Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

Διακοπές στο χωριό

Ελένη Γερασιμίδου

Εμένα το χωριό μου είναι στη Σαλονίκη και δεν είναι πιά χωριό εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα ονομάζεται Δήμος και είναι γεμάτο πολυκατοικίες και βίλες αφιλόξενων νεόπλουτων ως επί το πλείστον.

Η ζωή εκεί είναι ακριβότερη από εδώ κι έχω μεγάλο πρόβλημα που δεν υπάρχει ούτε ένας φίλος με μπαξέ ή στάνη να με φιλοξενήσει. Όχι μόνο φίλος ούτε καν γνωστός. Το επιτήδευμα είναι υπό εξαφάνιση…

Επίσης δεν καταλαβαίνω με ποια μαθηματικά κάνουν υπολογισμούς για την οικιακή μας οικονομία τα «μεγάλα μυαλά» των εκάστοτε κυβερνητικών βουλευτών.

Διότι, όπως θα ενθυμείσθε, πριν χρόνια και άλλη κυρία πρότεινε συνταγή για γεμιστά, μη γνωρίζοντας προφανώς να τα μαγειρεύει όπως πρέπει και τις απαιτήσεις σε υλικά που είναι απαραίτητα. Το γεγονός ότι ανήκε σε άλλη Κυβέρνηση είναι απολύτως συμπτωματικό…

Βρίσκομαι, όπως κατανοείτε, σε κατάσταση αμηχανίας μη μπορώντας να ακολουθήσω τις συμβουλές για φθηνές διακοπές.

Να βάλω αγγελία προς αναζήτηση χωριού;

Παρακαλώ μόνο να είναι εδώ γύρω χωρίς διόδια και πολλές βενζίνες, με μπαξέ και κοτούλες. Αν υπάρχει κληματαριά και διαθέσιμο ντιβανάκι από κάτω κι ένα λάστιχο για δρόσισμα …τέλειο.

Θα το αναρτήσω και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -που δεν έχω- για να δουν οι celebrities πώς κάνει διακοπές ο σωστός πολίτης, ο νομοταγής.

Καλό καλοκαίρι αγάπες μου.


Πηγή: katiousa



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου