Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

PAULO COEHLO: "Ευχαριστώ όλους όσους μου προκάλεσαν πόνο , Με δίδαξαν"

Πάουλο Κοέλιο


Ευχαριστώ όλους όσους με ειρωνεύθηκαν για τα όνειρά μου ,
Τρανώσατε την φαντασία μου .
Ευχαριστώ όλους όσους προσπάθησαν να με εγκλωβίσουν στις επιθυμίες τους ,
Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας .
Ευχαριστώ όλους όσους γέμισαν τις στιγμές μου με ψέματα ,
Μου αποδείξατε τη δύναμη της ειλικρίνειας .
Ευχαριστώ όλους όσους δεν πίστεψαν σε μένα ,
Περιμένατε από μένα να μετακινώ βουνά .
Ευχαριστώ όλους όσους με πολέμησαν ,
Αναδείξατε το θάρρος μου .
Ευχαριστώ όλους όσους με έχουν εγκαταλέιψει ,
Μου ελευθέρωσαν χώρο για να δημιουργώ .
Ευχαριστώ όλους όσους με πρόδωσαν , με εξαπάτησαν ,
Με κάνατε πιο προσεκτικό .
Ευχαριστώ όλους όσους μου προκάλεσαν πόνο ,
Με έμαθαν να αναπτύσσομαι και στον πόνο .
Μα το πιο σημαντικό απ’ όλα , ευχαριστώ
Εκείνους που με αγαπούν όπως είμαι ,
Μου δίνουν δύναμη να ζω .

PAULO COEHLO

Ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά : Lectures Bureau

ΠΗΓΗ : paulocoehloblog.com

EIKONA : Το Pride Rock είναι ένας αρχαίος και ογκώδης βράχος που βρίσκεται στα απέραντα Pride Lands, και έγινε διάσημος από την ταινία The Lion King. Είναι το σπίτι του Σίμπα, του πρωταγωνιστή της πρωτότυπης ταινίας.
disneyfandom.com

 


Πηγή: lecturesbureau.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου