Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΑΠΛΑΣΤΟΣ

Του Bill Agg


Γεννηθηκα απλαστος, η κολυμπηθρα μου ειχε καυτο νερο κι ετσι δεν με βαφτισαν, ειμαι αβαφτιστος κι ετσι αιρετικος, δεν ειμαι κανονικος ειμαι αντι - κανονικος . Το μωρουδιστικο κρεβατακι μου δεν ειχε καγκελα, ειμαι ασυμφορος γιατι δεν εχω συμφερον, δεν ειναι οτι δεν θελω αλλα ξερω οτι δεν καταλαβαινω την αληθεια τους, δεν ξερουν ομως οτι δεν το καταλαβαινουν .

Ειμαι ατακτος, η μοιρα μου η προδιαγεγραμμενη το ξερει, κι ετσι αυτο - διαγραφεται κι εγω αυτο - οργανωνομαι, γινομαι στοχος ευστοχος και ικανοποιο σας .


Στη μεγγενη της ζωης δεν προτασω ατσαλι, γινομαι νερο κι ετσι χυνομαι, κι εγω γελαω που σφιγγεται απ'το κακο της, δεν ειμαι ιπποτης, ειμαι ποτης της αληθειας, ποια ειναι αυτη? οταν την βρισκεις νιωθεις ενα γαργαλητο στα στηθια κι ενα χαμογελο στα χειλη, δεν ειμαι φανατικος ουτε ανηκω σε καποιον οικο .

Δεν ανηκω ειμαι ατοπος, δεν εχω τοπο, ουτε τον τροπο να το λεω, ειμαι αβαφτιστος, εχω κι ελπιδα γινομαι λεπιδα κι ετσι ειμαι απιστος σαν παιδι ειμαι ατακτος και δεν φοβαμαι γιατι ειμαι απειθαρχος, α ! ειμαι και τρελος το ξεχασα μα οχι γιατι ειμαι αβαφτιστος αλλα γιατι δεν ειμαι πιστευτος ... δεν θα χαθω γιατι δεν ειμαι πλαστος ... γεννηθηκα απλαστος .