Κυριακή 11 Αυγούστου 2024

Για πες τώρα ακριβοπληρωμένο μου κράτος...



"Ισχυροί άνεμοι και υψηλές θερμοκρασίες, προσοχή για πυρκαγιές" 
Που ακριβώς αποσκοπεί αυτή η ενημέρωση; 
Να προσέξω τι; 
Να μην μπει φωτιά; 
Να μη βάλω εγώ φωτιά; 
Να μη καώ; 
Ωραία ενημερώθηκα, πρόσεξα και φωτιά μπήκε. Τώρα τι;; 
Να φτιάξει ο πολίτης τις χρόνιες παθογένειες; 
Ή απλά να μη καεί και κάψει και την γούνα μερικών; 
Πες παρακάτω αγαπητό κράτος... Τώρα τι;; 
"Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα έρχονται, βροχές, καταιγίδες, χαλάζι, προσοχή από τους πολίτες" Δηλαδή; 
Να βγω να ξεβουλωσω τα φρεάτια; 
Να μείνω μέσα; 
Να βγω έξω; 
Να κάνω βουντού να σταματήσει η κακοκαιρία; 
Να εκκενώσω; 
Να μην εκκενώσω; 
Να πάω να ζήσω σε σπηλιά; 
Τι να κάνω; 
Πες αγαπητό μου και ακριβοπληρωμένο κράτος. Τι να προσέξω; 
Πως σε βοηθήσω; 
Πως να μην σε ταλαιπωρώ; 
Γιατί καταλαβαίνω ότι η ατομική μου ευθύνη είναι βαρύτατη. Βαρύτατη ,γιατί εσύ ως κράτος υπάρχεις για να μου πίνεις τη ζωή γουλιά γουλιά. 
Και φαίνεται ότι το απολαμβάνεις κιόλας. 
Σταλιά σταλιά και αχόρταγα την πίνεις τη ζωή μας. 
Πες λοιπόν, τι πρέπει να κάνω ακόμα; 
Να στη προσφέρω τελειωτικά να ξεμπερδεύουμε μια ώρα γρηγορότερα; 
Ή να σε πάρει ο διάολος μήπως και σωθούμε εμείς;




Λίλα Μήτσουρα: Σχετικά με τον συντάκτη






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου