Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Αλλά...

Κώστας Γκιώνης


Εγώ αγάπη μου δεν βλέπω σκουπίδια τύπου big brother, δεν με αντιπροσωπεύουν τέτοιου είδους εκπομπές, δεν είναι του επιπέδου μας άλλωστε, αλλά, ήταν σωστό αυτό πού είπε η άλλη στο τύπο, πολύ παρατραβηγμένο, θα μπορούσε μ' ένα άλλο τρόπο να το διατυπώσει νομίζω και ο Μικρούτσικος πολύ καταβεβλημένος δεν βρίσκεις, το έχει όμως νομίζω ακόμα, είδες πως αντιμετώπισε την κατάσταση, με μεγάλη μαεστρία, καλά τους τα πε, ν' αγιάσει το στόμα του, από το ...ελάχιστο πού είδα καλή μου κάνοντας ζάπινγκ, δεν ξέρω κι όλας δεν το παρακολουθώ...

Κοίταξε εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, μακριά από μένα κάτι τέτοια, άλλωστε έχω πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους και περνάμε μια χαρά, αλλά, το να ντύνονται σαν καρνάβαλοι και να κουνιούνται σαν βάρκα στο Κάβο Ντόρο με 9 Μποφόρ, με τρελαίνει, τους βλέπουν και παιδάκια, δεν ντρέπονται τους γονείς τους, ας κάνουν ότι θέλουν στο σπίτι τους, αλλά μέχρι εκεί, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να βλέπουμε τις ανωμαλίες τους και όχι μόνο αυτό να τους αφήνουμε να κάνουν και τα gay pride πού ακούστηκε αυτό, άσε πού θέλουν να υιοθετούν και παιδιά, ο Μπάμπης μητέρα, θα τρελαθούμε τελείως, γι αυτό χρυσή μου γίνονται αυτές οι καταστροφές, τι να σου κάνει κι ο θεούλης έχει φρίξει μ' αυτά πού βλέπει...

Ξέρεις εγώ με τους μετανάστες δεν έχω τίποτα, ποτέ δεν ήμουν ρατσιστής και άλλα τέτοια ακραία, να φανταστείς το σπίτι μας, Αλβανίδα το καθαρίζει και την γιαγιά Γεωργιανή την κρατάει, αλλά, δεν μπορώ με τίποτα τους λαθραίους, δεν τους καλέσαμε εμείς, αν γινότανε αυτό σε κάποια άλλη πολιτισμένη χώρα ακόμα θα τους πυροβολούσαν και μεταξύ μας καλά θα τους κάνανε, τους ανοίξαμε τα σπίτια μας και μας τα κλέψανε, βιάζουν ότι βρουν μπροστά τους, η ζωή μας έχει γίνει μία κόλαση με τους απάνθρωπους πού μπλέξαμε και όχι μόνο αυτό να τους δίνουμε και του κόσμου τα επιδόματα, βέβαια για τους δικούς μας τους συνέλληνες τίποτα, προδότες είναι όλοι, αντί να τους πνίγουμε στη θάλασσα και να εκτελέσουμε τους πολιτικούς στο Γουδί, καθόμαστε και τους βλέπουμε, βρε καλά μας κάνουν...

Εγώ Δήμητρα μου ξέρεις είμαι βαθειά θρησκευάμενη, σέβομαι απεριόριστα την πίστη του άλλου, σε τέτοιο βαθμό πού οι άλλοι με λένε βλάκα, έτσι είμαι δεν μπορώ ν' αλλάξω, αλλά, αυτό πού συμβαίνει μ' αυτούς τους μουσουλμάνους με ταράζει αφάνταστα, έχουν πιάσει όλα τα υπόγεια και τα έχουν κάνει παράνομους ναούς, αφήνουν τα βρωμοπάπουτσα τους έξω οι λίγδηδες σε κοινή θέα και κυκλοφορούν ξυπόλυτοι με τα γλίτσικα ποδάρια τους να σκυλοβρωμάνε, ναι αγαπητή μου Καμπούλ έχει γίνει η κακόμοιρη η Ελλαδίτσα μας, άσε το άλλο πού αυτομαστιγώνονται οι βάρβαροι και πιτσιλάνε με το αίμα τους τα πάντα, θα δεις ότι σε λίγο θα γεμίσουμε ασθένειες μ' αυτούς τους απολίτιστους

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά αλλά, μία πολύ μικρή λέξη πού κάνει την μεγάλη διαφορά, μια λέξη πού ξεβρακώνει το φασίστα, τον ομοφοβικό, τον σεξιστή, τον παλιάνθρωπο, μια λέξη πού τραβάει την κουρτίνα του άγιου και εμφανίζει το τέρας πού κρύβεται ξοπίσω. Την χρησιμοποιείς για όλες τις δουλειές, σ' αγαπάω σαν άνθρωπο, αλλά, θα ήθελα λίγο χρόνο για να μείνω μόνος με τον εαυτό μου. Εγώ δέχομαι την οποιαδήποτε άποψη πού μπορεί να έχει ο άλλος για το πρόσωπο μου, αλλά, αρκεί αυτή η άποψη να δείχνει σεβασμό στο πρόσωπο μου. Εγώ δεν έχω πρόβλημα να ντύνεται η άλλη όπως θέλει, αλλά, μετά θα φταίει ο άλλος πού την βίασε και όχι αυτή πού φορούσε το μίνι μέχρι τον αφαλό...

Όλος ο οχετός της διπροσωπίας, της οπισθοδρόμησης, μέσα σε τέσσερα γράμματα, ΑΛΛΑ, η λογική του καθάρματος πού προσπαθεί να κρύψει την ξετσιπωσιά του πίσω από την μάσκα του δήθεν καλού, δεν αντέχει καν αυτό πού είναι, ξεκινάει πάντα με το δεν είμαι, για να αποδείξει ότι είναι μέχρι το μεδούλι...



Κώστας Γκιώνης: Σχετικά με τον συντάκτη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου