Οι χρήστες θα καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα αν κινούνται τις ώρες αιχμής και χαμηλότερο όταν ο οδικό άξονας δεν έχει κυκλοφοριακό φόρτο.
Το νέο τρόπο υπολογισμού των διοδίων στην Αττική Οδό αλλά και το οικονομικό κλείσιμο παραχώρησης της Εγνατίας αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Δημήτρης Πολίτης μιλώντας στην Καθημερινή.
Μάλιστα ο κ. Πολίτης ξεκαθάρισε ότι στα μέσα του 2023 προγραμματίζεται να κατατεθούν οι οικονομικές προσφορές για την Αττική Οδό επισημαίνοντας ότι: «Τις επόμενες ημέρες θα στείλουμε στα οκτώ υποψήφια σχήματα το σχέδιο της νέας σύμβασης παραχώρησης, ενώ αναμένουμε τις αποφάσεις του υπουργείου Υποδομών για την τιμολογιακή πολιτική στα διόδια. Έχουμε προτείνει ένα μοντέλο τιμολόγησης που θα διαφοροποιείται ανάλογα με την ώρα χρήσης του άξονα και θα συμβάλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου. Εκτιμούμε ότι έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023 θα έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των οικονομικών προσφορών.»
Σχετικά με το οικονομικό κλείσιμο της Εγνατίας Οδού ο κ. Πολίτης ανέφερε ότι: «Πράγματι έχει σημειωθεί μια μικρή καθυστέρηση, που οφείλεται στην πολυπλοκότητα των συμβατικών κειμένων που αφορούν τη χρηματοδότηση, συντήρηση και κατασκευή των επεκτάσεων του έργου. Αναμένουμε την ολοκλήρωση της συναλλαγής μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.»
Πηγή:newsauto.gr
Σημείωση Σφήκας: Δηλαδή, το πρωί που οι άνθρωποι πηγαίνουν στις δουλειές τους, το αντίτιμο θα είναι αυξημένο! Ή τις ώρες επιστροφής.Μήπως νομίζουν ότι δεν έχουν τι να κάνουν και βγαίνουν βόλτα στην Αττική οδό; Η μήπως νομίζουν ότι τα λεφτά τρέχουν από τα μπατζάκια τους και πρέπει να βοηθήσουν και την καημένη την Αττική οδό, αυτή την οδό που άφησε τόσο κόσμο εγκλωβισμένο στα χιόνια και έκλεισε; Ή μήπως να πηγαίνουν στην δουλειά τους τα χαράματα που δεν είναι ώρες αιχμής για να μη πληρώσουν τα διπλά διόδια;
Η Σφήκα: Επιλογές
Η Σφήκα: Επιλογές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου