, αν άλλη διάταξη νόμου δεν τιμωρεί την πράξη με βαρύτερη ποινή.»
  • στο άρθρο 183 «Όποιος με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει δημόσια σε απείθεια κατά των νόμων ή των διαταγμάτων ή εναντίον άλλων νόμιμων διαταγών της αρχής τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών.» (Οφείλει ο Πολίτης να κλίνει την κεφαλή στον οποιονδήποτε Νόμο ανεξάρτητα αν αυτός εμφανίζεται δίκαιος ή άδικος ή καταστροφικός ή καταχρηστικός!!!)
  • στο άρθρο 187§1 «Όποιος συμφωνεί με άλλον να διαπράξουν ορισμένο κακούργημα ή ενώνεται με άλλον για την διάπραξη περισσότερων κακουργημάτων που δεν καθορίστηκαν ακόμη ειδικά, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.» (εφ’ όσον τα κακουργήματα δεν καθορίστηκαν ακόμη ειδικά, επαφίεται στην ανεξέλεγκτη ίσως βούληση της Δικαστικής ή Πολιτικής Αρχής να τα προσδιορίσει κατά το δοκούν;;;)
  • στο άρθρο 191 «Σε φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και σε χρηματική ποινή καταδικάζεται όποιος διασπείρει σε οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις ή φήμες ικανές να επιφέρουν ανησυχίες ή φόβο στους πολίτες ή να ταράξουν τη δημόσια πίστη ή να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού στο εθνικό νόμισμα ή στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας ή να επιφέρουν διαταραχή στις διεθνείς σχέσεις της χώρας.» (Ποιος θα διασαφηνίσει-οριοθετήσει εν τέλει το ψευδές και το ειλικρινές σ’ αυτόν τον Κόσμο;;;)
  • στο άρθρο 192 «Όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και έτσι διαταράσσει την κοινή ειρήνη,τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, αν σύμφωνα με άλλη διάταξη δεν επιβάλλεται αυστηρότερη ποινή.» (Μάλλον γι’ αυτό αθωώθηκαν οι αστυνομικοί που έκαναν ανεξέλεγκτη χρήση χημικών και βίας τον Ιούνιο του 2011. Σίγουρα οι συναθροισμένοι διέγειραν τους εαυτούς τους σε αμοιβαία διχόνοια με τους Υπουργούς-Βουλευτές που ψήφιζαν το μεσοπρόθεσμο!!! Σημειωτέον ο Τσίπρας τους μήνυσε, ο Τσίπρας τους αθώωσε!)
  • στο άρθρο 194 «Όποιος με σκοπό την αποδοκιμασία δικαστικής απόφασης με την οποία επιβλήθηκε χρηματική ποινή ή αποζημίωση ή δικαστικά έξοδα προσκαλεί δημόσια σε συνεισφορά για την καταβολή τους ή δημοσιεύσει τα ονόματα συνδρομητών για τέτοιο σκοπό τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών ή με χρηματική ποινή.» (Απαγορεύεται η αλληλεγγύη μεταξύ των συμπολιτών δηλαδή!!!)
  • στο άρθρο 196 «Ο θρησκευτικός λειτουργός που κατά την ενάσκηση των έργων του ή δημόσια και με την ιδιότητά του προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε εχθροπάθεια κατά τις πολιτειακής εξουσίας ή άλλων πολιτών τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τριών ετών.» (Το εδάφιο φωτογραφίζει τον Αμβρόσιο ή τον Ιγνάτιο!!!)
  • στο άρθρο 204 «Όποιος μεταχειρίζεται απατηλά μέσα για ν’ αποφύγει ο ίδιος ή κάποιος άλλος, ολικά ήμερικά, διαρκώς ή πρόσκαιρα την υποχρέωση για στράτευση τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη. Το δικαστήριο μπορεί να επιβάλλει και στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων.» (Πόσο πιο απατηλό μέσο απ’ την εξαγορά της θητείας, δικλείδα την οποία δεν μπορούν τα κατώτερα στρώματα να χρησιμοποιήσουν προς αποφυγή λόγω της οικονομικής τους δυσπραγίας!!! Να σημειωθεί βέβαια πως τάσσομαι κατά της στρατιωτικής θητείας λόγω της κάθετης αντίθεσής μου στις εμπόλεμες συρράξεις.)
  • στο άρθρο «Όποιος κατασκευάζει, προμηθεύεται ή κατέχει εκρηκτικές ύλες ή εκρηκτικές βόμβες με σκοπό να τις χρησιμοποιήσει για να προξενήσει κοινό κίνδυνο σε ξένα πράγματα ή κίνδυνο για άνθρωπο ή να τρομοκρατήσει τους πολίτες ή να τις παραχωρήσει σε άλλον για τέτοια χρήση τιμωρείται με κάθειρξη ισόβια ή πρόσκαιρη τουλάχιστον δέκα ετών και με χρηματική ποινή τουλάχιστον 100.000 μεταλλικών δραχμών.» (Οι Οπλοβιομηχανίες που τις κατασκευάζουν και οι Μυστικές Υπηρεσίες, που τις διοχετεύουν δηλαδή;;;)

Στο δια ταύτα…


Μπορούν οι μάζες να αναλάβουν την ευθύνη τους για όλα αυτά ή αρεσκόμαστε στην ανάθεση των ευθυνών στην Ολιγαρχία της Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας;;

Είναι ευκολότερο να αγανακτούμε με τη δολοφονία του ακτιβιστή στο κοσμηματοπωλείο αλλά πολύ δυσκολότερο να κάνουμε εμπάργκο στον θεσμό του Κοσμήματος, επειδή οι συνθήκες εξόρυξης των πολύτιμων λίθων καταδεικνύουν τη βαρβαρότητα, που σημαίνει θα πρέπει να υπάρχει καθολική άρνηση αγοράς των εν λόγω προϊόντων αλλά και άρνηση υπαγωγής μας ως εργαζόμενοι στον εν λόγω Τομέα. Κατ’ εφαπτομένη να κατέβουν τα στυλό σε όλους τους Φορείς.

Ας ρίξουμε μία ματιά καθαρή γύρω-τριγύρω…

  • Κατάκοιτοι σε άσυλα υπόκεινται σε βάναυση μεταχείριση!
  • Τρόφιμοι ψυχιατρείων γίνονται πειραματόζωα!
  • Άρρωστοι σε σύγχρονα νοσοκομεία γίνονται προέκταση της Τεχνολογίας!
  • Εργαζόμενοι υπό εξευτελιστικές συνθήκες! Ανεργία - Επιδόματα ντροπής - Μισθοί πείνας, που αφοπλίζουν ηθικά το άτομο! Και οι «φίλοι» άφαντοι.
  • Φυλετικές διακρίσεις - κακοποίηση της Γυναίκας και του Παιδιού - Μόλυνση της Ατμόσφαιρας!
  • Κερδοσκοπικές επεμβάσεις της χημείας στη διατροφή!
  • Πυρηνικές δοκιμές - Εκτεταμένη ρίψη βομβών - Άνοδος των φασιστικών συνιστωσών!

Και κάποιοι εργάζονται σε όλους αυτούς του Τομείς υπό το πρόσχημα πως κάπως πρέπει να ζήσουμε!! Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να ακούμε πως έχουμε μερίδιο στην ευθύνη αλλά οι Επαναστάσεις γίνονται με σκοπό την ανατροπή κάποιας σαθρότητας, την οποία για να πολεμήσουμε οφείλουμε να χάσουμε κάτι.

Η δολοφονία του ακτιβιστή στο Κοσμηματοπωλείο δεν υπόκειται στην επιφανειακή ατάκα του ιδιοκτήτη αλλά στην πλήρη διάβρωση μιας Κοινωνίας, η οποία δεν κατανοεί πως Βία είναι:

  • η τραπεζική μέγγενη, η οποία οδήγησε στο θάνατο χιλιάδες Έλληνες - εκατομμύρια παγκόσμιους πολίτες. Δεν μπορούμε να έχουμε την Τράπεζα ως Πυλώνα θέσεων εργασίας αλλά να μην καταλαβαίνουμε τι ακριβώς υποστηρίζουμε ή διεκπεραιώνουμε με αυτή τη θέση εργασίας! Και να ονοματοποιούμε το κάψιμο των ΑΤΜ ως τρομοκρατική πράξη!!
  • η ανελέητη άσκηση εξουσίας απ’ τα όργανα του κράτους με βάρβαρες ανακριτικές μεθόδους - καταδιωκτική απόσπαση πληροφοριών - βασανιστήρια φρονηματισμού. Δεν μπορούμε να θέλουμε τα Αστυνομικά κτήρια και τα Υπουργεία ως πυλώνες θέσεων εργασίας αλλά να μην αντιλαμβανόμαστε ενάντια σε ποιον στρεφόμαστε κατά την αμοιβή μας στο ταμείο!!! Και να καταδεικνύουμε την κουκούλα προς αυτό-προστασία και την έντονη συνθηματολογία.
  • η εμπορευματοποίηση της Τέχνης απ’ τον Νεό-Φιλελευθερισμό. Υποτάσσονται τα έργα των καλλιτεχνών στα Επιμελητήρια και στις μαστροπείες των Μάνατζερ. Αντί-Βία λοιπόν είναι η άμεση κινητοποίηση ενάντια στην εν λόγω κατεύθυνση. Αντί-Βία είναι η εκούσια απομάκρυνση από ματαιόδοξους μεγαλεπήβολους στόχους αλλά προσήλωση του έργου στην αφυπνιστική αυτό-οργάνωση.
  • οι αμοιβές πείνας των 300 ευρώ. Φταίει μόνο το ποσόν της αμοιβής ωστόσο;; Αν δηλαδή αμειβόμαστε με 3.000 δηλαδή σε μία Εισπρακτική Εταιρεία δεν μας ενοχλεί να εκφοβίζουμε στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου αυτόν που χρωστάει;; Δεν μας ενοχλεί να υπογράφουμε το αλισβερίσι στις Διοικήσεις των Νοσοκομείων με τις Φαρμακευτικές;; Και τα ηλίθια κειμενάκια στερούμενα κοινωνικού προβληματισμού και βάθους σκέψης, που γίνονται viral και εμφανίζουν τον ατομικισμό και την ξεγνοιασιά ως υποκατάστατο της Ελευθερίας.
  • οι κύριοι εκπρόσωποι του κεφαλαίου, δες Ε.Κ.Τ - ΔΝΤ - Ε.Ε, να υπέρ-ψηφίζουν πανηγυρικά κι ανερυθρίαστα μνημόνια. Αντί-Βία είναι οι άτακτες εξεγέρσεις των χαμηλών στρωμάτων. Κατά πόσον ωστόσο παραγκωνίζουμε τους Αόρατους επειδή μας υπενθυμίζουν το άσχημο πρόσωπο του Κόσμου μας;;
  • ο διαχωρισμός των πληθυσμιακών ομάδων σε ευνοούμενους και μη προνομιούχους, Αντί-Βία είναι να φουντώνει το αίσθημα αδικίας στους περιθωριοποιημένους και να ζητούν δίκαια ανταπόδοση. Δηλαδή λυπόμαστε τους άστεγους αλλά τους διώχνουμε απ’ τα σπίτια ένεκα του Airbnb;; Και δεν πρόκειται για Καλοσύνη ή Κακία.
  • η διαιώνιση του σωματικού - ψυχικού εκφοβισμού, Αντί-Βία είναι η αμφισβήτηση πασών Επιστημών, οι οποίες στέκουν ακρογωνιαίοι λίθοι στο ως άνω εγχείρημα.
  • η Νομοτυπία, Αντί-Βία είναι η αντίσταση στο επαίσχυντο σύνθημα της ανοχής.

Δεν υπάρχει πλέον απόδοση στην Αξία του Ανθρώπου. Η κάθε μειονότητα διεκδικεί την εθνότητά της για να δυναστεύσει κάποια υπό-μειονότητα. Κρατικό - Εθνικό - Ιδιοκτησιακό, με όποιον επιθετικό προσδιορισμό και να συνοδεύσουμε τον όρο, δεν αλλάζει ο πυρηνικός του χαρακτήρας και αυτός είναι το Συμφέρον, στον βωμό του οποίου οικοδομείται ο Αυταρχισμός υπό το εκμαγείο της Κοινωνικής ευρυθμίας. Τα πάντα διακυβεύονται πάνω και κύρια απ’ όλα «μες στο σπίτι, στο τραπεζάκι μπρος, στις σχέσεις, στη φαμίλια, στην καθημερινή ρουτίνα»…



Ευαγγελία Τυμπλαλέξη: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου