Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Τσιμάρας Τζανάτος- Ποιήματα

Τσιμάρας Τζανάτος



Η βία του βίου

Πέρασε ένα χαμόγελο και με φώτισε.
Στραφτάλιζε ήλιος στο μάρμαρο των δοντιών
του.
Έπαιζε κουτσό η χαρά στα μάτια του.
Μετά χάθηκε.

Από τότε, ζω με μια λάμπα εκτυφλωτική στο μυαλό μου.
Να μου θυμίζει ότι κάποτε έστω για λίγο
είχα όραση.

Μια φορά αν αγαπήσεις
μετά δεν καταδέχεσαι την πραγματικότητα.

[Τσιμάρας Τζανάτος - Η βία του βίου, Κάπα Εκδοτική]

123.

Ό,τι κινδυνεύει με ενδιαφέρει.
Τα άλλα, έχουν ήδη σωθεί.


Δε με χρειάζονται.

123. - Τσιμάρας Τζανάτος, Η βία του βίου, Κάπα Εκδοτική, 2021


Όσοι δεν αγάπησαν ποτέ κανέναν
Παρακαλούνται όσοι δεν αγάπησαν ποτέ και κανέναν
να υποκριθούν έστω ένα αίσθημα παρεμφερές.
Μπορεί μια μέρα να παράξουν και ένα αυθεντικό
που θα τους σώσει από την ξηρασία που τους
απειλεί.

Όσοι δεν αγάπησαν ποτέ κανέναν - Τ. Τζανάτος | Συλλογή [ΑΓΝΩΣΤΟΥ] Η βία του βίου (Από την έκδοση)

Δεσποινίς Δυστυχία

“Είναι τεράστια η απόσταση από σώμα σε σώμα. Ωκεανοί ανάμεσά μας. Γι’ αυτό λαχανιάζουμε στον Έρωτα. Κολυμπήσαμε πολλά χιλιόμετρα, για να φτάσουμε στον άλλον.”

Τσιμάρας Τζανάτος, 1960 – 18 Αυγούστου 2022 |Δεσποινίς Δυστυχία | εκδόσεις Σοκόλη

106.

Έχω κρυάδες.


Με τριγυρίζει ζωή,μάλλον.

Μην άρπαξα έρωτα φοβάμαι.

Αν κι εχω αντισώματα ερημιάς

Θερμομετρώ τη μοναξιά μου

Από παιδί.


Η βία του βίου

«Αυτό το ζ στη ζωή, όλο βουίζει.
Δεν σέβεται τη νεκρική μας ησυχία»
Τ. Τζανάτος – Η βία του βίου


Πηγή: itravelpoetry.com



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου