Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

«Οχι, δεν τα έχουμε χάσει, η αντιληπτική μας ικανότητα είναι εξαιρετική»! – Μ. Καρυστιανού και Ν.Πλακιάς απαντούν στη διάψευση της Αδειλίνη σχετικά με την παρηγοριά στην εκκλησία



Εκθετη είναι η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γεωργία Αδειλίνη, η οποία επιχείρησε να διαψεύσει την πρόεδρο του Συλλόγου Μαρία Καρυστιανού καθώς και τα μέλη του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων «Τέμπη 2023», για την αποκάλυψη ότι είχε πει στους συγγενείς να βρούνε παρηγοριά στην εκκλησία.

Η Μαρία Καρυστιανού, απάντησε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Open στην Γεωργία Αδειλίνη:


«Όχι, δεν τα έχουμε χάσει, η αντιληπτική μας ικανότητα είναι εξαιρετική και αντιλαμβανόμαστε περισσότερα από όσα θέλει η ίδια (…) Λυπάμαι για ακόμα μια φορά που ακούω την κ. Αδειλίνη, πραγματικά. Θα ήθελα, όμως, να τη δω να απαντά και για τα τελευταία γεγονότα που έχουν δει το φως, για τη μονταζιέρα με τα ηχητικά, για τον ανακριτή που ζήτησε μετά από 13, 14 μήνες τα ηχητικά».

Υπενθυμίζεται ότι μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου όταν κλήθηκε να τοποθετηθεί για την αποκάλυψη των συγγενών των θυμάτων, ότι δηλαδή τους είχε παραπέμψει στην εκκλησία για παρηγοριά, είπε: «Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι – αντί να διαβεβαιώσω, οποιανδήποτε συγγενή προσέφυγε σε εμένα, ότι θα κάνουμε ό,τι απαιτεί η δικαιοσύνη – τον παρέπεμψα να βρει παρηγοριά στην εκκλησία (…). Διαψεύδω κατηγορηματικά ότι συμπεριφέρθηκα με αυτόν τον κυνισμό που μου αποδίδεται…».

Για το θέμα η Μαρία Καρυστιανού είχε μιλήσει και στη Lifo , τονίζοντας:

«Θεωρώ ότι μετά από όλα όσα έχουν συμβεί σε αυτό το τραγικό έγκλημα των Τεμπών είναι προφανώς ανάξια λόγου όλα όσα σήμερα ειπώθηκαν από την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Αυτό, όμως, που θα ήθελα να τονίσω είναι ότι θα ήταν καλύτερο η ‘κορυφή της Δικαιοσύνης’ να αφήνει τους σχολιασμούς για όσα λέχθηκαν στο γραφείο της και να μας πει γιατί μετά από τόσους μήνες είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε ακόμη για υπολείμματα των νεκρών παιδιών μας ή εκρηκτική ύλη σε παρακείμενα χωράφια. Θέλω επίσης να αναφέρω στην κυρία Αδειλίνη ότι δεν είναι αποκυήματα της φαντασίας μας όλα όσα έχουμε δηλώσει και αυτό τεκμηριώνεται από το πολύ απλό: υπήρχαν και μάρτυρες».

Και πρόσθεσε ακόμα ότι «ποτέ στη ζωή μου δεν είχα κανένα πρόβλημα όσον αφορά την αντιληπτική μου ικανότητα. Αυτό λοιπόν που έχουν να κάνουν οι αρχές της Δικαιοσύνης είναι να τιμωρήσουν τους υπεύθυνους. Και σας το δηλώνω ξεκάθαρα: Κάνεις δεν θα μείνει στο απυρόβλητο, κανείς δεν θα μείνει ατιμώρητος».

Εκτός από την Μαρία Καρυστιανού, απάντηση στην Γεωργία Αδειλίνη υπήρξε και από τον Νίκο Πλακιά, ο οποίος έγραψε:


Λίγες ώρες μετά την απάντηση της Μαρίας καρυστιανού στην εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ο Νίκος Πλακιάς επιβεβαιώνει την πρώτη, τονίζοντας πως πράγματι τους είπε να πηγαίνουν να ανάβουν κανένα κεράκι για να τους βοηθήσει.

Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο Νίκος Πλακιάς αναφέρει πως παρακολούθησε την συνέντευξη της Γεωργία Αδειλίνη στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την αναφορά της για τα Τέμπη, σημειώνοντας πως δεν τους έστειλε με το ζόρι στην εκκλησία, αλλά τους είπε να πηγαίνουν να ανάβουν κανένα κερί, κάτι που θα τους βοηθούσε. «Όπως καταλαβαίνετε είμαι ένας από τους έξι πατεράδες που είμασταν παρών. Η Καρυστιανού δεν ήταν παρών. Λοιπόν δεν μας στείλατε με το ζόρι στην εκκλησία αλλά μας είπατε να πάμε να ανάβουμε και κανα κεράκι και να πηγαίνουμε και καμιά φορά για να μας βοηθήσει», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του.

«Παρακολουθούσα την συνέντευξη της κυρίας Αδειλίνης στο forum των Δελφών και την αναφορά της για τα ΤΕΜΠΗ και για μια συνάντηση που είχε στο γραφείο της 12/12/23 το πρωί με συγγενείς ΘΥΜΑΤΩΝ. Δεν θα έλεγα ποτέ τι ειπώθηκε εκεί αλλά μιας και το ανάφερε πρέπει να βγω να πω την αλήθεια. Όπως καταλαβαίνετε είμαι ένας από τους έξι πατεράδες που είμασταν παρών η Καρυστιανού δεν ήταν παρών. Λοιπόν δεν μας στείλατε με το ζόρι στην εκκλησία αλλά μας είπατε να πάμε να ανάβουμε και κανα κεράκι και να πηγαίνουμε και καμία φορά για να μας βοηθήσει»,
αναφέρει αρχικά ο κ. Πλακιάς.

«Είμαι ο νεαρός που καθόταν μπροστά σας δεξιά που στην ομιλία σας, προς εμάς είπατε ας είναι όλο αυτό που έγινε για ένα καλύτερο αύριο στην χώρα μας. Και η απάντηση μου ήταν ότι εμένα δεν με ενδιαφέρει πλέον από την στιγμή που έχασα τα παιδιά μου αν αύριο είναι καλύτερα τα τρένα η όχι. Είμαι αυτός που μου είπατε ότι μάλλον πάσχω από βαθιά κατάθλιψη για να απαντήσω έτσι. Να σας συστηθώ είμαι ο Πλακιάς Νίκος, πατέρας των δίδυμων και της ανιψιάς μου που τα δολοφονήσανε στα ΤΕΜΠΗ. Γιατί είμαι σίγουρος ότι εκείνη την ημέρα δεν καταλάβατε ποιος είμαι, ίσως και να έχετε δίκιο μιας και το παρουσιαστικό μου γενικά δεν μαρτυρά την πραγματική μου ηλικία. Αλλά ας αφήσουμε τη έγινε εκείνη την ημέρα και να επικεντρωθούμε στο σήμερα.

»Στο σήμερα που μετά από 14 μήνες ακόμα μαζεύουμε πράγματα των παιδιών μας. Αλλά να ξέρετε ότι όλοι θα κριθούμε στο ΤΕΛΟΣ αυτής της διαδρομής, μόνο που το οριστικό ΤΕΛΟΣ θα το πούμε όταν έρθει εκείνη η ώρα μόνο εμείς οι ΓΟΝΕΙΣ. Για αυτό πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατόν για αυτούς. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ»,
καταλήγει στην ανάρτησή του.


Πηγή: imerodromos.gr



Η Σφήκα: Επιλογές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου